Gå til innhold

Helt greit å selge kroppen sin

Fremhevede innlegg

Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Stemmer ikke, og det kan jeg si på grunnlag av erfaring. I min mening er de som kjøper sex av horer, like ille som andre voldtektsmenn og pedofile - misbruk av andre seksuelt. Er du kåt, onaner. 

Anonymkode: 53680...2e8

Joda, og de som kjøper kroppen til en snekker for å bygge om stuen er like ille som de som driver med slavearbeid og human trafficking

Anonymkode: c25ea...848

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, T-Rex said:

Kom med noe med substans. Kanskje jeg gidder å svare.

Svaret ditt vil ikke være noe verd siden det i bunn og grunn bare er en rasjonalisering av moralismen din, så det er ikke noen vits.

Anonymkode: c5f52...a72

• Liker 2
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner som ikke virker presset inn i situasjonen, men heller gir uttrykk for at de trives med jobben sin. Jeg mener det er en grense for hvor lenge jeg og andre kan hevde at disse menneskene ikke vet sitt eget beste, at de er ødelagte og hver dag driver med selvskading. Anonymkode: 6678c...5fb

Tror du det hadde vært bra for businessen deres hvis de framsto som lidende kvinner som hatet det de holdt på med? Da hadde de ikke fått mange kunder. Menn liker å tro at de selv er mannen hun har ventet på i hele dag, for han er så fantastisk å tilbringe tid med og gir dem maksimal nytelse hele tiden. Han tror at kvinnene elsker jobben sin og at de ser på sex på samme måten som han ser på det. Kvinnene er stort sett skuespillere som later som. Det har blitt jobben deres. De fleste hadde nok valgt noe annet hvis de kunne velge. Det er selvskading å være en søppelplass for alle menn som vil bli kvitt avfallet sitt. 

Anonymkode: a269b...991

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Tror du det hadde vært bra for businessen deres hvis de framsto som lidende kvinner som hatet det de holdt på med? Da hadde de ikke fått mange kunder. Menn liker å tro at de selv er mannen hun har ventet på i hele dag, for han er så fantastisk å tilbringe tid med og gir dem maksimal nytelse hele tiden. Han tror at kvinnene elsker jobben sin og at de ser på sex på samme måten som han ser på det. Kvinnene er stort sett skuespillere som later som. Det har blitt jobben deres. De fleste hadde nok valgt noe annet hvis de kunne velge. Det er selvskading å være en søppelplass for alle menn som vil bli kvitt avfallet sitt. 

Og du tror selvsagt at søppeltømmere og kloakkarbeidere aldri kunne tenke seg å ha valgt en annen jobb hvis de kunne velge?

På toppen av det så mener du at DU skal sitte her og bestemme hva andre ønsker? Klassisk feminist du, kom deg over ditt eget overlegehetskompleks.

• Liker 3
Skrevet

Okidok.

Anonymkode: 279ef...0c6

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Kvinnene er stort sett skuespillere som later som. Det har blitt jobben deres. De fleste hadde nok valgt noe annet hvis de kunne velge.

Selvsagt er de skuespillere, og de aller fleste menn skjønner det. At de er skuespillere betyr ikke at de må være tvunget, skuespill er et ærlig yrke.  Det finnes mange jobber jeg sannsynligvis kunne trives bedre i enn den jeg hadde, men siden lønna var mye bedre så ble jeg. Nå har jeg nok penger til at ikke jeg trenger å jobbe. Man må ikke være dum for å gjøre slike valg.

• Liker 1
Skrevet

Det er klart det er greit å gjøre hva man selv ønsker med sin egen kropp, så lenge det ikke skader andre. Med andre ord så er det klart at dersom du ønsker å ha sex med noen skal du selvsagt kunne ha sex med de, enten de betaler direkte eller indirekte.

• Liker 1
Skrevet
20 minutter siden, T-Rex skrev:

Kom med noe med substans. Kanskje jeg gidder å svare.

"Etter at sexkjøpsloven ble innført i 2009, har prostituerte blitt mer avhengig av halliker.

Dette fører til grovere og mer organisert prostitusjon og fremmer menneskehandel, mener Fafo-forsker."

-https://forskning.no/content/sexkjopsloven-fremmer-menneskehandel 

• Liker 2
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinnene er stort sett skuespillere som later som. Det har blitt jobben deres.

Legge ned Nationalteateret i samme slengen som sexkjøpsloven da feks? Er jo bare skuespill det og.

• Liker 1
Gjest N-Nøff
Skrevet
1 minutt siden, MonsIvar skrev:

Legge ned Nationalteateret i samme slengen som sexkjøpsloven da feks? Er jo bare skuespill det og.

Er du en høne?

Skrevet
22 minutter siden, Neinøff said:

Er du en høne?

Er du en gris?

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men så bra da at vi har noen i stand til å ta avgjørelser på kvinners vegne om hva da får lov å gjøre med egen kropp og hva som er bra valg for dem. Lenge leve feminismen!

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men fornuftig og fakabasert argumentasjon vil ikke fundamentalistene på kvinneguiden høre på.

https://www.minervanett.no/helt-greit-a-selge-kroppen-sin/

Sexkjøpsloven er en moraliserende verdilov som ikke tar inn over seg virkeligheten til verken luksusprostituerte eller ofre for menneskehandel. To filmer har endret mitt syn på hvordan jeg ser på det å selge sex.

De to aktuelle filmene Scarlet Road og The Sessions gir et annet inntrykk av prostituerte, eller sexarbeidere, enn det vi vanligvis møter i offentligheten. Begge filmene utfordrer hvordan vi ser på det å utføre seksuelle handlinger for penger.

Når jeg nå har endret oppfatning, er det på grunn av eksempler på kvinner (og menn) som har tatt bevisste valg om at de ønsker å selge sex. Kvinner som ikke virker presset inn i situasjonen, men heller gir uttrykk for at de trives med jobben sin. Jeg mener det er en grense for hvor lenge jeg og andre kan hevde at disse menneskene ikke vet sitt eget beste, at de er ødelagte og hver dag driver med selvskading.

Anonymkode: 6678c...5fb

Ok. Så siden det finnes kvinner og menn som har tatt bevisste valg om å selge sex uten å være presset inn i situasjonen, så er det helt greit? Det er også helt greit å kjøpe sex siden det finnes prostituerte som synes det er et greit yrke? Hvordan kan i så fall kunden vite hvem som er hvem (hvis han mot all formodning skulle bry seg)?

Sitat

• Liker 1
Skrevet (endret)
9 minutter siden, Thyra skrev:

Hvordan kan i så fall kunden vite hvem som er hvem (hvis han mot all formodning skulle bry seg)?

La prostitusjon reguleres av det offentlige, som all annen næringsvirksomhet.

Endret av MonsIvar
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Stemmer ikke, og det kan jeg si på grunnlag av erfaring. I min mening er de som kjøper sex av horer, like ille som andre voldtektsmenn og pedofile - misbruk av andre seksuelt. Er du kåt, onaner. 

Typisk kvinner å basere seg på følelser og "personlig erfaring". Det er ikke slik videnskap fungerer, lille mor.

Skrevet
2 timer siden, Thyra skrev:

Hvordan kan i så fall kunden vite hvem som er hvem (hvis han mot all formodning skulle bry seg)?

Er du sikker på at HUN alltid bryr seg? For tro det eller ei, men mange kvinner kjøper sex.

https://www.nrk.no/ytring/nar-norske-kvinner-kjoper-sex-1.13032211

Sitat

Nå i sommer setter norske og andre vestlige kvinner seg på charterfly til Afrika, Karibia og Asia for å kjøpe seksuell omsorg fra unge gutter og menn i tredje verden. Så hvorfor kaller vi dem ikke horekunder?

Men uansett, du kan ikke forby noe fordi noen muligens ikke gjør det frivillig. I såfall har det blitt begått et lovbrudd. Da hånderer man dette.

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Joda, og de som kjøper kroppen til en snekker for å bygge om stuen er like ille som de som driver med slavearbeid og human trafficking

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Typisk kvinner å basere seg på følelser og "personlig erfaring". Det er ikke slik videnskap fungerer, lille mor.

sex er ikke sammenlignbart med å snekre, eller massere. 

Å kjøpe sex er imot loven, det er straffbart, og man utnytter en annen seksuelt. Utnytter man andre sekuelt, er man ikke et bra menneske. Din kåthet skal ikke gå på vegne av andres psykisk helse. Er man kåt, og ingen vil ha deg - så onaner - ikke voldta. 

Slutt å rettferdigjør lovbrudd og misbruk av andre mennesker. Av personlig erfaring, mener jeg nettopp dette. Har man kun sett det fra "kjøper" sin side, er man sjeldent klar over hvor jævelig det er på andre siden, og tro meg - det er ille. I mine øyne er horekunder, voldtektsmenn og pedofile - like ille mennesker. 

• Liker 1
Skrevet
2 hours ago, Thyra said:

Ok. Så siden det finnes kvinner og menn som har tatt bevisste valg om å selge sex uten å være presset inn i situasjonen, så er det helt greit? Det er også helt greit å kjøpe sex siden det finnes prostituerte som synes det er et greit yrke? Hvordan kan i så fall kunden vite hvem som er hvem (hvis han mot all formodning skulle bry seg)?

Dette blir som å si at det er umulig å selge alkohol på en lovlig måte for noen som lever i et samfunn der alt som har vært tilgjengelig har vært smuglersprit og hjemmebrent. Hvis det var lovlig kunne det vært godkjenningsordninger, kontroller, og de prostituerte kunne gått til politiet uten at det betydde at de ville måtte slutte å jobbe. Ting som legaliseres kan gjøres drastisk forskjellig fra hvordan det må gjøres når man har politiet på nakken hele tiden.

Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du sikker på at HUN alltid bryr seg? For tro det eller ei, men mange kvinner kjøper sex.

https://www.nrk.no/ytring/nar-norske-kvinner-kjoper-sex-1.13032211

Men uansett, du kan ikke forby noe fordi noen muligens ikke gjør det frivillig. I såfall har det blitt begått et lovbrudd. Da hånderer man dette.

Har jeg sagt at det bare er menn som kjøper sex? Horekunder er svin uansett?

Horekunder står ikke høyt i kurs hos meg, men jeg er likevel ikke tilhenger av forbud.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...