Gå til innhold

Farmen Kjendis 2019 - Hvem vil du ha med?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dagfinn lyngbø, kristian valen, arne brimi, else kåss furuseth, helstrøm👏🏼

Anonymkode: eb3fe...fc9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Villa paprika, de folka som driver yourmindas, onklp, Ina wroldsen, sandeep singh, Vinni, Gunnar greve, atle Antonsen, Otto Jespersen, Vegard harm, Morten hegseth, funkygine og Henriette Steenstrup 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På 30.1.2018 den 19.39, AnonymBruker skrev:

John Arne Riise

Anonymkode: b3360...bdc

VG skriver at John Arne Riise har fått tilbud om å være med neste sesong: 

"Jeg ble spurt i fjor, i år - og også sesongen som kommer. Det er jo et ufattelig populært program da. Men litt mye drama etter min smak, i hvert fall i år. Det var fryktelig mye rart som skjedde.

Jeg har ikke tenkt så mye over det, men vet at manageren min har fått en del telefoner med spørsmål om jeg vil være med. Jeg har ikke tatt stilling til det for å være helt ærlig. Nå håper jeg at «71 grader nord» går bra, og at jeg kommer bra ut av det. Så får vi se hva det neste blir, om det blir noe."

https://www.vg.no/rampelys/tv/i/5VL4vO/louise-angelica-riise-om-farmen-kjendis-overhodet-ikke-aktuelt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lilli Bendris, Aune Sand!!  charter-Svein, charter-Hilde

Anonymkode: 07622...d22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synske Peggy og gjengen. Greit de ikke er kjendiser, men det var ikke Maiken og inga heller. 

Anonymkode: c5e71...58e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste Farmen-kjendis-gård er plukket ut, samme gården som fra Farmen 2014. Den der Frank og Finn og hedersmannen Olav skapte tv-magi. Håper de finner noen kjendiser som kan gjenskape noe av stemningen fra den gang da.

https://www.tv2.no/underholdning/9708902/

Anonymkode: 47349...f08

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Claus Lundekvam

Ørjan Burøe

Davy Wathne

Trond Giske

Astrid S

Sigrid Raabe

Mathilde Tybring-Gjedde

Josefine Pettersen

 

 

 

 

 

 

Anonymkode: 0ee31...b90

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristian Tonning Riise

Trine Skei Grande

Anonymkode: 47349...f08

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rune Rudberg, Terje Søviknes, Trond Giske, Kristian Tonning Riise m.fl.

+ en haug med 18-årige jenter.....

Anonymkode: f7389...59a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gregor Clegane

Jan Tore Kjær, Linnea Myhre, Jan Thomas, Tore Halvorsen, John Christian Elden, Herborg Kråkevik, Sandra Borch, Jannecke Weeden, Zahid Ali, Thomas Giertsen, Eyvind Hellstrøm, Truls Svendsen, John Arne Riise, Petter Northug, Jan Fredrik Karlsen, Alex Rosen, Mia Gundersen, Tommy Steine, Knut Jørgen Røed Ødegaard, Jan Erik Larsen, Espen Knutsen, Kjetil Rekdal, Charter-Svein, Gunilla Persson, Anna Anka, Rune Rudberg, Audun Lysbakken, Per Sandberg, Anne B Ragde, Calle Hellevang Larsen, Lars Mosen, Katrine Moholt, Kathrine Sørland, Einar Gelius, Bjarte Tjøstheim, Hans Olav Lahlum, Atle Antonsen, Trude Mostue, Dag Otto Lauritsen, Kristen Gislefoss, Linda Eide.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Winza

Magnus Brøyn

Truls Svendsen

Asgeir Borgemoen

Jørgen Foss

Atle Antonsen

Eyvind Hellstrøm

Finn Schjøll

Kristian Valen

Morten Ramm

Toralv Maurstad

Harald Rønneberg

Thomas Numme

Trude Drevland

Hege Schøyen

 

Magnus er ikke en kjendis egentlig men ville vært drit artig å se hvordan han ville taklet å ikke ha mobil eller noe teknologi 😅

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

TV-predikant Jan Hanvold opplyser at TV2 har invitert ham med på neste sesongs Farmen Kjendis. Hanvold skriver at "Jeg liker utfordringer og ser på det, å være med i dette programmet som en utfordring. Vi får se om det blir noe til neste år." 

Hanvold har altså takket nei til invitasjonen.

https://www.nettavisen.no/nyheter/innenriks/jan-hanvold-jeg-ble-invitert-til-a-delta-pa-kjendis-farmen-pa-tv2/3423430202.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
11 timer siden, Testosteron skrev:

TV-predikant Jan Hanvold opplyser at TV2 har invitert ham med på neste sesongs Farmen Kjendis. Hanvold skriver at "Jeg liker utfordringer og ser på det, å være med i dette programmet som en utfordring. Vi får se om det blir noe til neste år." 

Hanvold har altså takket nei til invitasjonen.

https://www.nettavisen.no/nyheter/innenriks/jan-hanvold-jeg-ble-invitert-til-a-delta-pa-kjendis-farmen-pa-tv2/3423430202.html

Uff bra, hadde ikke taklet å skulle sett på han der :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Ole Klemetsen hadde vært konge, ja. Gjerne sammen med John Arne Riise, ville nok blitt slåsskamp. Riise rekker vel Farmen før han reiser for å spille inn Mesternes Mester?

Anonymkode: 47349...f08

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...