Gå til innhold

Noen som ikke bruker penger her?

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva er deres matbudsjett da? Går dere aldri ut å  spiser?

Anonymkode: 37e8b...e2b

1000 i matbudsjett. Hvorfor skal jeg gå ut og spise egentlig, synes jeg lager kjempegod mat selv. Hender jo at jeg går ut en gang i blant, men ikke ofte. 

Anonymkode: 6e265...4be

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1000 kr i matbudsjett på 1 mnd? på en person

Hvordan går det ann ,Du kan ikke spise stort.

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

1000 kr i matbudsjett på 1 mnd? på en person

Hvordan går det ann ,Du kan ikke spise stort.

Handler 80% av all maten min i halv pris disken med datovarer, der hjelper.  Men du har helt rett, jeg spiser ikke stort. Enkelte dager kan jeg spise en eller to bokser makrell i tomat, et par grillpølser, eller noen brødskiver. Neste dag en middag, lenge til neste gang. Utrolig nok har jeg ingen mangler eller problemer ellers, selv om jeg i blant spiser veldig veldig lite. 

Skrevet

Du må vel være mye sulten.?Jeg hadde tenkt på mat hele tiden hvis jeg spiste så lite.Skulle ønske jeg var så flink.Jeg overspiser og har ett ganske høyt matforbruk ca 10 000 kr i mnd ,meg å ett barn.Det er vel litt vel mye.Jeg er veldig dårlig på å planlegge middager.I tillegg liker jeg ikke å lage middag. Så ofte fristende å kjøpe noe ute mat,Pizza ,indisk,thai mat..

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må vel være mye sulten.?Jeg hadde tenkt på mat hele tiden hvis jeg spiste så lite.Skulle ønske jeg var så flink.Jeg overspiser og har ett ganske høyt matforbruk ca 10 000 kr i mnd ,meg å ett barn.Det er vel litt vel mye.Jeg er veldig dårlig på å planlegge middager.I tillegg liker jeg ikke å lage middag. Så ofte fristende å kjøpe noe ute mat,Pizza ,indisk,thai mat..

Jeg har dessverre veldig lite sultfølelse, mange ganger spiser jeg kun fordi jeg vet det er lenge siden sist. Sjelden jeg kjenner meg ordentlig sulten. 

Skjønner deg godt, det er ikke så lett, men hadde det hjulpet å google andres ukesmenyer og oppskrifter? Veldig mange ting er superenkelt å lage, og godt også. Tenker at siden du har barn så kanskje desto større grunn til å prøve..?

Gjest Lilleprinsesse
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har man lite å rutte med så vender man seg til å spise det man har råd til. Jeg har hvert der selv. Men 10.000 kr for en voksen person og et barn? altså, det er latterlig og skremmende mye. Jeg og samboer bruker 4000 kr hver måned, og da spiser vi god og deilig mat, masse friske og deilige råvarer. Vi er veldig glade i biff i helgene. Men 10.000 kr? ærlig talt. Dere kunne hatt en sydenferie i året også...

Skrevet
3 timer siden, Lilleprinsesse skrev:

Har man lite å rutte med så vender man seg til å spise det man har råd til. Jeg har hvert der selv. Men 10.000 kr for en voksen person og et barn? altså, det er latterlig og skremmende mye. Jeg og samboer bruker 4000 kr hver måned, og da spiser vi god og deilig mat, masse friske og deilige råvarer. Vi er veldig glade i biff i helgene. Men 10.000 kr? ærlig talt. Dere kunne hatt en sydenferie i året også...

En Syden ferie i året? En i måneden!😁

Anonymkode: 29ef9...dd4

• Liker 1
Skrevet

Ja jeg får dårlig samvittighet når jeg kjøper ting utenom det nødvendige, som mat og faste kostnader. Å vokse opp med dårlig råd henger nok litt igjen hehe. 

Anonymkode: c5330...133

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...