Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

De siste 3 dagene har jeg hatt skikkelig mye, å da mener jeg mye slim.. Men det er så mye at jeg kjenner det kommer. Vet det er vanlig å ha slim, men har ikke hatt så mye slim før i hele mitt liv tilsammen. Må liksom tørke meg 2-3 ganger de gangene det kommer. Ikke hver gang jeg er på do det kommer. Det er hvitaktiv, Blank slim.   Har hatt litt kramper i magen. 1-2 ganger om dagen. Mye kynnere. Trodde hver gang at krampene kom av at jeg hadde problemer med løs mage. Men kom aldri noe før mange timer seinere og da var jeg fin i magen. Skal ikke til jordmor før om 3 dager og han i magen er like aktiv. 

Lurer på om det er vanlig å få så mye slim de siste 8-9 ukene av svangerskapet?

Anonymkode: 9ee3e...e5f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde kjempemasse slim på slutten. Sånn at det hang lange tråder med slim i do hver gang jeg var på do. Også mye kynnere. Jeg fødte i uke 30, men aner ikke om det hadde sammenheng. I etterpåklokskapens navn har jeg tenkt at det kanskje var slimproppen som gikk litt etter litt. 

Anonymkode: e121a...876

Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde kjempemasse slim på slutten. Sånn at det hang lange tråder med slim i do hver gang jeg var på do. Også mye kynnere. Jeg fødte i uke 30, men aner ikke om det hadde sammenheng. I etterpåklokskapens navn har jeg tenkt at det kanskje var slimproppen som gikk litt etter litt. 

Anonymkode: e121a...876

Håper ikke det er tilfelle her. Men jeg vet liksom ikke om det kommer fra skjeden. Beklager detaljert info altså!  Men vet det samler seg litt lengere opp og noe havner i truseinnlegget. Men så ille som at det er tråder ned i do er det ikke da alt samler seg mellom kjønnsleppene. Herregud, føler meg så dum. Men er så usikker på hva jeg skal se etter. 

Anonymkode: 9ee3e...e5f

Skrevet

Jeg hadde mase slim i slutten av de to forrige graviditeter. Sist gang måtte jeg bruke tynne bind for å ikke bli helt ekkel i trusa... begge mine er født til normal tid forøvrig. Det er visst ikke unormalt med mye slim mot slutten.

Anonymkode: 94c40...268

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...