Arkana Skrevet 10. februar 2005 #1 Del Skrevet 10. februar 2005 Hvor finnes dyrlegevakter i Oslo? Helst på vestkanten. Tenkte det er greit å vite sånn i alle tilfelle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dalwhinnie Skrevet 10. februar 2005 #2 Del Skrevet 10. februar 2005 Veterinærhøgskolen på Adamstuen har dyrlegevakt. Husker ikke om de har åpent døgnet rundt, men vet de har åpent til sent på kvelden. Har selv vært der med katten noen ganger og har bare gode erfaringer derfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 10. februar 2005 #3 Del Skrevet 10. februar 2005 Er det krise så er det vel ikke så nøye om det er øst eller vest. Oslo Dyreklinikk på Ensjø (Ensjøveien). Rett ved t-banen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 10. februar 2005 Forfatter #4 Del Skrevet 10. februar 2005 Er det krise så er det vel ikke så nøye om det er øst eller vest. Nei, selvsagt ikke. Men har jeg valget vil jeg jo velge det som er nærmest, og jeg antar det finnes dyrlegevakt på vestkanten også. Jeg vet Mattilsynet har en oversikt, men deres sider har ikke fungert på lange tider. Takk for svar i allefall. Jeg satt nemlig og tenkte her om dagen hvor vi skulle gått om pusen ble akutt syk, og det er jo ikke i de situasjonene man ringer rundt og sjekker. Det vil jeg helst vite på forhånd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 10. februar 2005 Forfatter #5 Del Skrevet 10. februar 2005 Veterinærhøgskolen på Adamstuen har dyrlegevakt. Husker ikke om de har åpent døgnet rundt' date=' men vet de har åpent til sent på kvelden. Har selv vært der med katten noen ganger og har bare gode erfaringer derfra.[/quote'] Takk for svar. Vår vanlige dyreklinikk er åpen på kveldstid (fram til 19-20 i allefall), så det er mer for natt/helg, i krisesituasjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litz Skrevet 10. februar 2005 #6 Del Skrevet 10. februar 2005 Vet at det er noen klinikker som samarbeider om en vaktplan. A1 dyre og fugleklinikk på Høvik, Dr. Dyrego, Dyrehospitalet, Lørenskog Dyreklinikk, Asker Dyreklinikk, Ekeberg Dyreklinikk og Smådyrvakta NVH. Vaktplan kan du finne her: http://www.a1dyrlegene.no/ Se på Vaktsamarbeid/spesialvakt for smådyr, link fra hovedsiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 10. februar 2005 Forfatter #7 Del Skrevet 10. februar 2005 Det så bra ut. De fleste der er jo nærmere/like nært oss enn sentrum av Oslo, så det er greit. Vet hvor A1 er, den kjører vi jo forbi på E18 rett som det er, så det er ikke langt unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå