Gå til innhold

Paradise Hotel 2018 - spoilertråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det burde virkelig fått konsekvenser om hvem som vinner blir spredt, hva er vitsen hvis ikke? Jeg håper det bare er rykter som blir satt ut for å skape litt forvirring.

Anonymkode: c434c...686

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det burde virkelig fått konsekvenser om hvem som vinner blir spredt, hva er vitsen hvis ikke? Jeg håper det bare er rykter som blir satt ut for å skape litt forvirring.

Anonymkode: c434c...686

Det skjer hvert år at deltagere spoiler hvem som vinner, men jeg tror ikke det får konsekvenser - virker ikke som iallefall. Men selvsagt; det burde få konsekvenser! 

 

Anonymkode: 3331a...ff4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det visste jeg ikke. Har ikke vært særlig aktiv her inne (:

Anonymkode: 8807f...2dc

Hehehe du burde egentlig gi deg selv et klapp på skulderen for å ikke være like nørd som meg, og blitt for engasjert i noe så tullete som PH 😂

Anonymkode: fee22...fb8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, thejohan skrev:

Men dette er vel noe som har blitt snakka om lenge? Har han nettopp spoila det? Og hvor spoila han det?

Var vel at Leo og Julie vant? Er vel Julie Isabel siktet til, vil jeg tro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Hehehe du burde egentlig gi deg selv et klapp på skulderen for å ikke være like nørd som meg, og blitt for engasjert i noe så tullete som PH 😂

Anonymkode: fee22...fb8

Hehe, vel, I wish... Har tidligere vært svææært aktiv i pærratrådene her inne, men måtte gi meg fordi det tok helt overhånd. Har alltid vært veldig over gjennomsnittet engasjert i ph. Er en av mine guilty pleasures og jeg elsker det! Har sett alle sesongene, var fast leser av recapsene til Jazzgeir og gjengen (hvis noen husker dem? Stooort savn!), og kunne bruke timesvis hver dag på ph-trådene her inne, på å stalke deltakere (nye og gamle), og på å se klipp på yt. Levde for ph hahaha. Ser fortsatt hver eneste episode, men jeg la opp KG-karrieren min i fjor da jeg forsto at det ikke var helt sunt for meg. Hjalp jo ikke at jeg også er en veldig følsom person, så kunne lett la diskusjoner her inne holde meg våken hele natta av sinne eller haha la meg bli såret og oppriktig lei meg lenge pga. hva folk skrev. Men en sjelden gang gir jeg meg selv lov til å titte innom!

Anonymkode: 8807f...2dc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe, vel, I wish... Har tidligere vært svææært aktiv i pærratrådene her inne, men måtte gi meg fordi det tok helt overhånd. Har alltid vært veldig over gjennomsnittet engasjert i ph. Er en av mine guilty pleasures og jeg elsker det! Har sett alle sesongene, var fast leser av recapsene til Jazzgeir og gjengen (hvis noen husker dem? Stooort savn!), og kunne bruke timesvis hver dag på ph-trådene her inne, på å stalke deltakere (nye og gamle), og på å se klipp på yt. Levde for ph hahaha. Ser fortsatt hver eneste episode, men jeg la opp KG-karrieren min i fjor da jeg forsto at det ikke var helt sunt for meg. Hjalp jo ikke at jeg også er en veldig følsom person, så kunne lett la diskusjoner her inne holde meg våken hele natta av sinne eller haha la meg bli såret og oppriktig lei meg lenge pga. hva folk skrev. Men en sjelden gang gir jeg meg selv lov til å titte innom!

Anonymkode: 8807f...2dc

Haha, dette innlegget var nå veldig søtt. :fnise:

Anonymkode: 801ae...642

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ryddet for brudd på reglene;

* Krenkende, hetsende, injurierende utsagn, samt trakassering eller trusler.

Det er ikke lov til å gå til angrep på noen fordi de skriver som anonyme brukere- dette regnes som personangrep.

* Brukerdebatt eller personangrep. Personangrep er det å gå til angrep på brukere man diskuterer med. Brukerdebatt er det å diskutere en bruker eller på andre måter legge opp til debatter rundt andre brukere. 

Edie, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driter i hvem vinner, bare ikke en av legendene vinner. Håper virkelig Leo og Karoline vinner, men Isabel hadde vel ikke SÅ mye imot Karoline? Tenker på hva hun sagt i ettertid. Spoilet også at Erik ikke vant 🙄

Anonymkode: fef75...2fd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem tror dere ryker ikveld? Håper det blir Charlotte...Eller AM. Hadde vært fantastisk om hun røk to ganger på en uke.

Endret av kindagirl
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, kindagirl skrev:

Hvem tror dere ryker ikveld? Håper det blir Charlotte...Eller AM. Hadde vært fantastisk om hun røk to ganger på en uke.

Tror det blir Charlotte. Men hadde likt bedte om AM forsvant.

Anonymkode: 1f1da...3b9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, kindagirl skrev:

Hvem tror dere ryker ikveld? Håper det blir Charlotte...Eller AM. Hadde vært fantastisk om hun røk to ganger på en uke.

Enig! Det ville ha vært det eneste legendariske med hennes deltakelse denne sesongen. 

Anonymkode: 801ae...642

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hehe, vel, I wish... Har tidligere vært svææært aktiv i pærratrådene her inne, men måtte gi meg fordi det tok helt overhånd. Har alltid vært veldig over gjennomsnittet engasjert i ph. Er en av mine guilty pleasures og jeg elsker det! Har sett alle sesongene, var fast leser av recapsene til Jazzgeir og gjengen (hvis noen husker dem? Stooort savn!), og kunne bruke timesvis hver dag på ph-trådene her inne, på å stalke deltakere (nye og gamle), og på å se klipp på yt. Levde for ph hahaha. Ser fortsatt hver eneste episode, men jeg la opp KG-karrieren min i fjor da jeg forsto at det ikke var helt sunt for meg. Hjalp jo ikke at jeg også er en veldig følsom person, så kunne lett la diskusjoner her inne holde meg våken hele natta av sinne eller haha la meg bli såret og oppriktig lei meg lenge pga. hva folk skrev. Men en sjelden gang gir jeg meg selv lov til å titte innom!

Anonymkode: 8807f...2dc

Jazzgeir... Og Fiselin <3 Det var tider! #minner

Endret av ankara
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol. At Leo og Julie vinner ble jo spoilet i denne tråden for leeeeenge siden. I tillegg sier Jodel det samme.

Så gjenstår det å se.

Glad jeg holdt meg unna her de siste dagene før finalen i 2014, for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, ankara skrev:

Lol. At Leo og Julie vinner ble jo spoilet i denne tråden for leeeeenge siden. I tillegg sier Jodel det samme.

Så gjenstår det å se.

Glad jeg holdt meg unna her de siste dagene før finalen i 2014, for å si det sånn.

Men min favoritt er Karoline. :( Jaja, vi får nå se. 

Anonymkode: 801ae...642

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men min favoritt er Karoline. :( Jaja, vi får nå se. 

Anonymkode: 801ae...642

Hun er min favoritt også, så jeg håper så inderlig at ryktene er feil. 

Håper hun overlever denne parseremonien og at det er Newa som går ut i kveld. 

Anonymkode: 36c15...776

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Episoden er enda ikke lagt ut :roll: Venter på det

Anonymkode: 01af2...ad3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal den ikke bli lagt ut 22.30?🤔

Anonymkode: 4cda1...0f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal den ikke bli lagt ut 22.30?🤔

Anonymkode: 4cda1...0f8

Jo, men episoden ligger ikke ute. Irriterende!

Anonymkode: 01af2...ad3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...