Gå til innhold

Hatefulle KG menn som sutrer

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste 2 årene har jeg observert en trend på KG ; Bitre og kvinnefiendtlige sinte menn.

De kommer hit for å fortelle oss om hvor grusomme de syntes kvinner er, hvor urettferdig og vanskelig menn har det i samfunnet. De oppfordrer gjerne også kvinner til å kjempe for de. I store trekk så er det noe patetisk ved hele greia.

Jeg har ofte lurt på hva slags "menn" dette er som kommer hit å tigger om at kvinner skal kjempe for de. Har vel jevnt over konkludert med at dette dreier seg om menn som sitter på gutterommet og som ikke får seg kvinnelig kjæreste.

Istedetfor å ta tak i seg selv så prøver de finne eksterne syndebukker på hvorfor livet deres er så dritt. Og den syndebukken er kvinner, vi hører ofte disse sutreguttene si "kvinner blir bare tiltrukket av drittsekker, men de overser en snill fyr som meg" så går det 5 minutter så sier de "alle norske kvinner er horer". Ja, da tenker jeg ; du er sikkert en "kjempe snill fyr" :laugh:

Til de mannfolka på KG som sitter å sutrer over kvinner så vil jeg gjerne dele min timeplan, den vil øke din sannsynlighet på kvinnefronten. Den ser slik ut ;

b33.jpg

• Liker 21
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har lagt merke til at det er blitt en greie at menn kommer hit, er overkjørende, dominante og rett ut frekke, de gjemmer seg bak "jeg er jo bare ærlig" og tolker alt sort hvitt og tror de er ordentlig kule, skikkelig bølla og leder av gjengen. Det er flaut og kjedelig å se på. 

Anonymkode: 5cf3a...9a1

• Liker 16
Skrevet

Bare å ignorere og ikke fyre oppunder eller starte med et motsurv.

de får desverre mye oppmerksomhet når det beste hadde vært om ingen svarte i disse trådene.

Anonymkode: 11152...2aa

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har lagt merke til at det er blitt en greie at menn kommer hit, er overkjørende, dominante og rett ut frekke, de gjemmer seg bak "jeg er jo bare ærlig" og tolker alt sort hvitt og tror de er ordentlig kule, skikkelig bølla og leder av gjengen. Det er flaut og kjedelig å se på. 

Enig. Og sier man noe som ikke passer inn i deres forvrengte kvinnesyn så hevder de at man lyver. 

I stedet for å få seg en utdanning og jobb skriver de heller sinte innlegg på KG, som om at det vil gjøre livet deres noe bedre. 

Anonymkode: afd88...96b

• Liker 8
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Menn er som bollefisker - de blåser seg opp å skryter av hvor tøffe, farlige, maskuline og kule de er. De overvurderer egne kvaliteter til de grader.

Det er flaut på vegne av mitt kjønn å bevitne

• Liker 5
Skrevet

Disse mennene er ikke spesielt attraktive

Anonymkode: 05b09...aa4

• Liker 5
Skrevet

Enig. Og sier man noe som ikke passer inn i deres forvrengte kvinnesyn så hevder de at man lyver. 

I stedet for å få seg en utdanning og jobb skriver de heller sinte innlegg på KG, som om at det vil gjøre livet deres noe bedre. 

Anonymkode: afd88...96b

Og de tror de er noe stort når de oppsøker et kvinneforum for å rakke ned på kvinner for å føle seg selv bedre. Vi har ikke bedt dem hit, pinlig.

• Liker 4
Skrevet
11 minutter siden, WubWub skrev:

De siste 2 årene har jeg observert en trend på KG ; Bitre og kvinnefiendtlige sinte menn.

De kommer hit for å fortelle oss om hvor grusomme de syntes kvinner er, hvor urettferdig og vanskelig menn har det i samfunnet. De oppfordrer gjerne også kvinner til å kjempe for de. I store trekk så er det noe patetisk ved hele greia.

Jeg har ofte lurt på hva slags "menn" dette er som kommer hit å tigger om at kvinner skal kjempe for de. Har vel jevnt over konkludert med at dette dreier seg om menn som sitter på gutterommet og som ikke får seg kvinnelig kjæreste.

Istedetfor å ta tak i seg selv så prøver de finne eksterne syndebukker på hvorfor livet deres er så dritt. Og den syndebukken er kvinner, vi hører ofte disse sutreguttene si "kvinner blir bare tiltrukket av drittsekker, men de overser en snill fyr som meg" så går det 5 minutter så sier de "alle norske kvinner er horer". Ja, da tenker jeg ; du er sikkert en "kjempe snill fyr" :laugh:

Til de mannfolka på KG som sitter å sutrer over kvinner så vil jeg gjerne dele min timeplan, den vil øke din sannsynlighet på kvinnefronten. Den ser slik ut ;

b33.jpg

internet_white_knights_by_onyxcarmine-d8

Anonymkode: 77b3a...921

• Liker 7
Skrevet

Det er vel folk som har sett litt for mye på Youtube? Kjenner jo igjen mye fra "folk" som Sandman, Black Pidgeon Speaks eller en værre Stefan Molyneux. 

• Liker 2
Skrevet

Menn tror de er verdensmestre i alt, de har null selvinnsikt. De tar store risikoer fordi de overvurderer egne kvaliteter.

Ta f.eks trafikkbildet. Menn bruker ofte "du kjører som ei kjerring/kvinnfolk" som en fornærmelse. Menn hevder at kvinner er dårligere bilførere enn menn.

Men la oss ta en titt på statistikken. 90% av bilulykker er forårsaket av MENN. Den farligste gruppen i trafikkbildet er 18-25 årige MENN. Ergo ; De dårligste bilkjørerne er menn og ikke kvinner.

Kvinner kjører fornuftig og ansvarlig, menn kjører som dumme svin og de dør som følge av dette.

Det samme gjelder innen alle områder i livet. Kvinnelige næringslivledere er faktisk dyktigere enn mannlige om vi skal gå etter statistikk. 

En mannlig leder har mye større sannsynlighet for å kjøre en bedrift økonomisk i grøfta enn en kvinnelig.

• Liker 4
Skrevet

Når WubWub legger inn aksjer lol

Anonymkode: aefec...6ac

• Liker 8
Skrevet
1 minutt siden, WubWub skrev:

Menn tror de er verdensmestre i alt, de har null selvinnsikt. De tar store risikoer fordi de overvurderer egne kvaliteter.

Ta f.eks trafikkbildet. Menn bruker ofte "du kjører som ei kjerring/kvinnfolk" som en fornærmelse. Menn hevder at kvinner er dårligere bilførere enn menn.

Men la oss ta en titt på statistikken. 90% av bilulykker er forårsaket av MENN. Den farligste gruppen i trafikkbildet er 18-25 årige MENN. Ergo ; De dårligste bilkjørerne er menn og ikke kvinner.

Kvinner kjører fornuftig og ansvarlig, menn kjører som dumme svin og de dør som følge av dette.

Det samme gjelder innen alle områder i livet. Kvinnelige næringslivledere er faktisk dyktigere enn mannlige om vi skal gå etter statistikk. 

En mannlig leder har mye større sannsynlighet for å kjøre en bedrift økonomisk i grøfta enn en kvinnelig.

Du er da mann selv. Hva ønsker du å oppnå?? Du slenger dritt om menn hele tiden. Vil du at alle damene skal elske deg??

Anonymkode: 9bf9c...7b8

• Liker 6
Skrevet

internet_white_knights_by_onyxcarmine-d8

Hallo, du må være ny her! Er det noen som overhodet ikke er opptatt av å framsnakke kvinner så er det WubWub. Han har ca ti personligheter og denne jeg liker kvinner og andre menn er dumme er bare en av dem. Han er omtrent like pålitelig som Hannibal Lecter.

Anonymkode: 266a4...084

• Liker 21
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du er da mann selv. Hva ønsker du å oppnå?? Du slenger dritt om menn hele tiden. Vil du at alle damene skal elske deg??

Så fordi jeg er mann så kan jeg ikke mislike menn som kommer hit å sutrer og griner om hvor fæle kvinner er? Er det det du mener? 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, WubWub skrev:

Jeg og eksen kjøpte bil med litt hestekrefter i, for å si det sånn, vi hadde likt utgangspunkt hos forsikringselskapet, men gjensidige krevde dyrere forsikring hos ham enn meg fordi menn i alderen 18-23 år utgjorde verste risikogruppe med slike biler, så om ikke det taler for seg, gjør ingenting det.

Skrevet

Hallo, du må være ny her! Er det noen som overhodet ikke er opptatt av å framsnakke kvinner så er det WubWub. Han har ca ti personligheter og denne jeg liker kvinner og andre menn er dumme er bare en av dem. Han er omtrent like pålitelig som Hannibal Lecter.

Anonymkode: 266a4...084

:laugh:

Anonymkode: 08139...e60

• Liker 2
Skrevet

Så hyggelig dette er da. Du er en gentleman. 

• Liker 6
Skrevet

Enig i hovedinnlegget til Wuben, de under krever noe mer nyansering. Men generelt sett er det jævlig plagsomt med den andelen av bitre og sutrete menn her inne på kg; de som stadig skal skylde på norske kvinner for alt som går galt i livene sine, selv det at brunosten har blitt sur i kjøleskapet.

• Liker 5
Skrevet

Nemen har WubWub blitt avslørt som en liten hykler........... 

• Liker 3
Skrevet

Som du ser i tråden der så er det ganske så vanlige at både menn og kvinner tenner på kjønnsorgan mens de har sex ;)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...