Gå til innhold

Uhygieniske menn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har ved et uhell vært borti slike uhygieniske menn.

Han ene ville ha blowjob hver gang, til tross for at han ikke var nøye med hygienen sin der. Det luktet (og smakte!) så jævlig, at jeg brakk meg. I tillegg til dette skiftet han ikke underbukse før det hadde gått et par dager - noe som definitivt er en dealbreaker. Sa selvsagt ifra til vedkommende at det vanlige var å skifte underbukse hver dag. Han tok dessverre ikke "hintet". 

Den andre fyren var en one night stand som heller ikke var nøye med hygiene i underlivet. Han var på do med døren åpen, og prompet relativt høylydt. Kuken smakte (og luktet selvsagt) helt jævlig. 

Disse mennene er ikke særlig ettertraktet på sjekkemarkedet - med god grunn. Noen av dere som har vært uheldig og vært borti noen ekle menn?

Anonymkode: 0e620...22f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var borti en mann som STINKET så fort buksa kom av. Ja, gjennom boxeren å jeg var ikke nede i det området med ansiktet engang. Det var ikke aktuelt at noe skulle skje der. En mann som lukter vondt får ikke nærme seg meg. Sa at jeg ikke var interessert i å røre han når han luktet så vondt. Han skjønte ikke hva jeg mente så han må ha luktet ille så lenge at han ble vandt til det, noe som gjorde han enda mindre attraktiv! 

Anonymkode: 8401d...a6e

• Liker 1
Skrevet

Æsj hvorfor smaker du på menn som stinker 

• Liker 7
Skrevet

Tror det er mer vanlig med illeluktende underliv hos kvinner. Det er jo tross alt et hull. Ikke like lett å rengjøre der som en kukk..

Anonymkode: c15af...ca2

Skrevet

Hvorfor i alle dager suger du dem da? Gro deg en ryggrad og si NEI!

Anonymkode: 95688...46b

• Liker 11
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror det er mer vanlig med illeluktende underliv hos kvinner. Det er jo tross alt et hull. Ikke like lett å rengjøre der som en kukk..

En vagina er selvrensende. Så lærte du noe nytt. Man vasker ikke inni vagina.

• Liker 18
Skrevet

Nei, faktisk aldri. Velger å tro at disse ekle mennene tilhører sjeldenhetene.

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Som en annen sier, det er selvrensende. Eller mener du vi skal bruke flaskekost?

Anonymkode: 2087e...935

• Liker 9
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da lært jeg noe nytt. Så hvis jeg dumpet spermen min inn i din vagina så vil den på magisk vis rense vekk spermen?

Skrevet

Ja, slik er det. "You shall not pass!" :nei: 

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da lært jeg noe nytt. Så hvis jeg dumpet spermen min inn i din vagina så vil den på magisk vis rense vekk spermen?

Etter en stund ja. Den blir værende i vagina en stund, det varierer hvor lenge. Men tror du seriøst vi må vaske oss oppi vagina hver gang vi har sex? Jeez.

• Liker 11
Skrevet

De fleste menn stinker dritt og de har ikke lært av mamma å vaske seg

• Liker 2
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ved et uhell vært borti slike uhygieniske menn.

Han ene ville ha blowjob hver gang, til tross for at han ikke var nøye med hygienen sin der. Det luktet (og smakte!) så jævlig, at jeg brakk meg. I tillegg til dette skiftet han ikke underbukse før det hadde gått et par dager - noe som definitivt er en dealbreaker. Sa selvsagt ifra til vedkommende at det vanlige var å skifte underbukse hver dag. Han tok dessverre ikke "hintet". 

Den andre fyren var en one night stand som heller ikke var nøye med hygiene i underlivet. Han var på do med døren åpen, og prompet relativt høylydt. Kuken smakte (og luktet selvsagt) helt jævlig. 

Disse mennene er ikke særlig ettertraktet på sjekkemarkedet - med god grunn. Noen av dere som har vært uheldig og vært borti noen ekle menn?

Anonymkode: 0e620...22f

Kanskje du skal begynne å bli mer nøye med hvem du innlater deg med? Når disse to du har endt opp med etter din vurdering ikke er særlig ettertraktet på sjekkemarkedet så vitner vel det om dårlig dømmekraft fra din side? 

Anonymkode: 5b989...cd3

• Liker 2
Skrevet

Heldigvis bare vært borti en, men igjen var han ekstrem. Og ikke videre snill heller. Det har hendt en gang i ny og ned på road trips at kjærestemannen har luktet litt svett balle om vi plutselig har funnet ut at det skal skje litt på turen til tross for at han har dusjet timer før, men det har vært så minimal lukt og ikke noe han kan noe for. Og ikke noe intimservietter eller en rask stopp på bensinstasjonen ikke fikser! 

Eksen ble forsåvidt ganske uhygienisk med årene. Etter 4-5 år sammen ble dusjing etterhvert et stort tiltak. Han skrudde bil mange timer hver dag, både etter endt arbeidsdag og i helger. Og ikke bare blir man da møkkete, men også svett. Hjalp ikke hvor mye jeg maste om at han måtte dusje før han la seg, ikke bare pga sex og nærhet, men skitt i sengen. Måtte til slutt spørre en lørdag når det var sist han dusjet, og når da svaret etter en tenkepause var «var vel forrige uke en gang..» og han innså at det var over 1,5 uke siden, samt at han fikk se i dagslys hvor møkkete sengetøyet var på hans side av sengen en natt etter jeg skiftet på det var, at han endelig gikk i dusjen. Fikk til slutt inn en god rutine på han der, men det burde virkelig ikke være nødvendig å lære en voksen mann hygiene. Blir man så sliten av hobbyen sin at man ikke orker dusje burde man gi seg en halvtime før..

Så apropos de siste trådene ang kresne kvinner; der er jeg blitt en meget kresen kvinne! 

Anonymkode: 8e012...5a3

• Liker 2
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som en annen sier, det er selvrensende. Eller mener du vi skal bruke flaskekost?

Anonymkode: 2087e...935

Er det derfor det aldri noensinne lukter dårlig av en kvinnes underliv:fnise:?

Anonymkode: 2560d...de4

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det derfor det aldri noensinne lukter dårlig av en kvinnes underliv:fnise:?

Anonymkode: 2560d...de4

Så klart det kan lukte fra kvinners underliv, det samler seg mye rart mellom foldene. Noe annet har jeg heller ikke sagt eller? Men det ble antydet at vi vasker inni vagina for å bli rene. Det er altså ikke nødvendig.

• Liker 5
Skrevet

Selvsagt har vi alle møtt ekle menn. Men jeg ligger da ikke med dem. Lukter du så kaster jeg deg ut.

Standard, damer, standard. Om vi alle går sammen og ikke har sex med eller får barn med menn som ikke er oppegående så blir verden ett mye bedre 9g mye tryggere sted om et par generasjoner. Desse uvaska slabbedaskene er mannfolka som er misfornøyde og mislykka her i livet. Og misfornøyde folk er farlige.

Anonymkode: 813bf...854

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du skal begynne å bli mer nøye med hvem du innlater deg med? Når disse to du har endt opp med etter din vurdering ikke er særlig ettertraktet på sjekkemarkedet så vitner vel det om dårlig dømmekraft fra din side? 

Anonymkode: 5b989...cd3

Kanskje ts selv ikke er så ettertraktet på sjekkemarkedet, er desperat, og ender derfor opp med mye rart..

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje ts selv ikke er så ettertraktet på sjekkemarkedet, er desperat, og ender derfor opp med mye rart..

Evt menn som ser relativt oppegående ut slurver med intimvasken? Har hørt at menn mener at de ikke trenger å tørke snoppen etter at de har tisset. Dette resulterer i at urin blir igjen på penis og dermed STINKER etter kort tid. 

• Liker 4
Skrevet

Nei, jeg har aldri vært bortpå noen som lukter eller smaker dritt. Hver gang jeg har gått ned på noen(og dette er en god del ganger med en god del personer :P) har det smakt og luktet rent, og det er jeg glad for. Hadde spydd ellers. Men jeg tviler ikke på at det finnes mange uhygieniske menn der ute, jeg har bare ikke møtt på dem selv.

Anonymkode: eefc4...d6b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...