jasså Skrevet 9. februar 2005 #2 Skrevet 9. februar 2005 Kiwi og Rema..Og på Drageset der har de gode brødvarer.. Rimi om de har noen gode tilbud.lidl sine produkter synes jeg ikkenoe om.
Nella Skrevet 9. februar 2005 #3 Skrevet 9. februar 2005 Det kommer ann på hva jeg skal ha. Når jeg handler inn til baking og sånn blir det Rema1000, tørrvarene er mye rimligere der enn på Meny bla. Endel andre dagligvarer handles også her. Frukt og grønt handler jeg i en av innvandrerbutikkene i byen siden de er både rimligere enn alle andre butikker og har bedre og friskere varer. Ris handles også der, endel sauser, krydder og nøtter. Meny bruker jeg pga ferskvaredisken. Til middagsmat og sånn. Og first price taco ting Her handler jeg mest. Har mange av de andre butikkene like nærme, men bruker ikke de stort. Kanskje om jeg går forbi og skal ha et par småting bare.
koldbruna Skrevet 9. februar 2005 #4 Skrevet 9. februar 2005 Jeg handler mest på Prix eller Mega.Handler frukt og grønnsaker og ferskvarer på MEGA fordi det er der det er best utvalg,og best kvalitet. Men handler også mye på Ica pga alle tilbudene de har der. Koldbruna
Gjest gjest1 Skrevet 9. februar 2005 #5 Skrevet 9. februar 2005 Brød fra baker, og det meste annet fra Coop Mega for de er best på økologiske varer.
Arkana Skrevet 9. februar 2005 #6 Skrevet 9. februar 2005 Meny, Rema, Ultra eller Ica alt etter hvor vi er og hva vi skal ha.
Grooo Skrevet 9. februar 2005 #7 Skrevet 9. februar 2005 Obs eller Sverige for storhandel, RIMI i det daglige. Og litt på Meny, Kiwi, Rema...
Gjest Gjesta Skrevet 9. februar 2005 #9 Skrevet 9. februar 2005 Vi handler hovedsakelig på rema pga "faste lave priser". Brød kjøper vi på Mega, Spar eller hos bakeren.
Eføy Skrevet 9. februar 2005 #10 Skrevet 9. februar 2005 Har ingen "faste" butikker jeg handler i, men det blir mest Kiwi og Rema 1000.
Elze Skrevet 10. februar 2005 #11 Skrevet 10. februar 2005 Som oftest Rimi og Kiwi, eller en innvandrerbutikk, pga beliggenheten, ICA supermarked eller Meny hvis jeg er i humør til å bære varene en halvtimes tid.
Brunhilde Skrevet 10. februar 2005 #12 Skrevet 10. februar 2005 Rema1000. Brød går det lite av hos oss, men det kjøper jeg ofte hos baker. Rema1000 brød er ikke mye å skryte av...
Gjest gjest1 Skrevet 10. februar 2005 #13 Skrevet 10. februar 2005 Handler for det meste på Rema1000 siden det er nærmest. Kjøper alltid brød der, syns grislet kneipbrød er kjempegodt. Handler også endel på Rimi når det er varere jeg vet jeg ikke får tak i på Rema1000. Og en sjelden gang er jeg innom Meny.
Gjest Gjesta Skrevet 11. februar 2005 #15 Skrevet 11. februar 2005 Rema og prix for det meste. Ica Maxi og Obs i blant.
nallemaja Skrevet 11. februar 2005 #16 Skrevet 11. februar 2005 Handler stor handel på rema en gang i uka, stikker innom kiwi ca en gang i uka og kjøper q-melk, brød og fiskepudding handler jeg på coop prix, samt påfyll til fruktskåla og ting vi går tomt for(men det er bare fordi det er den butikken som er nermest, egentlig syns jeg det er alt for dyrt der. Særlig hvis jeg først handler for 7-800kr på rema og får masse middag og en hel haug med fulle bæreposer, for så å gå på prix for fiskepudding og slikt jeg glemmer, og så koster det plutselig 400 for å fylle 2 bæreposer) :o
Gjest Embla s Skrevet 11. februar 2005 #17 Skrevet 11. februar 2005 Brød&melk handler jeg på Rema. Ellers varierer det, avhengig av hvor jeg ellers skal. Liker også å kjøpe ferskvarer (kjøttvarer) hos en bitteliten, gammeldags landhandler like ved der jeg jobber..
Gjest Gjesta Skrevet 15. februar 2005 #18 Skrevet 15. februar 2005 Rema fordi de er vel billigs og ligger like ved, men handler også på bunnpris fordi de har first price produkter.. Sånn går det når en har studielån
Gjest miau Skrevet 18. februar 2005 #20 Skrevet 18. februar 2005 Kun på REMA, hvis ikke det er noe veldig spesielt(skjer ca en gangannenhver måned kanskje). Nå er jo selvsagt ikke utvalget like bra, men REMA kommer best ut i alle tester prismessig. En og annen ting kan jo være billigere andre steder, men hvis jeg først reiser på annen butikk, ender jeg alltid opp med å bli fristet av noe spennende, dyrt...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå