Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 3. november 2018 #561 Del Skrevet 3. november 2018 Jeg har enda ikke lært meg å skrive dette tegnet: & Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Punhunter Skrevet 3. november 2018 #562 Del Skrevet 3. november 2018 5 hours ago, Catalina Culès said: Jeg har enda ikke lært meg å skrive dette tegnet: & For en trøst, for det er faktisk ikke lenge siden jeg lærte å skrive det selv 😂 Ingen får se på når jeg gjør det, fordi jeg må tegne den minst tre ganger på kladd før jeg kan skrive der den skal 🙊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 3. november 2018 #563 Del Skrevet 3. november 2018 Jeg tror aldri jeg noen gang har skrevet tegnet &. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 3. november 2018 #564 Del Skrevet 3. november 2018 Jeg liker ikke anonymbruker funksjonen, virker som folk tror de kan lire fra seg hva som helst ved å trykke på den knappen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. november 2018 Forfatter #565 Del Skrevet 3. november 2018 & er ganske sikkert i familie med G-nøkkelen. Må ikke forveksles med G-punktet, selv om det visstnok er nøkkelen til litt av hvert det også... Har jeg lest på nett. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 3. november 2018 #566 Del Skrevet 3. november 2018 Jeg har mange tvangstanker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 3. november 2018 #567 Del Skrevet 3. november 2018 Det innrømmes herved at her nytes SC m/isbiter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 6. november 2018 #568 Del Skrevet 6. november 2018 Jeg må innrømme at jeg ikke har lagt meg enda, og det får jeg vel svi for. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. november 2018 Forfatter #569 Del Skrevet 6. november 2018 ...trang til å fyre litt opp under osten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 6. november 2018 #570 Del Skrevet 6. november 2018 Jeg lånte boka til Listhaug på biblioteket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 6. november 2018 #571 Del Skrevet 6. november 2018 Jeg tok å avbestilte noen bøker jeg bestilte fra bokkilden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. november 2018 Forfatter #572 Del Skrevet 6. november 2018 Jeg utsatte noe i dag...men jeg skal gjøre det i morgen. Det er jeg nesten helt sikker på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 6. november 2018 #573 Del Skrevet 6. november 2018 Dagens innrømmelse. Ting er så jævla dritt...men jeg prøver å overse det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest solsikkaa Skrevet 6. november 2018 #574 Del Skrevet 6. november 2018 Jeg orker ikke mer av livet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 6. november 2018 #575 Del Skrevet 6. november 2018 4 minutter siden, solsikkaa skrev: Jeg orker ikke mer av livet ...tenker ofte det sjæl. Men vi må prøve å gjøre det beste ut av det. Ja? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest solsikkaa Skrevet 6. november 2018 #576 Del Skrevet 6. november 2018 4 minutter siden, Jerry Lee skrev: ...tenker ofte det sjæl. Men vi må prøve å gjøre det beste ut av det. Ja? Det er veldig vanskelig. Spesielt når ingen vet. Klem til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 6. november 2018 #577 Del Skrevet 6. november 2018 5 minutter siden, solsikkaa skrev: Det er veldig vanskelig. Spesielt når ingen vet. Klem til deg også Så bør du muligens tøffe deg til å dele med noen du stoler på. Det kan være hjelp der du minst forventer det. Alt godt ønskes deg. Og takk for returklem. 😀 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest solsikkaa Skrevet 6. november 2018 #578 Del Skrevet 6. november 2018 3 minutter siden, Jerry Lee skrev: Så bør du muligens tøffe deg til å dele med noen du stoler på. Det kan være hjelp der du minst forventer det. Alt godt ønskes deg. Og takk for returklem. 😀 Snill du er ☺️ Jeg skal prøve å tenke at jeg er verdt noe og ikke til bry for de rundt meg. Selv om jeg ikke helt klarer å tro på det selv. Beklager for avsporing i denne tråden 😢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 6. november 2018 #579 Del Skrevet 6. november 2018 1 minutt siden, solsikkaa skrev: Snill du er ☺️ Jeg skal prøve å tenke at jeg er verdt noe og ikke til bry for de rundt meg. Selv om jeg ikke helt klarer å tro på det selv. Beklager for avsporing i denne tråden 😢 Jerry er en knupp, skal jeg si deg . Klem fra meg og. Ønsker deg alt godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 6. november 2018 #580 Del Skrevet 6. november 2018 1 minutt siden, solsikkaa skrev: Snill du er ☺️ Jeg skal prøve å tenke at jeg er verdt noe og ikke til bry for de rundt meg. Selv om jeg ikke helt klarer å tro på det selv. Beklager for avsporing i denne tråden 😢 Du er selvfølgelig verdt noe. Verdt mye. Akkurat som alle andre! Håper du kan kvele disse tankene! Jeg gjenkjenner følelsene du beskriver, og vet hvor vondt det er. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå