_popcorn_ Skrevet 11. oktober 2018 #341 Del Skrevet 11. oktober 2018 7 hours ago, Jerry Lee said: Jeg innrømmer at allerede dårlig(e) dag(er) ble verre... Du er ikke alene, men man kommer seg igjennom dem! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. oktober 2018 Forfatter #342 Del Skrevet 12. oktober 2018 ...og jeg har sittet oppe altfor lenge i natt. Plutselig må tiden ha gjort et byks. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. oktober 2018 #343 Del Skrevet 12. oktober 2018 Og jeg får ikke sove .. i natt heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Overrasket Skrevet 12. oktober 2018 #344 Del Skrevet 12. oktober 2018 2 minutter siden, Rumle said: Og jeg får ikke sove .. i natt heller Har du prøvd å stå på hodet? Vet ikke om det hjelper på søvn, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. oktober 2018 #345 Del Skrevet 12. oktober 2018 Akkurat nå, Overrasket skrev: Har du prøvd å stå på hodet? Vet ikke om det hjelper på søvn, da. Nei .. er ikke det mot hikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. oktober 2018 Forfatter #346 Del Skrevet 12. oktober 2018 Rumles nye hengekøye med ganske mange bekvemmeligheter i skogen. <<< snille Hoppen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. oktober 2018 #347 Del Skrevet 12. oktober 2018 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Rumles nye hengekøye med ganske mange bekvemmeligheter i skogen. <<< snille Hoppen Åhh! Ja takk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Overrasket Skrevet 12. oktober 2018 #348 Del Skrevet 12. oktober 2018 1 minutt siden, Rumle said: Nei .. er ikke det mot hikke? Å ja! Da er det å bli plutselig skremt som hjelper på søvn, da. Skjønt det virker ikke helt logisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. oktober 2018 #349 Del Skrevet 12. oktober 2018 Akkurat nå, Overrasket skrev: Å ja! Da er det å bli plutselig skremt som hjelper på søvn, da. Skjønt det virker ikke helt logisk. Hmm nei, tror jeg står over det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. oktober 2018 Forfatter #350 Del Skrevet 12. oktober 2018 Nå sier jeg godnatt, enten det blir slik eller sånn. Flate ut må jeg og opp om ikke så mange timene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. oktober 2018 #351 Del Skrevet 12. oktober 2018 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Nå sier jeg godnatt, enten det blir slik eller sånn. Flate ut må jeg og opp om ikke så mange timene. Godnatt og sov godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Overrasket Skrevet 12. oktober 2018 #352 Del Skrevet 12. oktober 2018 Just now, Rumle said: Hmm nei, tror jeg står over det Skjønner! OK. Du kan søke opp reiseprogrammene til Rick Steves. Det er helt umulig å ikke sovne av ham. Eller gamle opptak av Herbjørn Sørbøe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. oktober 2018 #353 Del Skrevet 12. oktober 2018 Akkurat nå, Overrasket skrev: Skjønner! OK. Du kan søke opp reiseprogrammene til Rick Steves. Det er helt umulig å ikke sovne av ham. Eller gamle opptak av Herbjørn Sørbøe. Hmm det var ikke så dumt, kanskje jeg skal prøve det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Overrasket Skrevet 12. oktober 2018 #354 Del Skrevet 12. oktober 2018 (endret) 5 minutter siden, Rumle said: Hmm det var ikke så dumt, kanskje jeg skal prøve det Eller sardinsk, rytmisk a capella kor-chanting: hei-å-hei-å-hei-å-hå (eller noe slikt). Himmel så kreativ jeg er i natt. Endret 12. oktober 2018 av Overrasket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. oktober 2018 #355 Del Skrevet 12. oktober 2018 Akkurat nå, Overrasket skrev: Eller sardinsk, rytmisk a capella kor-chanting: hei-å-hei-å-hei-å-hå (eller noe slikt). Himmel så kreativ jeg er i natt. Haha men, det lyder jo spennende! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NancyDrew Skrevet 12. oktober 2018 #356 Del Skrevet 12. oktober 2018 18 minutter siden, Rumle skrev: Og jeg får ikke sove .. i natt heller Søk opp ASMR på Youtube! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. oktober 2018 #357 Del Skrevet 12. oktober 2018 1 minutt siden, NancyDrew skrev: Søk opp ASMR på Youtube! Ah! Ja, det må jeg prøve 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Overrasket Skrevet 12. oktober 2018 #358 Del Skrevet 12. oktober 2018 7 minutter siden, Rumle said: Haha men, det lyder jo spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. oktober 2018 #359 Del Skrevet 12. oktober 2018 4 minutter siden, Overrasket skrev: Fantastisk! Lurer på hva de synger om 🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Overrasket Skrevet 12. oktober 2018 #360 Del Skrevet 12. oktober 2018 (endret) 8 minutter siden, Rumle said: Fantastisk! Lurer på hva de synger om 🤔 Grovt sett kan innholdet sammenlignes med tekstene til Alf Prøysen og type husmannsliv. Selve tekstene er dikt som ofte beskriver hverdagen til typiske gjetersamfunn i fjellene, og lydene som de lager er ment å reflektere lyder fra vinden, saueflokken osv. Endret 12. oktober 2018 av Overrasket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå