Gå til innhold

Hva tenker dere om personer som er fornøyde med livet, ler og er glade?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tenker de er veldig heldige. Også syns jeg synd på meg selv for at Ikke jeg har det sånn. Så tenker jeg at ingen kan egentlig ha det sånn og at de sikkert skjuler noe. 

Anonymkode: 448fe...18e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker at det finnes noen mennesker som er sånn, men at veldig mange også bare tar på seg en maske. Jeg kjenner ei jente som ler hele tiden og oppfører seg som om at hun var verdens lykkeligste menneske. Hun har blitt mishandlet, driver med selvskading og har mest sannsynlig PSTD... (hun fortalte meg historien sin)

Anonymkode: 1c40a...285

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er fint at de føler det slik. Men personer som ler konstant mens de snakker er slitsomt. Da lurer jeg på om de er nervøse eller om noe er galt. Altså; de ler ordene ut istedet for å prate normalt. Merkelig. 

Anonymkode: 156f2...3b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker ikke noe spesielt egentlig. 

Kanskje hvis det er en person som tidligere var mye nedstemt eller virket som de ikke hadde det bra. Da tenker jeg at det er flott at det ser ut som de har det bedre med seg selv. 

Så lenge det ikke er mennesker jeg kjenner godt eller de er veldig overdrevet, så tenker jeg ikke noe spesielt. Men det ser ut som folk leser ulike ting inn i spørsmålet som ble stilt. "Fornøyd med livet, ler og er glade" blir tydeligvis til falskhet, enkel og dum. Litt rart at det er det folk tenker. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at sånne mennesker vil jeg ha i livet mitt, så lenge de også snakker ut om det hvis de har det vondt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at det finnes noen mennesker som er sånn, men at veldig mange også bare tar på seg en maske. Jeg kjenner ei jente som ler hele tiden og oppfører seg som om at hun var verdens lykkeligste menneske. Hun har blitt mishandlet, driver med selvskading og har mest sannsynlig PSTD... (hun fortalte meg historien sin)

Anonymkode: 1c40a...285

Jeg tror nok at de fleste som ler hele tiden driver med selvskading og går jevnlig til psykolog.

Anonymkode: af66a...73b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...