Gå til innhold

"Europa MÅ bli multikulturelt"

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Et enkelt eksempel: Når Facebook filtrer bort kvinnlige brystvorter men ikke mannlige så er det et eksempel på amerikansk kultur. I Europa vil man tillatt begge deler. I en del andre land ville man sensurert begge deler. At Napalm-jenta fra Vietnam ble sensurert av Facebook er også et uttrykk for amerikansk kultur. 

Anonymkode: 84a21...d3e

Nei. Det er ikke amerikansk kultur. Det er en intern retningslinje hos et privat kommersielt selskap. Ikke et lands kultur. I så fall får du store forklaringsproblemer all den tid Twitter tillater nakenbilder.

Du må virkelig tilegne deg kunnskap om hva kultur er før du slenger ut tåpeligheter på nett. For kultur er ikke varer og tjenester man selger til andre land, kultur er noe helt annet.

Anonymkode: 10855...d93

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Nei. Det er ikke amerikansk kultur. Det er en intern retningslinje hos et privat kommersielt selskap. Ikke et lands kultur. I så fall får du store forklaringsproblemer all den tid Twitter tillater nakenbilder.

Du må virkelig tilegne deg kunnskap om hva kultur er før du slenger ut tåpeligheter på nett. For kultur er ikke varer og tjenester man selger til andre land, kultur er noe helt annet.

Anonymkode: 10855...d93

Private retnimgslinjer er preget av landet man er i. Filmer, musikk, moter og blader er påvirket av landet man er i. Når vi ser på amerikanske ungdomsfilmer påvirkes vi av kulturen der.

Anonymkode: 84a21...d3e

• Liker 1
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men høyere skatter, færre jobber, mer usikkerhet, frykt og større sosiale problemer vil jo skape lavere fertilitet. Jeg tror ikke innvandringen overhode løser fertilitetsproblemet, men heller forverrer det på sikt. Litt som å pisse i buksa for å holde seg varm en kald vinternatt.

Anonymkode: 9c01d...b72

Masseinnvandring fra land hvor familieplanlegging og prevensjon er enten et ukjent fenomen, eller forbudt, kommer til å trekke fødselsratene opp, men vi kommer til å betale altfor dyrt for det med altfor negative konsekvenser for alle.

12 timer siden, Rosetelys skrev:

Europa er allerede multikulturell ja. I den forstand at hvert land har sin kultur og tilsammen utgjør vi det flotte som er Europa. Menneskene som bor i Europa er det folket i verden med mest mangfold. 

Vi trenger ikke innblanding fra den ikke-vestlige verden. Vi klarer oss helt fint uten islam, kvinneundertrykkende holdninger og det å tilpasse oss de som er så heldige å få komme hit. Vi vil ikke gå med voldsalarm og pepperspray. Vi vil beholde vår kultur, vår historie og vårt folk!

Dette.

Men jeg vil bare presisere at selv om Europa består av flere land med sine egne kulturer, så tilhører vi sammen den europeiske ''storkulturen'' for å kalle den på denne måten eller den vestlige sivilisasjon. Vi har mye mer til felles enn for eksempel med innflyttere fra Asia og Afrika.

Skrevet
På 4. februar 2018 den 11.17, AnonymBruker skrev:

Jeg stusser alltid på hvorfor vi i sånne diskusjoner alltid overser elefanten i rommet. Et multikulturelt samfunn er verken positivt eller negativt. Et samfunn med marginaliserte medlemmer er farlig. Eller: samfunnets marginaliserte medlemmer er farlige. De som er mislykka her i livet og ønsker å tro at de er mislykka ikke fordi de selv er udugelige eller late, men fordi en ytre kraft har gjort dem (på magisk-mystisk vis) mislykka. 

Når voksne folk sier at «innvandrere (for 30 år siden brukte faren deres «kvinnene» 8 denne setningen..) tok jobben min» på tross av at løkonomiske eksperter enkelt kan forklare at jobbmarkedet er plastisk, sånn at flere folk i arbeid skaper mer arbeid så ser jo alle oppegående mennesker samånnheten: at ingen ønsker ansette vedkommende. Fordi han eller hun rett og slett ikke verken er flink eller arbeider som en hest.

Europas farligste er ikke «multikulturelle». De farligste av oss er etniske europeere født av etniske europeere. De er kommentatorer i på nett som spyr opp oppgulp om hvor bra Europa ville vært uten innvandrere og med menns kontroll over kvinner. Noen av dem joiner IS. Andre blir nynazister. De har lyst til å gjøre andre vondt og hevde seg selv. En av dem er Norges verste drapsmann i fredstid. Men alle er av samme ulla. Og jeg går ut fra at det faktisk gjør dem stolt. 

Anonymkode: 1abfe...1a5

Jeg kunne ønske jeg var like enkel som deg. Da hadde alt gått fint. Da hadde alt vært perfekt. Du er heldig som er så enkel. Da fungerer ting av seg selv. Trenger ikke å gjøre noe. Kan fint bare snakke hele livet. 

Anonymkode: 175fd...d54

Skrevet

Mange av de eldre sosialistiske elite politikerne i Europa vil selv slippe å bo i samfunn mye uro. Enten fordi de er for gamle, eller selv bor i dyre og trygge områder.

Anonymkode: 234e0...982

Skrevet

Dumhet er langt farligere enn Ondskap. 

Ondskapen tar av og til ferie, det gjør dumheten aldri...

Anonymkode: c846b...9b8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...