AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #21 Del Skrevet 2. februar 2018 Ser ikke at det behøver å være noe skummelt i dette. Hun kan ha et tilfelle av ”resting bitch face”, være svært sjenert, eller være tynget av sykdom, enten egen sykdom eller sykdom i familien. Alt dette er mulige grunner til at hun ikke er så blid og åpen som TS ønsker. Anonymkode: 9dfd7...0e9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #22 Del Skrevet 2. februar 2018 1 minutt siden, Suppetuppe skrev: negative folk trenger ofte litt kjærlighet i livet, og jeg tror de setter pris på at folk er hyggelig med dem. folk kan forandre seg. Det kan jo også hende at denne "mørke personen" ikke ser på seg selv som det og ikke har noe problem med å være som hun er og har det like bra som hvem som helst, men ikke viser det utad på en slik boblende måte. Folk er forskjellige og det må en godta. Anonymkode: cd506...663 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suppetuppe Skrevet 2. februar 2018 #23 Del Skrevet 2. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det kan jo også hende at denne "mørke personen" ikke ser på seg selv som det og ikke har noe problem med å være som hun er og har det like bra som hvem som helst, men ikke viser det utad på en slik boblende måte. Folk er forskjellige og det må en godta. Anonymkode: cd506...663 Javel. Så har hun det kanskje supert med seg selv? Men jeg syns det høres rart ut at hun da driver å småhakker på ts. Lykkelige mennesker har sjelden behov for å holde på sånn som denne damen gjør. Men uansett om hun er så lykkelig som en gullfugl, så kan det ikke skade at Ts er hyggelig og ignorerer oppførselen hennes. Kan jo være at hun blir hyggeligere selv etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suppetuppe Skrevet 2. februar 2018 #24 Del Skrevet 2. februar 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kan jo også hende at denne "mørke personen" ikke ser på seg selv som det og ikke har noe problem med å være som hun er og har det like bra som hvem som helst, men ikke viser det utad på en slik boblende måte. Folk er forskjellige og det må en godta. Anonymkode: cd506...663 Og negative og mørke personer ser sjeldent på seg selv som mørke og negative. Det er min erfaring. En bekjent av meg er så pessimist og negativ at jeg blir helt dårlig noen ganger. Men når personen forteller om venninner/kompiser som gjorde ditt og datt, kan h*n finne på å si i bisetninger: «du vet, jeg er jo alltid positiv og smiler» eller «jeg er hvertfall hyggelig» eller «ja Hun er så negativ, skjønner det ikke.» baksnakker alle og er skikkelig frekk - men personen ser virkelig ikke seg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #25 Del Skrevet 2. februar 2018 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes denne formuleringen sier en del... Skulle likt å hørt den andre kvinnens beskrivelse av situasjonen også. Anonymkode: 9dfd7...0e9 Fra blikket å dømme ville vel hun ha drept meg, tror jeg.. Anonymkode: 961b5...29a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lava Anne Skrevet 2. februar 2018 #26 Del Skrevet 2. februar 2018 Jeg har ei venninne som er såkalt mørk i personligheten, men hun har skjerpa seg. Før skulle hun konkurrere med meg om alt, og hun hatet hver gang jeg hadde det bra. Så vi sluttet å henge. Nå har hun bedret seg. Men lurer på: hvorfor bryr du deg egentlig? Når hun sender deg dårlig energi? Det er jo bare å overse henne, og hvis hun skulle forbedre seg i fremtiden så kan dere heller nærme dere hverandre da. Ikke bruk tid og energi på mennesker som drar deg ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tutte Skrevet 2. februar 2018 #27 Del Skrevet 2. februar 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei det er bra sikkert. Jeg bare kjenner at jeg får frysninger av å være rundt vedkommende. Det er noe tungt og mørkt i denne personen, at det kunne tatt livet av selv ugress på bakken.. I sosiale settinger ler hun aldri. Væremåten er dempet og alvorlig..og creepy. Vil få henne til å slutte å manipulere meg helt ned, ved å rive ned mitt psykiske forsvar. Men hvordan? Sier jeg noe, vil det bare bli vendt og vridd på.. Anonymkode: 961b5...29a I og med at dere ikke er nærmere hverandre enn det dere er og bare omgås nå og da, så skjønner jeg ikke hvorfor dette går så hardt innpå deg. Prøv å unngå henne mest mulig. Sier du noe og hun vrir og vender på det, så slutt å si noe til henne. Hva er det som gjør at hun er så viktig for deg at hun klarer å manipulere deg og rive deg ned psykisk? Skyv henne bort og bruk heller energien din på noen du liker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #28 Del Skrevet 2. februar 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun liker deg ikke da...ingen grunn til å smile da. Anonymkode: fd83a...6eb Håper hun forteller meg en dag, hva jeg har gjort mot henne som fremkaller denne grufulle personligheten hennes.. Anonymkode: 961b5...29a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skorstein Skrevet 3. februar 2018 #29 Del Skrevet 3. februar 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Håper hun forteller meg en dag, hva jeg har gjort mot henne som fremkaller denne grufulle personligheten hennes.. Anonymkode: 961b5...29a Hvordan vet du at det er personligheten hennes og ikke bare en sinnstillstand eller noe som har skjedd? det er ikke sikkert det har noe med deg å gjøre. Dere kan jo bli kjent og få et bedre forhold, det går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elghund Skrevet 3. februar 2018 #30 Del Skrevet 3. februar 2018 Hun prøver sikkert å avskrekke deg fra å initiere et vennskap. Det ville jeg gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #31 Del Skrevet 3. februar 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Håper hun forteller meg en dag, hva jeg har gjort mot henne som fremkaller denne grufulle personligheten hennes.. Anonymkode: 961b5...29a Hvorfor er du så redd for mørke? De fleste mennesker er en blanding mellom mørke og lysere sider. Anonymkode: 3f23b...661 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #32 Del Skrevet 3. februar 2018 Hun er sikkert en av det onde, onde mørkets folk, nåsåene. Anonymkode: 6d5d3...97e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #33 Del Skrevet 3. februar 2018 Har sikkert ikke noe med deg å gjøre hvordan hun er. Er du sikker på at hun kommer med stikk til deg eller blir du påvirket av hvordan hun ellers er? Jeg er en alvorlig type med lav energi, jeg blir sliten av energiske, nervøse typer. Jeg merket at noen av de blir usikre og demper ned energien sin rundt meg når de ikke får meg opp på deres nivå. Jeg er også kronisk syk, sliter med utmattelse, og lever et svært krevende liv, selv om ikke folk ser det på meg. Jeg er ikke sprudlende, men ikke slem heller. Anonymkode: d66f1...36d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #34 Del Skrevet 3. februar 2018 Hvordan er hun mot de andre i omgangskretsen?? Er det bare mot deg hun har slik oppførsel?? Anonymkode: 88d34...562 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå