Gå til innhold

Paradise Hotel 2018 - spoilertråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis ryktene om at Leo og Julie vinner er sanne, kan det være mulig at Oscar er den som ryker neste uke og at Julie blir stående uten partner? 

Anonymkode: 3331a...ff4

Men KR sa at han tenkte taktisk når de skal ta valget, er det så taktisk å sende ut Oscar? 

Anonymkode: 5a57a...cc8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

KR sa på slutten han ville spille med en nordlending nå..

Anonymkode: c434c...686

Tror dette er tull. Tror han sitter på sync, og forteller om en samtale han har hatt med Erik. Og tror han har sagt det til Erik for å spille han ut. KR satt jo i klippet ang neste uke, i sofaen med Julie, og de var fornøyd over noe som gikk etter planen. Tror nok Erik ryker. Pr. nå er han KR'S fremste konkurrent.

Anonymkode: 758c3...d7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk på at de er flinke til å få ting til å virke annerledes i "se hva som skjer neste uke" klippet. Tvilerpå KR vil spille med Erik og tipper han sender ut Erik, som er en stor konkurret. Lurer på hvem som får komme inn igjen.

Men de skal vel ha ofringsseremoni og? Da kan det hende Julie ofrer Oscar for Leo. Hun vil nok få flere stemmer i finalen om hun står med Leo

Anonymkode: 5a57a...cc8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MP ryker sikkert neste uke siden han er veldig populær og kan sanke mange stemmer. Erik har jo sagt det selv at han ikke vil stå med MP i en finale pga dette. Og hvis Kristian René skal spille med Erik så hører han sikkert på dette.

Anonymkode: b1405...4fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil nok stå mellom Erik og Marius. Kan ikke se for meg at de sender ut Oscar. Jeg håper Leo kommer inn igjen, eller Karoline

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Erik sa jo veldig tidlig i sesongen at han røk litt før Newa (på en måte som virket som en genuin forsnakkelse, så virket sant), og om det er han som blir sendt ut så passer reaksjon vi så fra MP også. Tror ikke MP vil bli sånn lei seg for at noen andre ryker, og TV3 ville ikke vist det sånn om det var MP selv som røk. Det er jo parret det gir soleklart mest mening å splitte også, og tror ikke KR og Charlotte ignorerer den muligheten. 

Anonymkode: f31cb...636

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Charlotte og Christian Rene skal spille inn en ny låt. Men jeg ser på god kveld Norge nå at de ble intervjuet i forhold til Charlottes musikk karriere.. jun kan ha avslørt noe i samme slengen "hun så følgende "ingen husker hvem som.vant norske talenter eller Idol, men alle husker jo hvem som vant paradise hotell " vinner kanskje Charlotte og Christian.

Anonymkode: 74378...057

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Charlotte og Christian Rene skal spille inn en ny låt. Men jeg ser på god kveld Norge nå at de ble intervjuet i forhold til Charlottes musikk karriere.. jun kan ha avslørt noe i samme slengen "hun så følgende "ingen husker hvem som.vant norske talenter eller Idol, men alle husker jo hvem som vant paradise hotell " vinner kanskje Charlotte og Christian.

Anonymkode: 74378...057

Får ikke det til å stemme. Hun la ut et bilde på insta for 11t siden hvor en spurte om hun og KR var venner idag, hvor hun svarte «nei, det er vi ikke.»

🤔

Anonymkode: f8c0c...aac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Charlotte og Christian Rene skal spille inn en ny låt. Men jeg ser på god kveld Norge nå at de ble intervjuet i forhold til Charlottes musikk karriere.. jun kan ha avslørt noe i samme slengen "hun så følgende "ingen husker hvem som.vant norske talenter eller Idol, men alle husker jo hvem som vant paradise hotell " vinner kanskje Charlotte og Christian.

Anonymkode: 74378...057

De vinner nok ikke. Isabel ble spurt om hva hun synes om vinnerparet. Husker ikke ordrett hva hun sa, men hun var fornøyd med den ene som vant, men ikke den andre. Personen fortjente ikke å vinne. "Ikke faen" Isabel har vel ikke en gang møtt Charlotte. Hun droppet finalefesten.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Erik ryker. De tar med da Marius ser lei seg ut. Sikkert sånn at vi skal tro han ryker, men går nok ut over Erik. Det står i hvertfall mellom han og Marius. De sender neppe ut Oscar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy f... newa og Erik oppfører seg som et par sutrende drittunger! Og newa påstod jo at hun kunne synge i begynnelsen av forrige uke, det hørtes ikke sånn ut akkurat!

Men så SYYYYKT digg at Erik må ut! Newa neste :D 

Anonymkode: fee22...fb8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, thejohan skrev:

Og der røk Erik!

:mynona:

Jeg følger ikke med mer på TV så jeg får PH her, og dette var godt nytt! :yvonne:

Anonymkode: 36c15...776

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ENDELIG. Nå må Newa bli neste, men er litt kjipt at det ikke er noen igjen som jeg faktisk syns fortjener å vinne. Marius er jo ganske herlig da, men føler han har sklidd litt for mye igjennom ... Julie fortjener det til dels, og syns hun har oppført seg bedre etter at hun kom tilbake. Men fortsatt har jeg veldig avsmak fra tidligere :/  Leo og/eller Karoline må komme seg inn igjen!

En liten teori: i morgen setter de Newa med Oskar, og juryen skal jo da som vi har lest finne en partner til den på solo på onsdag. De sender inn Leo, og det er slik Julie og Leo ender opp som par - og vinner. Eneste problem er jo at vi vet hvor mye de rokkerer de siste episodene, så blir kanskje for tidlig. 

Anonymkode: f31cb...636

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karoline kommer ikke inn igjen.

Men hvis ryktene har rett så kommer vel Leo tilbake og vinner med Julie. 

Jeg likte virkelig ikke Julie da jeg så på PH og jeg syns ikke hun fortjener å vinne, men jeg syns Leo fortjener det. Og håper det er sant at han gjør det. 

Etter Karo så er Leo min favoritt. 

Anonymkode: 36c15...776

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Karoline kommer ikke inn igjen.

Men hvis ryktene har rett så kommer vel Leo tilbake og vinner med Julie. 

Jeg likte virkelig ikke Julie da jeg så på PH og jeg syns ikke hun fortjener å vinne, men jeg syns Leo fortjener det. Og håper det er sant at han gjør det. 

Etter Karo så er Leo min favoritt. 

Anonymkode: 36c15...776

Hvordan vet du Karoline ikke kommer inn igjen? 

Anonymkode: f31cb...636

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får litt vondt av Ina 😕 Men ikke særlig smart at han sier til Ina at han egentlig vil stå med Newa. For da kan det være hun er raskest under ofringsseremonien. Håper KR er raskest til å ofre Charlotte 

Helt greit Erik røyk ut, men kjedelig når det er mye tårer, trist musikk osv. Bli nå ferdig tenkte jeg :ler:

En fra juryen får alltid sjekke inn, så det er nok Leo, håper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du Karoline ikke kommer inn igjen? 

Anonymkode: f31cb...636

Fordi jeg vet når hun kom hjem og at hun ikke dro tilbake. Litt på samme måte som alle visste at Isabel var ute. 

Anonymkode: 36c15...776

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har O'store Erik gått tapt. Han var en flott mann. Han skapte alltid stemning på festene. Han fikk meg til å le da han sjekket inn. Han fikk meg til å le under oppholdet. Han fikk meg jammen meg også til å trekke på smilebåndet da han måtte forlate oss. Vi har mistet en verdig deltaker. En skål for den han var! 

 

 

 

 

:ironi:Nei, altså... Han er jo bare et par hundre meter unna de andre. De vil jo se han igjen om noen få dager. 

Anonymkode: 801ae...642

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...