Gjest Anonymous Skrevet 18. februar 2005 #21 Skrevet 18. februar 2005 Jeg handler alt jeg kan på Rema 1000 (Basisvarer som smør, melk, mel, sukker, salt, ferdigpizzaer, Meieriprodukter/ost, karbonadedeig, brus, juice, pasta, pålegg, noe frukt og grønt, osv., osv.) Andre mer eksotiske asiatiske krydderblandinger, andre merkevarer hvis jeg ønsker det, spesialjuice, rett og slett andre merker: så handler jeg på Meny, ICA og ULTRA. Jeg liker ikke Rimi-konseptet. Delvis pga. eieren og delvis pga. dårlig design. Rimi-designet er slitsomt og bare dumt. Til og med Rema er bedre..
nat26 Skrevet 19. februar 2005 #23 Skrevet 19. februar 2005 Meny og Ultra,spar hvis det bare er noe smått jeg skal ha
Lita84 Skrevet 19. februar 2005 #24 Skrevet 19. februar 2005 Rema fordi de er vel billigs og ligger like ved, men handler også på bunnpris fordi de har first price produkter.. Sånn går det når en har studielån Akkurat som jeg skulle sagt det selv. Lenge leve Rema og billigprodukter...
Cronos Skrevet 22. februar 2005 #25 Skrevet 22. februar 2005 Alltid på Meny, fordi de har best utvalg og kvalitet, og de er nærme. Har også Rimi og Kiwi (2 stk!) i nærheten, men handler sjelden der. Unngår Rema og de andre billige. Det du får der, er det du betaler for - billig...
Gjest Gjesta Skrevet 22. februar 2005 #26 Skrevet 22. februar 2005 Jeg handler alle first price produktene på bunnpris og resten på rema..eler obs hvis de har sånne tilbud på enkelte ting...
Amanja Skrevet 22. februar 2005 #27 Skrevet 22. februar 2005 Handler mest på Spar, siden det er nærmeste butikk og jeg ikke har bil. Men frukt/grønnsaker handler jeg andre steder, det er vanvittig dyrt på Spar.. 25 kroner for en liten kinakål...
Belba Skrevet 22. februar 2005 #28 Skrevet 22. februar 2005 Kiwi til vanlig, og Meny når jeg trenger noe ekstra.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå