Shamgura Skrevet 31. januar 2018 #1 Del Skrevet 31. januar 2018 Oppdaterte Snapchat i går og jeg synes den nye oppdateringen er helt forferdelig. Hva er deres tanker? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #2 Del Skrevet 31. januar 2018 Ja, den er skikkelig dårlig. De har fått mange klager, og kommer mest sannsynlig til å endre det igjen(håper jeg!). Færre og færre bruker Snapchat, inkludert meg selv, og tyr heller til Instagram stories. Derfor bør de høre på sine kunder, om de fortsatt ønsker å være populære. Anonymkode: cf7a8...05d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #3 Del Skrevet 31. januar 2018 Har ikke merket noen endringer jeg Hva er det som er nytt? Anonymkode: a8843...85c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shamgura Skrevet 31. januar 2018 Forfatter #4 Del Skrevet 31. januar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, den er skikkelig dårlig. De har fått mange klager, og kommer mest sannsynlig til å endre det igjen(håper jeg!). Færre og færre bruker Snapchat, inkludert meg selv, og tyr heller til Instagram stories. Derfor bør de høre på sine kunder, om de fortsatt ønsker å være populære. Anonymkode: cf7a8...05d Jeg er enig, og skjønner ikke helt hvorfor de har valgt å gjøre det slik? Trodde cluet var å se mer av venner og ikke kjendiser? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shamgura Skrevet 31. januar 2018 Forfatter #5 Del Skrevet 31. januar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har ikke merket noen endringer jeg Hva er det som er nytt? Anonymkode: a8843...85c Ikke oppdater! Den nye oppdateringen er forferdelig!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Springfjær Skrevet 31. januar 2018 #6 Del Skrevet 31. januar 2018 Helt grusomt! Men er vel en vanesak det som alt annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #7 Del Skrevet 31. januar 2018 Min ble oppdatert i går, men hva er nytt?? Ser ingen forskjell... Anonymkode: 73bcc...4e0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beach Skrevet 31. januar 2018 #8 Del Skrevet 31. januar 2018 3 minutter siden, Shamgura skrev: Jeg er enig, og skjønner ikke helt hvorfor de har valgt å gjøre det slik? Trodde cluet var å se mer av venner og ikke kjendiser? Nei, for da tjener de jo ikke penger... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alex Turner Skrevet 31. januar 2018 #9 Del Skrevet 31. januar 2018 Typen min oppdaterte appen før meg, det så helt forferdelig ut! Blir nok å vente så lenge jeg kan med å oppdatere selv.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 31. januar 2018 #10 Del Skrevet 31. januar 2018 Hva er nytt? Min har vært slik den er nå siden før jul tror jeg? 🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shamgura Skrevet 31. januar 2018 Forfatter #11 Del Skrevet 31. januar 2018 1 minutt siden, Beach skrev: Nei, for da tjener de jo ikke penger... Sant det. Sikkert derfor. Men, de tjener heller ikke penger når millioner av mennesker sletter appen i drittsinne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 31. januar 2018 #12 Del Skrevet 31. januar 2018 Jeg ser heller ikke de store endringene... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beach Skrevet 31. januar 2018 #13 Del Skrevet 31. januar 2018 3 minutter siden, Shamgura skrev: Sant det. Sikkert derfor. Men, de tjener heller ikke penger når millioner av mennesker sletter appen i drittsinne Veldig sant. Jeg har hatt Snapchat siden starten, men vurderer faktisk å slette appen selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #14 Del Skrevet 31. januar 2018 Dere som ikke ser noe til den nye oppdateringen: lukk appen skikkelig (ikke bare trykk ut av den, men lukk den ved å dobbeltklikke på hjemknappen og dra den opp), og så åpner du igjen. Min snapchat endret seg ikke før den fikk startet på nytt på den måten. Anonymkode: 61e03...3b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #15 Del Skrevet 31. januar 2018 12 minutter siden, Shamgura skrev: Ikke oppdater! Den nye oppdateringen er forferdelig!! Har oppdatert, men merker ingen store endringer. Anonymkode: a8843...85c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
julie08 Skrevet 31. januar 2018 #16 Del Skrevet 31. januar 2018 Hater den!! Med stor H. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #17 Del Skrevet 31. januar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere som ikke ser noe til den nye oppdateringen: lukk appen skikkelig (ikke bare trykk ut av den, men lukk den ved å dobbeltklikke på hjemknappen og dra den opp), og så åpner du igjen. Min snapchat endret seg ikke før den fikk startet på nytt på den måten. Anonymkode: 61e03...3b8 Gjort det. Ser fremdeles ikke forskjell. Har til og med restarta telefonen. Hva er forskjellen? Anonymkode: 73bcc...4e0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #18 Del Skrevet 31. januar 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere som ikke ser noe til den nye oppdateringen: lukk appen skikkelig (ikke bare trykk ut av den, men lukk den ved å dobbeltklikke på hjemknappen og dra den opp), og så åpner du igjen. Min snapchat endret seg ikke før den fikk startet på nytt på den måten. Anonymkode: 61e03...3b8 Ser fremdeles ikke noen stor forskjell. Anonymkode: a8843...85c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 31. januar 2018 #19 Del Skrevet 31. januar 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere som ikke ser noe til den nye oppdateringen: lukk appen skikkelig (ikke bare trykk ut av den, men lukk den ved å dobbeltklikke på hjemknappen og dra den opp), og så åpner du igjen. Min snapchat endret seg ikke før den fikk startet på nytt på den måten. Anonymkode: 61e03...3b8 Ser fortsatt ingen store endringer, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 31. januar 2018 #20 Del Skrevet 31. januar 2018 (endret) AnonymBruker skrev (På 31.1.2018 den 11.42): Gjort det. Ser fremdeles ikke forskjell. Har til og med restarta telefonen. Hva er forskjellen? Anonymkode: 73bcc...4e0 Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå