Gå til innhold

Noen som ikke bruker penger her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og som kvier seg for å gjøre det!? Ikke direkte gjerrig, men vet liksom ikke hvordan jeg skal forklare.

Anonymkode: aafd5...809

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og som kvier seg for å gjøre det!? Ikke direkte gjerrig, men vet liksom ikke hvordan jeg skal forklare.

Er det fordi det er ubehagelig på noen måte, slik som angst feks?
Evt ønsker du å spare mest mulig penger  til fremtiden?

Anonymkode: 60199...476

Skrevet

Går det ann å ikke bruke penger? :P

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette var så vagt at det er meningsløst. Du må vel ha mat av og til. Da bruker du nødvendigvis penger.

• Liker 5
Skrevet

Jeg regner med du mener utenom faste utgifter som husleie og mat?

Ja, vi finnes. 

Anonymkode: c9d5d...097

• Liker 2
Skrevet

Bruker kun penger på husleie og mat, ikke noe utenom dette. 

Anonymkode: e9461...524

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg regner med du mener utenom faste utgifter som husleie og mat?

Ja, vi finnes. 

Bruker kun penger på husleie og mat, ikke noe utenom dette. 

Mener dere midlertidig fordi dere rett og slett ikke trenger noe, eller er det slik dere lever hele tiden?

Anonymkode: d9df3...a6c

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mener dere midlertidig fordi dere rett og slett ikke trenger noe, eller er det slik dere lever hele tiden?

Lever på kun studielån så da føler jeg egentlig at jeg ikke får lov til å bruke penger på masse annet. Klarer å spare et par tusen i måneden så det er jo veldig bra, og jeg trives jo egentlig også veldig godt med hvordan jeg lever akkurat nå. Hadde jeg hatt en betydelig større inntekt og bolig så ville jeg nok ikke hatt dårlig samvittighet for å unne meg nye klær iblant :) 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Handler vel mer om at jeg ikke har råd til noe særlig annet. Har levd slike de siste 5 årene. 

Skrevet

Jeg bruker ikke mye penger, kun det nødvendige som mat og annet til husholdningen. Strøm, internett, bil osv.. Ikke fordi jeg ikke har råd, men fordi jeg ikke vil eie så mye ræl. Orker ikke å ha så mye pyntegjenstander og krimskrams, synes det bare ser rotete ut. Har noen blomster som pynter opp i massevis. 

Anonymkode: 1d683...d6f

• Liker 1
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Handler vel mer om at jeg ikke har råd til noe særlig annet. Har levd slike de siste 5 årene. 

Jeg har hatt det sånn i stort sett hele mitt liv. Man venner seg til det meste.

Skrevet
1 minutt siden, Arabella said:

Jeg har hatt det sånn i stort sett hele mitt liv. Man venner seg til det meste.

Det er jo det de rike håper på. Dessverre er ikke det en enkel sannhet. De rike tjener jo på at de fattige underkaster seg og aksepterer

Skrevet

Det er jo det de rike håper på. Dessverre er ikke det en enkel sannhet. De rike tjener jo på at de fattige underkaster seg og aksepterer

De rike tjener på at folk bruker penger. Hvis ingen bruker penger blitt ingen rike.

Anonymkode: a2edc...d35

• Liker 2
Skrevet

Går du aldri ut å spiser på cafe,resturant? Hva gjør du i helgene?

Anonymkode: 37e8b...e2b

Skrevet

Bruker bare penger på faste utgifter og matbudsjettet. Sparer mye.

Anonymkode: 6e265...4be

Skrevet

Hva er deres matbudsjett da? Går dere aldri ut å  spiser?

Anonymkode: 37e8b...e2b

Skrevet

Jeg har vært i situasjon hvor jeg kun brukte penger på husleie, strøm og mat. Det var ikke selvvalgt, men nødvendig. Jeg spiste havregryn og first price-nudler. 

Da går man ikke ut i helgene. Man går ikke ut og spiser. Man sparer så man kanskje har rød til noe god mat eller nye klær når de gamle er slitte.

Anonymkode: a4f52...cb2

• Liker 1
Gjest Peter Verås
Skrevet

Bruker penger på det som er nødvendig.

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Finnes helt sikkert sunnmøringer her inne ja ........

Anonymkode: 28487...8ad

• Liker 1
Skrevet

Njæ... Bruker veldig lite utenom faste utgifter. Det er ikke noe som frister*, jeg tenker at jeg har det jeg trenger. Kjøper nytt hvis noe går i stykker, men det pleier det ikke å gjøre så ofte. Kjøper gjerne bra saker når jeg først kjøper noe. 

Siste tingen jeg kjøpte var vel mobilen for halvannet år siden. Da hadde den forrige levd en stund, for å si det sånn. Satser på at denne holder lenge også...

*Et unntak, det hender jeg kjøper takeaway kaffe om morgenen.. 

Anonymkode: 603bc...725

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...