AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #1 Skrevet 2. februar 2018 Og som kvier seg for å gjøre det!? Ikke direkte gjerrig, men vet liksom ikke hvordan jeg skal forklare. Anonymkode: aafd5...809
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #2 Skrevet 2. februar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og som kvier seg for å gjøre det!? Ikke direkte gjerrig, men vet liksom ikke hvordan jeg skal forklare. Anonymkode: aafd5...809 Er det fordi det er ubehagelig på noen måte, slik som angst feks? Evt ønsker du å spare mest mulig penger til fremtiden? Anonymkode: 60199...476
Arabella Skrevet 2. februar 2018 #4 Skrevet 2. februar 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og som kvier seg for å gjøre det!? Ikke direkte gjerrig, men vet liksom ikke hvordan jeg skal forklare. Anonymkode: aafd5...809 Dette var så vagt at det er meningsløst. Du må vel ha mat av og til. Da bruker du nødvendigvis penger. 5
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #5 Skrevet 2. februar 2018 Jeg regner med du mener utenom faste utgifter som husleie og mat? Ja, vi finnes. Anonymkode: c9d5d...097 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #6 Skrevet 2. februar 2018 Bruker kun penger på husleie og mat, ikke noe utenom dette. Anonymkode: e9461...524
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #7 Skrevet 2. februar 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg regner med du mener utenom faste utgifter som husleie og mat? Ja, vi finnes. Anonymkode: c9d5d...097 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bruker kun penger på husleie og mat, ikke noe utenom dette. Anonymkode: e9461...524 Mener dere midlertidig fordi dere rett og slett ikke trenger noe, eller er det slik dere lever hele tiden? Anonymkode: d9df3...a6c
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #8 Skrevet 2. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Mener dere midlertidig fordi dere rett og slett ikke trenger noe, eller er det slik dere lever hele tiden? Anonymkode: d9df3...a6c Lever på kun studielån så da føler jeg egentlig at jeg ikke får lov til å bruke penger på masse annet. Klarer å spare et par tusen i måneden så det er jo veldig bra, og jeg trives jo egentlig også veldig godt med hvordan jeg lever akkurat nå. Hadde jeg hatt en betydelig større inntekt og bolig så ville jeg nok ikke hatt dårlig samvittighet for å unne meg nye klær iblant Anonymkode: e9461...524
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #9 Skrevet 2. februar 2018 5 minutter siden, AnonymBruker said: Mener dere midlertidig fordi dere rett og slett ikke trenger noe, eller er det slik dere lever hele tiden? Anonymkode: d9df3...a6c Handler vel mer om at jeg ikke har råd til noe særlig annet. Har levd slike de siste 5 årene. Anonymkode: c9d5d...097
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #10 Skrevet 2. februar 2018 Jeg bruker ikke mye penger, kun det nødvendige som mat og annet til husholdningen. Strøm, internett, bil osv.. Ikke fordi jeg ikke har råd, men fordi jeg ikke vil eie så mye ræl. Orker ikke å ha så mye pyntegjenstander og krimskrams, synes det bare ser rotete ut. Har noen blomster som pynter opp i massevis. Anonymkode: 1d683...d6f 1
Arabella Skrevet 2. februar 2018 #11 Skrevet 2. februar 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Handler vel mer om at jeg ikke har råd til noe særlig annet. Har levd slike de siste 5 årene. Anonymkode: c9d5d...097 Jeg har hatt det sånn i stort sett hele mitt liv. Man venner seg til det meste.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #12 Skrevet 2. februar 2018 1 minutt siden, Arabella said: Jeg har hatt det sånn i stort sett hele mitt liv. Man venner seg til det meste. Det er jo det de rike håper på. Dessverre er ikke det en enkel sannhet. De rike tjener jo på at de fattige underkaster seg og aksepterer Anonymkode: c9d5d...097
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #13 Skrevet 2. februar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo det de rike håper på. Dessverre er ikke det en enkel sannhet. De rike tjener jo på at de fattige underkaster seg og aksepterer Anonymkode: c9d5d...097 De rike tjener på at folk bruker penger. Hvis ingen bruker penger blitt ingen rike. Anonymkode: a2edc...d35 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #14 Skrevet 2. februar 2018 Går du aldri ut å spiser på cafe,resturant? Hva gjør du i helgene? Anonymkode: 37e8b...e2b
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #15 Skrevet 2. februar 2018 Bruker bare penger på faste utgifter og matbudsjettet. Sparer mye. Anonymkode: 6e265...4be
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #16 Skrevet 2. februar 2018 Hva er deres matbudsjett da? Går dere aldri ut å spiser? Anonymkode: 37e8b...e2b
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #17 Skrevet 2. februar 2018 Jeg har vært i situasjon hvor jeg kun brukte penger på husleie, strøm og mat. Det var ikke selvvalgt, men nødvendig. Jeg spiste havregryn og first price-nudler. Da går man ikke ut i helgene. Man går ikke ut og spiser. Man sparer så man kanskje har rød til noe god mat eller nye klær når de gamle er slitte. Anonymkode: a4f52...cb2 1
Gjest Peter Verås Skrevet 2. februar 2018 #18 Skrevet 2. februar 2018 Bruker penger på det som er nødvendig.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #19 Skrevet 2. februar 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Og som kvier seg for å gjøre det!? Ikke direkte gjerrig, men vet liksom ikke hvordan jeg skal forklare. Anonymkode: aafd5...809 Finnes helt sikkert sunnmøringer her inne ja ........ Anonymkode: 28487...8ad 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #20 Skrevet 2. februar 2018 Njæ... Bruker veldig lite utenom faste utgifter. Det er ikke noe som frister*, jeg tenker at jeg har det jeg trenger. Kjøper nytt hvis noe går i stykker, men det pleier det ikke å gjøre så ofte. Kjøper gjerne bra saker når jeg først kjøper noe. Siste tingen jeg kjøpte var vel mobilen for halvannet år siden. Da hadde den forrige levd en stund, for å si det sånn. Satser på at denne holder lenge også... *Et unntak, det hender jeg kjøper takeaway kaffe om morgenen.. Anonymkode: 603bc...725 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå