Gå til innhold

Dusje tre ganger om dagen

Fremhevede innlegg

Skrevet

1. Nei, det er ikke sunt å dusje tre ganger om dagen, spesielt når det ikke er noe faktisk behov for det fordi du fks. trener flere ganger om dagen. Du skader huden, håret og slimhinnene, selv om du ikke bruker såpe.

2. Kle godt på deg når du er innendørs; bruk ullundertøy, skjerf, lue, varme bukser, etc.; du kan faktisk gå godt kledd innendørs når du skal gjøre ting uten at det er et problem.

3. Prøv å bevege deg når du er inne og fryser. Sett på musikk og dans, gjør spensthopp, gjør husarbeid som krever litt bevegelse, utfør litt god gammeldags morgengymnastikk, osv.

4. Rommet mitt har også bare én meter ledig gulvplass på det bredeste, jeg får så vidt opp døra uten at den kolliderer med kommoden, men jeg har da vitterlig klart å få plass til en liten vifteovn som er noe i retning av 20 cm høy, 20 cm bred og 10 cm tykk. Er du student? Uansett så ville jeg ha satt av 200,- av neste stipendutbetaling/lønning/NAV-utbetaling til å kjøpe en sånn vifteovn, og heller levd på havregrøt noen dager for å hente det inn igjen:)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...