Gå til innhold

Jeg har en stor kuk.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Veldig til diskusjon om hva som er best. Jeg tillater meg, som mann, å svare TS på det han spør om. Selv om det er hvorvidt damene blir begeistra som er hans utgangspunkt.

Om jeg var tilstede i ei forsamling; på et utested, i en taxikø eller på burgersjappa, og overhørte en dude som reklamerte for tissen sin, hadde jeg reagert. I et nanosekund hadde jeg tenkt "heldig er du (om det nå er sant)", for deretter å se på ham som en seriøs taper. Hva ellers har sånne å by på??? Er den angivelig svære kølla en kompensasjon for noe de ellers føler seg ukomf med? Dysleksi, hjerteproblemer, nærsynthet, blakk eller plaget med avføringa?

I teorien kan det være et bredt utvalg i forsamlinga eller taxikøen; gutter og menn med millioner i gjeld eller millioner i banken. BMW-eiere og folk med Skoda. Arbeidsledige og/eller høyt utdannede med sikker jobb på livstid. Menn som bor med mamma og gutter med egen villa. Alle like potensielle beilere, inklusive denne karen som velger å skryte av utstyret sitt. Jentene som føler at ingen ting annet teller, må gjerne gå for han velutrusta. De andre damene som syns preik om utstyret er turnoff, kan havne sammen med gutter og menn som er nærsynt, kjører Skoda og er laktose-intolerante. Og, stakkars, har de bare gjennomsnitlig utstyr.

"Hadde menn hatt litt mer der oppe, hadde de ikke behøvd så mye der nede".

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke bare å åpne datingfasen med et solid dickpic på snap da? 

Skrevet
18 timer siden, gobbledigook skrev:

jeg foretrekker at de bare vipper den ut midt i samtalen

Lool 😂

Anonymkode: 07108...6bb

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hinte om at tissen din er stor??? Hvorfor?

Anonymkode: eb9f7...631

For å imponere. 

Hvem vil vel ikke fremstå i det beste lyset for daten sin.

Anonymkode: 8c569...e4a

Skrevet

Jeg tar det uansett med en klype salt om menn sier eller hinter til at de har stor. Jeg nettflørtet lenge med en mann, før jeg hadde et par dater med ham. Han tullet en del med at han hadde så stor, så før vi skulle ha en overnatting, og sex regnet jeg med, spurte jeg ham seriøst om han virkelig hadde stor. For jeg tenkte på hvilke kondomer jeg måtte kjøpe med. Han bekreftet da at han var svært stor, og jeg kjøpte store kondomer. 

Vi måtte avbryte sex, da kondom falt av. Den var for stor. Ikke hans penis altså, for den var helt vanlig, men kondomet skled av. 

Mulig at han hadde svært stor i sitt hode, men det var bare der den var så stor. Så man bør iallefall ikke lyve på seg!  

Anonymkode: dc496...e95

Skrevet
18 hours ago, AnonymBruker said:

Hvordan hinte om det til damene når vi snakker sammen? Mange menn som sier at det funker og at damene digger det osv. 

Stemmer dette her eller damer?

Anonymkode: 20e9c...905

4 minutter siden, AnonymBruker said:

For å imponere. 

Hvem vil vel ikke fremstå i det beste lyset for daten sin.

Anonymkode: 8c569...e4a

Ingen, absolutt ingen fremstår i noe godt lys ved å snakke om utstyret sitt på date.

5c2714378cbfc4cdd91db3b4b46175d4--nottin

Anonymkode: 1e9a2...549

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep, brukerdebatt, omtale av kropp og samtlige svar til dette.

Kragebein, mod

Skrevet
På 29.1.2018 den 4.59, The Kitten skrev:

Hvis en fyr hadde fortalt meg at han har stor penis ville jeg blitt helt avtent. Ikke p.g.a at han har stor penis, men fordi han følte et behov for å fortelle meg det. 

Hva betyr det? 

Anonymkode: 20e9c...905

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...