AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #21 Del Skrevet 31. januar 2018 Er det ingen som kan svare på hva forskjellen er? Anonymkode: 8491a...1fa 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #22 Del Skrevet 31. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er det ingen som kan svare på hva forskjellen er? Anonymkode: 8491a...1fa Se videoen litt lenger opp her så får du svaret. Det så SKIKKELIG dritt ut!!! Så jeg kommer IKKE til å oppdatere! Anonymkode: aab03...a97 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Potetjinta Skrevet 31. januar 2018 #23 Del Skrevet 31. januar 2018 7 timer siden, Springfjær skrev: Helt grusomt! Men er vel en vanesak det som alt annet Nei, ikke når det er såpass stort fokus på kjendiser. Det er jo vennene mine jeg vil se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Springfjær Skrevet 31. januar 2018 #24 Del Skrevet 31. januar 2018 4 minutter siden, Potetjinta skrev: Nei, ikke når det er såpass stort fokus på kjendiser. Det er jo vennene mine jeg vil se! Du får jo opp «my story» uansett, men det er på samme liste som der du sender/mottar snap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Potetjinta Skrevet 31. januar 2018 #25 Del Skrevet 31. januar 2018 (endret) 13 minutter siden, Springfjær skrev: Du får jo opp «my story» uansett, men det er på samme liste som der du sender/mottar snap Du får kun opp mystory til de du snapper ofte, men det er jo som regel folk du kjenner ganske godt. Det er jo de du ikke snapper særlig ofte du faktisk spesielt er interessert i å vite hva gjør, hvertfall jeg.. Får jo opp til de du ikke snapper særlig ofte og, men sinnsykt ork å bla nedover for å lete etter spesifike personer.. Endret 31. januar 2018 av Potetjinta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #26 Del Skrevet 31. januar 2018 14 minutter siden, Springfjær skrev: Du får jo opp «my story» uansett, men det er på samme liste som der du sender/mottar snap Får man opp alle my story? Jeg snapper sjeldent med et par, men følger fortsatt my story til dem. De gjør det samme mot meg.. får jeg ikke de opp med den nye oppdateringen da? Uten å måtte sende snap direkte til dem Anonymkode: 0c85d...29c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Springfjær Skrevet 31. januar 2018 #27 Del Skrevet 31. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Får man opp alle my story? Jeg snapper sjeldent med et par, men følger fortsatt my story til dem. De gjør det samme mot meg.. får jeg ikke de opp med den nye oppdateringen da? Uten å måtte sende snap direkte til dem Anonymkode: 0c85d...29c Tenker ikke så mye over hvem jeg får opp og ikke der, har ikke undersøkt det så mye. Men om man ikke får opp alle så er det jo litt høl i huet da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #28 Del Skrevet 31. januar 2018 Sånn er det hver gang Facebook, insta osv endrer design. Blir vant til det etterhvert. Anonymkode: 735c6...d30 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #29 Del Skrevet 31. januar 2018 Min er oppdatert (ja jeg har sjekket) og for å få frem den irriterende Utforsk-lista med kjendiser og ukjente folk må jeg swipe to ganger til venstre. Swiper jeg bare en gang ser det ut som før, med venners story. Ser ikke problemet i det hele tatt, alt er som før. Anonymkode: 6a4ff...215 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #30 Del Skrevet 31. januar 2018 Bare et spørsmål: hvilke telefoner har dere? Jeg har android og ser ingen forskjell. Har logget ut og inn, restartet telefonen osv. Anonymkode: a8843...85c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Springfjær Skrevet 31. januar 2018 #31 Del Skrevet 31. januar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare et spørsmål: hvilke telefoner har dere? Jeg har android og ser ingen forskjell. Har logget ut og inn, restartet telefonen osv. Anonymkode: a8843...85c iPhone 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #32 Del Skrevet 31. januar 2018 Mygland på snap har løsningen. Bare å følge ham. Anonymkode: 68dec...058 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
s0la Skrevet 31. januar 2018 #33 Del Skrevet 31. januar 2018 Absolutt ingen forskjell her. Den ser helt lik ut? Sjekket videoen og min har sett sånn ut lenge. At man kan sjekke kjendis-statuser osv? Eller er det noe enda mer nytt jeg ikke ser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #34 Del Skrevet 31. januar 2018 Uff da. Den oppdateringen skal jeg ikke ha nei! Har skrudd av bakgrunnsoppdateringer. Min ble oppdatert i går, men den ser ikke slik ut som i youtube-videoen, heldigvis. Anonymkode: 73bcc...4e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TMB Skrevet 31. januar 2018 #35 Del Skrevet 31. januar 2018 Oppdaterte Snapchat i går, ingen forskjell i designet. iPhone 6S Plus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 31. januar 2018 #36 Del Skrevet 31. januar 2018 Oppdatert og restartet jeg også, ingen forskjell... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 31. januar 2018 #37 Del Skrevet 31. januar 2018 Hater det!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shamgura Skrevet 1. februar 2018 Forfatter #38 Del Skrevet 1. februar 2018 23 timer siden, Rosalie skrev: Ser fortsatt ingen store endringer, jeg Jeg bruker appen hver dag – også i jobbsammenheng. For meg er det store forskjeller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vandrer1 Skrevet 1. februar 2018 #39 Del Skrevet 1. februar 2018 Har ikke fått oppdateringen. Men kjenner jeg har litt lyst på den, siden alle sier den er så forferdelig! Kan da ikke være så ille Er den bare på iPhone foreløpig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #40 Del Skrevet 1. februar 2018 har sett videoen og skjønner fortsatt ikke hva som er så stor forandring? Anonymkode: c73cf...ad4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå