Gå til innhold

Uhygieniske menn

Fremhevede innlegg

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg har aldri vært bortpå noen som lukter eller smaker dritt. Hver gang jeg har gått ned på noen(og dette er en god del ganger med en god del personer :P) har det smakt og luktet rent, og det er jeg glad for. Hadde spydd ellers. Men jeg tviler ikke på at det finnes mange uhygieniske menn der ute, jeg har bare ikke møtt på dem selv.

Anonymkode: eefc4...d6b

Som jeg skulle sagt det selv   :-)

Anonymkode: 32486...a47

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...Angrer på at jeg åpnet denne tråden :sjokkert:

Nei, jeg kan ikke si at jeg har vært så "uheldig". Vil egentlig ikke kalle det uheldig lengre når man frivillig går ned på noen som lukter og smaker ekkelt - æsj! Synes egentlig du er minst like ekkel TS som finner på å pakke slike bakteriebomber i munnen din.

Anonymkode: a68f4...172

• Liker 1
Skrevet

Jeg var gift i mange år med en særdeles uhygienisk mann. Han kunne finne på å gå 10 dager uten en dusj. Labbet rundt og stinket, og synes fremdeles det var rart at sexlivet vårt var helt dødt. Det var mange år før vi skiltes at jeg tok den siste bj på han. Orket bare ikke suge noen som stinker gammelt piss og sur balle. *grøss*

Forklarte han flere ganger at det hjelper ikke dusje 20 minutter før vi skal ha sex, fordi da har han gått en uke og stinket og vært uappetittelig i forkant. Det er ikke akkurat noe som opparbeider lyst hos en kvinne, det å omgås noe mannfolk som stinker. Og når han kom ut av dusjen, stinket det fremdeles gammelt piss av ballene og utstyret hans, så han vasket seg altfor sjelden til at lukta gikk bort. Fysj og fy, jeg er glad jeg ble kvitt den ekle mannen til slutt.

Anonymkode: 6e709...5e4

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje ts selv ikke er så ettertraktet på sjekkemarkedet, er desperat, og ender derfor opp med mye rart..

Anonymkode: c15af...ca2

TS her. Har et pent ansikt og en svært flott kropp. God personlighet. Endte opp med to personer der jeg tente på personligheten deres, og ikke utseende som ikke var så flott. Har lært, og i ettertid sagt ifra til han ene; grunnen at jeg ikke ville være med deg mer var pga du ikke vasket deg i underlivet og det stinket. Måtte brekker meg

Anonymkode: 0e620...22f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...