Gå til innhold

Bloggen til Kjell Ola Kleiven

Jordbærogfløte

Anbefalte innlegg

Gjest Ninnn
33 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Overskriften på innlegget ga meg assosiasjoner til noe helt annet (😋), men jeg er glad for at han fortsetter å blogge 😁. Han må jo få lov til å «clickbaite» litt, han også..

https://www.kleivenblogg.no/2019/05/04/hard-som-betong-en-tidlig-lordag/

Tror nesten det bare er deg igjen som leser bloggen🙈 Han mistet litt piffen for min del, etter dramaqueen-utspillene sine og sin forsvinning fra rampelyset. Var mest interessant å følge ham i forbindelse med Lene. For et radarpar de hadde vært, ass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Ninnn skrev:

Tror nesten det bare er deg igjen som leser bloggen🙈 Han mistet litt piffen for min del, etter dramaqueen-utspillene sine og sin forsvinning fra rampelyset. Var mest interessant å følge ham i forbindelse med Lene. For et radarpar de hadde vært, ass!

Hehe, det har du nok rett i 😁.. Begynte å følge ham fordi jeg syns han ser så bra ut. Deretter hans meninger om svindel og hvitvasking av penger. Synd ikke blogglisten finnes mer, for da kunne man sett hvor mye hans blogg blir lest.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en fin overskrift; 

https://www.kleivenblogg.no/2019/05/09/naken-ned-gata-eller-dele-ut-penger-til-folk-du-ikke-kjenner/

Det andre bildet der han poserer inne på Stortinget er et av de flotteste bildene jeg har sett av ham 🤗. Han ser litt trist/oppgitt ut på de to andre, men jeg håper ikke det er tilfelle..

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kommer han snart med podcast 👏🏻😁. Det opplyser han i sin instastory.

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kleiven opplyser stadig om hvor han trener med hashtag på instastorien sin. Det samme gjelder den lokale bistroen.. Da vet jo folk hvor han befinner seg, i tillegg til at det lukter litt eller i verste fall mye spons.. Han ville jo ha fred, antydet han for ikke så lenge siden..

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for persondebatt og svar til dette.

Kragebein, adm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kleiven skal til New York i juni. Det samme skal LO, meet up i NY? 🤔🙄

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det lukter samarbeid med firmaet Metalform Europe som står bak de stilige dørene han har i leiligheten. På deres instakonto er det et bildeinnlegg der han poserer foran døren i sitt hjem, og firmaet skriver at de er glad for at han har valgt dem som hans «partner» (engelsk). De skrev at de skulle komme med mer om prosjektet fremover. Dette var i mars. Enten spons eller en knallgod avtale.. Se forøvrig hans siste innlegg på IG der en leser etterspør hvor dørene er kjøpt.

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han tagger instastoriene sine når han befinner seg på den lokale bistroen og treningssenteret på brygga. Hvorfor har han dette behovet for å vise hvor han er når han går maks 200 skritt ut av døren? Er det spons inne i bildet?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da skal han en tur til «den store eplebyen». På svindeljakt?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.5.2019 den 12.02, amadine skrev:

Kleiven skal til New York i juni. Det samme skal LO, meet up i NY? 🤔🙄

Svindeljakt med LO?😲

Endret av Supra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bytter han på ofte med å ha lukket og åpen insta- profil ? 

Er han med Lenemor i NY ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Nobile skrev:

Hvorfor bytter han på ofte med å ha lukket og åpen insta- profil ? 

Er han med Lenemor i NY ? 

Mulig han blir småtruet innimellom. Han har skrevet om det på bloggen sin.

Jeg tror ikke de er der sammen. Er på ulike steder på hver deres instastories.

Endret av Jordbærogfløte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...