Gå til innhold

Paradise Hotel 2018 - spoilertråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

15 minutter siden, ankara skrev:

Stine. Jeg skrev om det litt bakover her.

Stemmer det. Plukket seg i nesen gjorde han og. Grøss :haar:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, Minnie23 skrev:

Stemmer det. Plukket seg i nesen gjorde han og. Grøss :haar:

De fleste plukker seg vel i nesen av og til. Bare synd for ham at de viste det på tv :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, UnderCover skrev:

De fleste plukker seg vel i nesen av og til. Bare synd for ham at de viste det på tv :fnise:

Joda, men han spiste vel busen? Han glemte vel at det var kameraer der :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Minnie23 skrev:

Joda, men han spiste vel busen? Han glemte vel at det var kameraer der :P

Ja, huff, stakkars 😆 jeg hadde dødd av skam :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, kindagirl skrev:

Noen som har sett dagens episode?

 

Ser den nå.

Ann Marielle kom tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synd at Ann Marielle kom tilbake... Hadde håpet eg var kvitt henne.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, kindagirl skrev:

Synd at Ann Marielle kom tilbake... Hadde håpet eg var kvitt henne.

Jammen ååååh 😯 Da ser det mørkt ut for Leo

Anonymkode: 9cee3...098

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist :cry3: Ville søte Leo skulle vinne, og er drittlei AM.

Anonymkode: 821f0...a80

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en nedtur å miste Leo til fordel for Ann Mariell 🙄🙄😷:kjefte:

HerreGUD så høy på pæra, såå høye tanker om seg selv at det tar helt av :fart2: Diva deluxe.

«Jeg er vant til å bli behandlet som en gudinne.» Hun er sånn, aaah kyss bakken jeg går på, mat meg med druer, kast diamantringer etter meg og DIGG MEG! 🤩 Selv når jeg behandler deg som dritt 😏

Så usjarmerende 🤢 Og måten hun omtaler Ina på?? Stakkars jente, hun blir jo stemplet som ondskapsfull tøs... åh ha deg bort AM :krangle:

Leeeooo kom tilbake 😔💔🥀

Endret av Rosewood
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, AnonymBruker said:

Go Julie! Tipper de som hele tiden slutshamer Julie egentlig er litt sjalue på at hun klarer å kose seg og gir faen i hva folk måtte mene. Jenter er så redde for hva andre mener og redd for å bli sett på som løs. Who cares hva alle andre mener? Er jo de som er umodne og teite som må slutshame andre for å føle seg bedre ;) 

Anonymkode: fef75...2fd

Reagere ikke så veldig på at hu ligger med alt og alle, men at de vil ligge med hu. Sia hu i mine øyne er en av de minst attraktive der inne. 

Anonymkode: 40840...c18

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt irriterende at legende spiller sammen, men veldig forventet at KR er på team med Mathias og de

Eneste positive jeg kan si om AM nå er at hun er veldig pen, selv med lite sminke. Men hva har hun imot Ina? Virker veldig bitter over de to hadde sex og litt furt over at Marius vil ha noen andre enn henne. Sier at Ina og Marius er helt blåste, og Ina er en dårlig kopi av Linni Meister. Really??

Håper IKKE Karoline ryker i morgen :(

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Reagere ikke så veldig på at hu ligger med alt og alle, men at de vil ligge med hu. Sia hu i mine øyne er en av de minst attraktive der inne. 

Anonymkode: 40840...c18

Men nå har ikke alle samme smak som deg. Noe av det verste jeg vet er når personer blir hengt ut for hvem de har valgt å date eller ha sex med for så smålige grunner som du nevner. 

Anonymkode: 801ae...642

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men nå har ikke alle samme smak som deg. Noe av det verste jeg vet er når personer blir hengt ut for hvem de har valgt å date eller ha sex med for så smålige grunner som du nevner. 

Anonymkode: 801ae...642

Enig. Andre synes nok Julie er attraktiv og vil ligge med ho. Hva er så galt med det? Smaken er som baken 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AM blir jo bare verre og verre. Legendestatusen har jo gått til hodet på ho! Hvem er det hun tror at hun er? Så cocky

Erik hadde et poeng da han snakket med Karoline. Hun må tenke på seg selv og kan ikke redde alle i sin allianse. Så ingen dum idé å stille seg bak KR. Han ville jo ikke stå i en finale med Charlotte uansett. Mest sannsynlig mister hun en stemme i finalen, men heller det enn å ryke selv 

Øyevippene til Charlotte er grusomme. Sikkert falske øyevipper. Å den eyelineren over øyelokket. Vil gi henne en make under.

Anonymkode: 01af2...ad3

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Rosewood skrev:

For en nedtur å miste Leo til fordel for Ann Mariell 🙄🙄😷:kjefte:

HerreGUD så høy på pæra, såå høye tanker om seg selv at det tar helt av :fart2: Diva deluxe.

«Jeg er vant til å bli behandlet som en gudinne.» Hun er sånn, aaah kyss bakken jeg går på, mat meg med druer, kast diamantringer etter meg og DIGG MEG! 🤩 Selv når jeg behandler deg som dritt 😏

Så usjarmerende 🤢 Og måten hun omtaler Ina på?? Stakkars jente, hun blir jo stemplet som ondskapsfull tøs... åh ha deg bort AM :krangle:

Leeeooo kom tilbake 😔💔🥀

Helt vanlig jente man ser på gaten. Ingenting spesielt. Hun jobbet i baren på et utested for ikke så lenge siden.

Skjønner ikke hvor kommer den holdningen fra.

 

Anonymkode: d6ce2...114

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld at jeg sier det men AM er jo blitt skikkelig ufyselig! Hun er frekk som fy og jeg er veldig fascinert over at hun virker sjalu på Ina fordi hun har hatt sex med Marius, selv om AN selv freindzona han for lenge siden. Hun kan ikke forvente at gutta skal krype etter henne for evig. Egoistisk jente med ekstreme divanykker.  At hun skulle få komme inn over Leo er kjempesurt å tenke på og jeg håper virkelig han får en ny kjans der inne. 

Erik har jeg litt elsk/hat forhold til. Han svinger så veldig fra cocky dust til kul fyr med humor. 

Elsker Kristian René og han er jo blitt drit kjekk! 😍

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt vanlig jente man ser på gaten. Ingenting spesielt. Hun jobbet i baren på et utested for ikke så lenge siden.

Skjønner ikke hvor kommer den holdningen fra.

 

Anonymkode: d6ce2...114

Kanskje fordi at hun kommer fra en rik familie? Er kanskje vant til å få viljen sin? Jeg vet ikke. 

Anonymkode: 5a57a...cc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Ryuk skrev:

Unnskyld at jeg sier det men AM er jo blitt skikkelig ufyselig! Hun er frekk som fy og jeg er veldig fascinert over at hun virker sjalu på Ina fordi hun har hatt sex med Marius, selv om AN selv freindzona han for lenge siden. Hun kan ikke forvente at gutta skal krype etter henne for evig. Egoistisk jente med ekstreme divanykker.  At hun skulle få komme inn over Leo er kjempesurt å tenke på og jeg håper virkelig han får en ny kjans der inne. 

Erik har jeg litt elsk/hat forhold til. Han svinger så veldig fra cocky dust til kul fyr med humor. 

Elsker Kristian René og han er jo blitt drit kjekk! 😍

Det er litt rart det. En jente kan si hun ikke er interessert i en gutt og vil kun være venner. Men så fort han får seg dame eller begynner å date en, så blir jenta sjalu. AM virker egentlig ganske pissed på Marius, selv om sier det er greit 

Anonymkode: 5a57a...cc8

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...