AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #81 Skrevet 1. februar 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Burde være opplagt. Hvis ikke de gjør det får de ingen kunder. Anonymkode: c5f52...a72 Joda. Menn bryr seg stort sett ikke. Anonymkode: d454c...6fb
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #82 Skrevet 1. februar 2018 40 minutter siden, Thyra said: Dersom du gir den prostituerte pengene, hvordan kan du kontrollere at hun ikke må gi dem fra seg senere? Det er selvsagt myndighetene som sjekker det. Anonymkode: c5f52...a72
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #83 Skrevet 1. februar 2018 32 minutter siden, AnonymBruker said: Joda. Menn bryr seg stort sett ikke. Anonymkode: d454c...6fb Bryr seg ikke om at de kan bli tatt? Du har ikke forstått noe som helst av det du svarte på. Anonymkode: c5f52...a72
herzeleid Skrevet 1. februar 2018 #84 Skrevet 1. februar 2018 På 31.1.2018 den 10.25, T-Rex skrev: Kom med noe med substans. Kanskje jeg gidder å svare. Er ikke det en litt rar ting å skrive når en selv ikke har kommet med noe som helst substansielt utover "les forskning"?
Roci Skrevet 2. februar 2018 #85 Skrevet 2. februar 2018 19 timer siden, MonsIvar skrev: Sliter fortsatt litt med å skjønne premisset. Fordi jeg ikke kunne tenkt meg å vært med noen som 'driver med X' så skal jeg være for å forby 'x'? Kunne aldri tenkt meg å vært sammen med noen som satt og leste rosablogger hele dagen og satt klistra til skjermen når Paradise Hotell var på heller. Kunne aldri falt meg inn å bifalt et forbud av Paradise Hotell av den grunn. Har ikke sagt noe om å forby noe som helst jeg, selv om jeg ikke har noe til overs hverken for prostisjon eller sexkjøp. Jeg synes bare det blir en smule dobbeltmoralsk/hyklersk å skulle snakke varmt for sexkjøp om man samtidig har den holdningen at kvinner som har hatt mange sexpartnere, er "løse". I tillegg tenker jeg at argumentet om at prostitusjon er en jobb som alle andre, ikke holder vann dersom de som hevder dette, samtidig ville valgt bort en prostituert/tidligere prostituert som partner nettopp med den begrunnelsen at hun hadde jobbet/jobber som prostituert. Ville den samme kvinnen blir valgt bort dersom hun f.eks. hadde jobbet som lærer? Å dra sammenlikningen med rosablogger og Paradise Hotel-seere synes jeg blir lite relevant i denne sammenhengen.
Roci Skrevet 2. februar 2018 #86 Skrevet 2. februar 2018 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er da ikke noe særlig forskjell på dem? Utover at den ene er smart nok til å ta grov betaling for sine bedrifter i sengehalmen. Anonymkode: 0b56d...9de Mange mener jo at kvinner som har hatt mange sexpartnere er "løse". Om man mener dette men samtidig forsvarer prostitusjon, synes jeg det er utrolig dobbeltmoralsk.
MonsIvar Skrevet 2. februar 2018 #87 Skrevet 2. februar 2018 3 minutter siden, Roci skrev: Har ikke sagt noe om å forby noe som helst jeg, selv om jeg ikke har noe til overs hverken for prostisjon eller sexkjøp. Jeg synes bare det blir en smule dobbeltmoralsk/hyklersk å skulle snakke varmt for sexkjøp om man samtidig har den holdningen at kvinner som har hatt mange sexpartnere, er "løse" Har ikke sett noen "snakke varmt for sexkjøp". Det jeg har sett er at det taes til orde for at man ikke vil forby noe bare for at en selv ikke liker det, og at det ikke er noe prinsippielt i veien for at kvinner skulle få velge selv hva de vil gjøre med sin egen kropp. 6 minutter siden, Roci skrev: I tillegg tenker jeg at argumentet om at prostitusjon er en jobb som alle andre, ikke holder vann dersom de som hevder dette, samtidig ville valgt bort en prostituert/tidligere prostituert som partner nettopp med den begrunnelsen at hun hadde jobbet/jobber som prostituert. Hvorfor ikke? Er da ikke noe kriterium for at noe skulle være en jobb at man vil være shjærste med de som har den. Det er en jobb i den forstand at det er en utveksling, penger mot utførelse av en tjeneste. Dette er grunnprinsippet i alle jobber.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå