Gå til innhold

Jeg har en stor kuk.

Fremhevede innlegg

Gjest Lilleprinsesse
Skrevet

Det minner meg så sykt om ungdomsskolen... Flere av de populære guttene som hele tiden skrøyt av kroppene sine og utstyret sitt endte opp med å ha sex seinest. Men de gutta som var tilbaketrukken, nerder og som aldri skrøyt av seg selv endte alltid opp med å ha sex først, før de andre populære guttene. Flere av de "teite nerdene" har også fått barn/familier, mens de populære som alt handlet om, har jeg ikke sett snurten av i ettertid.:P Hmmm. Go nerde gutter :P 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 minutter siden, Lilleprinsesse skrev:

Det minner meg så sykt om ungdomsskolen... Flere av de populære guttene som hele tiden skrøyt av kroppene sine og utstyret sitt endte opp med å ha sex seinest. Men de gutta som var tilbaketrukken, nerder og som aldri skrøyt av seg selv endte alltid opp med å ha sex først, før de andre populære guttene. Flere av de "teite nerdene" har også fått barn/familier, mens de populære som alt handlet om, har jeg ikke sett snurten av i ettertid.:P Hmmm. Go nerde gutter :P 

Ihvertfall ikke noe galt med fantasien din...

Anonymkode: f8692...cc8

• Liker 4
Gjest Lilleprinsesse
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ihvertfall ikke noe galt med fantasien din...

Hehe. Det er ikke fantasi men fakta.

Skrevet
7 minutter siden, Lilleprinsesse skrev:

Hehe. Det er ikke fantasi men fakta.

yt4xtjuyarmadn1vfjgj.jpg

• Liker 3
Gjest Lilleprinsesse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

yt4xtjuyarmadn1vfjgj.jpg

Hvem sa at jeg ville slått meg til ro med en nerd? Tror du misforstår.

Skrevet
Akkurat nå, Lilleprinsesse skrev:

Hvem sa at jeg ville slått meg til ro med en nerd? Tror du misforstår.

Det er det ingen som har sagt, vennen, tvert i mot...

Anonymkode: edd61...010

Gjest Lilleprinsesse
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er det ingen som har sagt, vennen, tvert i mot...

Anonymkode: edd61...010

«Vennen»:ninuskapus:

Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Du er heldig. Du kan gå til sengs med ei jente med god selvtillit. Du trenger ikke bekymre deg for at hun skal være misfornøyd/utilfredsstilt av kuken din. Siden hun vil være tilfredsstilt av kuken din vil du også få flere muligheter til å ha sex med hun igjen. Bare kjør på, mann. Jenter vil skjønne at du har stor kuk siden stor kuk i de fleste tilfeller er lik selvtillit. Dårlig selvtillit er lik liten kuk, og det er jo fullt forståelig når en liten kul ikke kan tilfredsstille.

Anonymkode: bf27c...af5

Du har mye å lære om kvinner.....

Anonymkode: fbd23...6fa

• Liker 5
Skrevet

Hvis en fyr hadde fortalt meg at han har stor penis ville jeg blitt helt avtent. Ikke p.g.a at han har stor penis, men fordi han følte et behov for å fortelle meg det. 

• Liker 11
Skrevet (endret)
8 hours ago, AnonymBruker said:

Hvordan hinte om det til damene når vi snakker sammen? Mange menn som sier at det funker og at damene digger det osv. 

Stemmer dette her eller damer?

Anonymkode: 20e9c...905

Jeg kan garantere deg at det, i de fleste tilfeller, ikke vil virke positivt inn å snakke om størrelsen på kuken din til damer du ikke har hatt sex med. Akkurat det er nok en egenskap det er best at de finner ut av selv, eller har hørt via noen andre. Ingen liker skrytepaver. 

Endret av DonaldDuck
  • Liker 4
Skrevet

Hadde kjemien vært på topp og samtalen hadde sirklet inn på sex,så tja,da kan du vell si det. Hadde nok fantasert litt skittent om deg da 😁 men  det er ikke utstyret det kommer an på,det er hvordan du bruker kjeppen 😋

Skrevet

De 4 siste mennene jeg har hatt sex med, så hintet nummer en, om at den var så stor at vi kunne få problemer med å få den inn, han hadde mikropenis på ca 4 cm. Neste sa han hadde helt normal, hadde mikropenis på 5 cm. Neste trodde jeg hadde liten, ut fra det han sa, han hadde stor. Og siste hintet ikke om noe, og hadde ca 10 cm og tynn. Tror jeg har litt uflaks.

Så jeg tror ikke på det de sier lenger. Og jeg vil helst ha en, med helt normal penis.

Anonymkode: f5a93...112

Skrevet
1 time siden, DonaldDuck skrev:

Jeg kan garantere deg at det, i de fleste tilfeller, ikke vil virke positivt inn å snakke om størrelsen på kuken din til damer du ikke har hatt sex med. Akkurat det er nok en egenskap det er best at de finner ut av selv, eller har hørt via noen andre. Ingen liker skrytepaver. 

Tja. Det så ihvertfall ut til å fungere bra for en fyr jeg var på en ferie camp i utlandet med en gang. Taktikken var vel at kammeraten hans hele tiden skrøt til damene der om hans store penis på hans vegne, og at han bekreftet når de spurte. Og etter noen dager var det "god stemning" mellom han og den fineste jenta der (som forøvrig var gift med en annen mann hjemme i Norge).

• Liker 1
Skrevet (endret)
27 minutter siden, AnonymBruker said:

Tja. Det så ihvertfall ut til å fungere bra for en fyr jeg var på en ferie camp i utlandet med en gang. Taktikken var vel at kammeraten hans hele tiden skrøt til damene der om hans store penis på hans vegne, og at han bekreftet når de spurte. Og etter noen dager var det "god stemning" mellom han og den fineste jenta der (som forøvrig var gift med en annen mann hjemme i Norge).

Greia er at du kan sikkert være heldig og treffe på en jente som liker at du skryter av størrelsen på pikken din. Men de fleste vil nok ikke like det. 

Endret av DonaldDuck
  • Liker 2
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke være lett å være aseksuell nei.

Anonymkode: 16e24...51b

humrer.. jeg finnes ikke aseksuell, men jeg fikker det klysete og unødvendig å skryte over utstyr og hvor "god man er i sengen". Bli heller kjent med meg, og vis meg det. 

• Liker 1
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan hinte om det til damene når vi snakker sammen? Mange menn som sier at det funker og at damene digger det osv. 

Stemmer dette her eller damer?

Anonymkode: 20e9c...905

Jeg setter meg tilfeldigvis slik at bulen fra buksa syntes godt under samtalen e.l. Da klarer de ikke la være å se. De sier de ikke gjør det, men det er løgn.

Anonymkode: c8aad...f52

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, DonaldDuck skrev:

Greia er at du kan sikkert være heldig og treffe på en jente som liker at du skryter av størrelsen på pikken din. Men de fleste vil nok ikke like det. 

Derfor han lurte det inn ved å la en kompis komme med skrytet om han slik at det ikke fremstod som at det var han som skrøt.

Godt gjennomført wingman arbeid når jeg tenker over det i ettertid.

• Liker 1
Skrevet

Jeg bryr meg ikke noe om en stor kuk. Selve penetreringen er ikke så viktig for meg uansett. Det er alt annet og bruk av fingre og tunge som er viktig for meg. 

Anonymkode: ddb2b...b1e

• Liker 2
Skrevet

Jeg digger det, og blir gjerne ganske nysgjerrig og gira på karen om vi for eksempel måler hender og han sier "du vet hva de sier om store hender ;) " , for det er akuratt det som er tanken min i hodet når vi måler hender og jeg ser han har kjempe store hender også (selvom det bare er en myte, så er det jo det man tenker) Jeg hoppa også på en kar en gang som fortalte at han var den minste i klassen som liten (altså i kroppsbygning og høyde) også sa han "men så blei jo jeg den største etter puberteten da ;)" og pekte på pikken sin med øynene sine og et lurt smil , så jeg skjønte hva han hinta til å tenkte "ahaa, good to know" og la inn aksjer på han :)

Anonymkode: 8b9f2...af8

• Liker 1
Skrevet

Beste trikset er å ha en wingman som legger ut om størrelsen. For en kveld vil gjerne mange prøve noe stort

Er du alene, så fungerer det erfaringsmessig best å understate: den er ikke så lang, men veldig tynn. Neida, joda. Da begynner de å lure. 

Men har også erfaringer fra nach hvor jeg bare sa hvor lang den var også var den s(t)aken løs(t). 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...