Gå til innhold

Paradise Hotel 2018 - spoilertråd

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, nutella skrev:

Neste uke: 

Ny uke, nye oppturer og ditto nedturer. Tema for uken er ikke for den blyge: Mr. & Miss Paradise! Årets konkurranse har en ørliten vri – til både glede og frustrasjon for hotellgjestene.

En Mr. & Miss Paradise-konkurranse kan ikke gjennomføres uten en jury, og består av to velkjente fjes. Juryen bruker dagen på å coache gjestene for en real leveranse i konkurransen.

Veldig sent å ha Mr & Miss Paradise, lurer på hva twisten er!

Tror dere juryen kan være Martine og Aleks? Synes forresten det er ganske sprøtt at det ikke har lekket at Kristian Rene sjekket inn denne sesongen, med tanke på alle andre lekkasjer.

Anonymkode: 374f8...6b7

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 6.5.2018 den 9.40, AnonymBruker skrev:

Men vi må jo bedømme det som vises på TV, ellers kan vi ikke diskutere PH 

Anonymkode: f1cd8...430

Men dere konkluderer hvordan en person er i virkeligheten, ut fra hva dere ser på tv.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror og håper at Leo sjekker inn igjen i morgen.

Anonymkode: 3331a...ff4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, Blablaa skrev:

Hahaha denne episoden var kjempe morsom😂😂 I slutten når Leo og AM gikk rundt og vekket de andre og Oskar bursov 😂😂😂

Det var skikkelig morsomt å se. Oskar som er den mest redde av dem, han hadde pissa på seg om han hadde våknet. :hoho:

Anonymkode: 36c15...776

• Liker 1
Skrevet
På 7.5.2018 den 20.07, AnonymBruker skrev:

Trodde Marius foretrakk AM...? Hadde håpt p at Marius ikke var billig, hvorfor var Ina villig? De var jo edru. Hva er det med Julie som gjør hun uimotståelig overfor gutta versus de andre jentene? 

Er det silikon og Restylane? Newa har jo mye finere pupper. Er det i det hele tatt noen der inne som ikke har gjort noe? T.o.m Ingrid hadde jo falske vipper. Jeg er IKKE imot å fikse på utseendet...jeg bare synes at det er litt merkelig at ikke noen jenter er naturlig.

Rart hvordan gutta klager p at jentene har fikset på seg, men likevel synes de er pulbare.

Av jentene som har vært der inne til nå...er Isabel den eneste som jeg synes er over gjennomsnittet pen...(p.g.a operasjonene)men det var jo ingen som prøvde å pule på hun?

Og hva er dette med at Erik mener at det var flere som ble betatt av Ingrid? Merker jo bare at han er helt, barnslig oppslukt.

Anonymkode: 40840...c18

Igjen, vi får se 40 min av et døgn. Så ja kan godt stemme det han sier.

AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Er det ingen her som husker Øystein fra sesong 8 som hadde sex med 3 stykker? Så forstår ikke hvorfor jenter skal bli dømt, når gutter ikke blir det.

Anonymkode: ba303...16f

Dømmer menn også, men når er det snakk om denne sesongen+at hu ligger med mannfolk brennkvikt som venninna er kåt p ...i hennes seng

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Det er i hvert fall ganske tydelig at Ingrid, Charlotte og AM har fyllt på overleppa si så de har fått Donald-leppe. Husker vi fikk det da vi var barn og slo oss eller noe sånt og så var det skikkelig flaut å ha Donald-leppe, men så ble det plutselig populært, gitt. Rart det der.

Newa har vel hatt sex med Erik og Oskar? 

Julie liker jeg ikke noe særlig for personligheten hennes, men hun blir skikkelig forandret med sminke - det er helt sinnsykt å se. Hun er veldig søt når hun er uten sminke. Pen med sminke da, men søt uten, syns jeg. 

Hmm..tror jeg har gått glipp av noe. Ikke fått med meg at Newa har pult noen overhodet. Bare tenkt at hu er ei slik som sove naken og klår p menn uten å få.

Var litt usikker på om Ingrid hadde fylt. Julie og Charlotte har i hvertfall. Hehe, ja det er jo litt pussig at andemunn er blitt så pop, men i noen tilfeller kan d bli skikkelig bra synes jeg f.eks på SE 

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man kan jo ha litt selvrespekt da. Det er faktisk litt slutty å ha sex med 3 stykk der inne.

Anonymkode: fee22...fb8

Det tyder på mer selvrespekt å ha sex når man har lyst til det, enn å la være av redsel for å bli baksnakket. Julie er tøff som driter i hva du og andre måtte mene om sexlivet hennes.

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det ingen her som husker Øystein fra sesong 8 som hadde sex med 3 stykker? Så forstår ikke hvorfor jenter skal bli dømt, når gutter ikke blir det.

Anonymkode: ba303...16f

Huff ja, jeg husker godt Drøystein. Det var ikke antall partnere jeg reagerte på der i gården men at han nærmest presset Mikela til å ha sex med ham første kvelden. Han la ut om hvor teit det var med damer som ikke ville ha sex med partneren sin på PH og hvordan han nærmest avskydde sånne pripne og kjedelige damer. Så avsluttet han tiraden med å hinte hardt frempå om at han håpte Mikela ikke var en sånn kjedelig dame.
Drøystein var skikkelig ekkel...

• Liker 10
Skrevet

Ryddet for brukerdebatt.

Edie, mod.

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, Ardwinna skrev:

Det tyder på mer selvrespekt å ha sex når man har lyst til det, enn å la være av redsel for å bli baksnakket. Julie er tøff som driter i hva du og andre måtte mene om sexlivet hennes.

Go Julie! Tipper de som hele tiden slutshamer Julie egentlig er litt sjalue på at hun klarer å kose seg og gir faen i hva folk måtte mene. Jenter er så redde for hva andre mener og redd for å bli sett på som løs. Who cares hva alle andre mener? Er jo de som er umodne og teite som må slutshame andre for å føle seg bedre ;) 

Anonymkode: fef75...2fd

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Og så har jentene sex og så sier det at de hadde sex og ferdig med det.

Gutta derimot. Det er helt usmakelig at de legger ut om hvordan det var. Og Marius. Et kapittel for seg selv. Da han la ut om sexen med Ina og at hun hadde sugd og ridd han og at han hadde kommet to ganger og han trodde ikke hun kom og at hun gjorde all jobben. Og så sa han det på en måte som at det var en bra ting. Idiotisk. En typisk egoistisk elsker som bare bryr seg om seg selv. Han var jo kjempefornøyd han, selvfølgelig, men hva med å ta seg av jenta også?! 

Det var en eller annen # de hadde lagt på når han fortalte og det er jeg helt enig i, jeg husker ikke hva det var. Storsjarmør eller noe sånt?

Jeg syns disse gutta som legger ut om jentene etterpå er så mye verre enn jentene som har sex der inne selv om de har hatt sex med en eller to eller tre. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gutta derimot. Det er helt usmakelig at de legger ut om hvordan det var. Og Marius. Et kapittel for seg selv. Da han la ut om sexen med Ina og at hun hadde sugd og ridd han og at han hadde kommet to ganger og han trodde ikke hun kom og at hun gjorde all jobben. Og så sa han det på en måte som at det var en bra ting. Idiotisk. En typisk egoistisk elsker som bare bryr seg om seg selv. Han var jo kjempefornøyd han, selvfølgelig, men hva med å ta seg av jenta også?! 

Det var en eller annen # de hadde lagt på når han fortalte og det er jeg helt enig i, jeg husker ikke hva det var. Storsjarmør eller noe sånt?

Jeg syns disse gutta som legger ut om jentene etterpå er så mye verre enn jentene som har sex der inne selv om de har hatt sex med en eller to eller tre. 

Helt enig. Er alltid jentene som blir dømt og kritisert, men usmakeig når MP legger ut om alt i detalj. Virker som egoist i senga og. Han sa"Jeg bare lå der og gjorde ikke en drit, men jeg kom to ganger da" Skikkelig fornøyd han 🙄

Anonymkode: 5a57a...cc8

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Usmakelig *

Anonymkode: 5a57a...cc8

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Skikkelig kvalm og usjarmerende oppførsel ja.

Sånn eeeegentlig, er det jo jenta som burde få oralsex. Siden gutten får orgasme ved penetrering, noe de fleste jenter ikke får (veldig vanskelig i alle fall), er det jo bare rett og rimelig at jenta får noe ut av det også :) 

Anonymkode: 5fb17...43b

• Liker 3
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hmm..tror jeg har gått glipp av noe. Ikke fått med meg at Newa har pult noen overhodet.

Hun hadde sex med Erik. Lenge før han hooket med Ingrid.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor er noen så opptatt av hvor mye sex andre mennesker har? Det forstår jeg ikke. Hvem er det som egentlig gidder å holde tellingen? 

Anonymkode: 801ae...642

Når man får det midt i fleisen på TV så er det ikke til å unngå at man får det med seg. På lik linje med alt annet de foretar seg der inne. Slik er programmet. De som melder seg på vet at alt de gjør der inne blir lagt merke til av de som ser på, det må de tåle. Men man trenger ikke snakke masse dritt om dem, det er jeg enig i. Men må være lov å kommentere det man reagerer på. Nå er jeg godt voksen, og jeg synes ikke det er noe særlig å se at både gutter også jenter er fullstendig promiskuøse foran kameraet og gir kroppene sine vekk på TV til dem som vil ha, synes ikke det gir noe godt inntrykk av dem på noen som helst måte. Jeg synes det er fascinerende å se spillet og utviklingen, men ikke all sexen. Og det må være lov å si på lik linje som at man synes det er greit å se på det.

Anonymkode: c434c...686

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

En annen ting mange av de unge ikke ser ut til å tenke på, er hva alle disse naken og sex-scenene kan ha å si for fremtiden. Ikke så kjekt om dine barn må se på og bli fortalt av andre at mamma eller pappa hadde sex på TV? Og kanskje man ikke har lyst til å være bartender resten av livet, men bli f eks lærer, barnehagelærer eller noe i den dur? Det blir jo gøy når foreldre og barn kan se deg i de mest intime situasjoner. Mye endrer seg gjennom livet, man vet ikke alt i 20-årene og behov og lyster man kan få senere. Er skeptisk til at Ina som er sykepleier har sex på TV, lurer på hva hun tenker med. Vi er nå i en ganske liberal tidsalder, men hvem vet hvordan verden ser ut om ti år.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når man får det midt i fleisen på TV så er det ikke til å unngå at man får det med seg. På lik linje med alt annet de foretar seg der inne. Slik er programmet. De som melder seg på vet at alt de gjør der inne blir lagt merke til av de som ser på, det må de tåle. Men man trenger ikke snakke masse dritt om dem, det er jeg enig i. Men må være lov å kommentere det man reagerer på. Nå er jeg godt voksen, og jeg synes ikke det er noe særlig å se at både gutter også jenter er fullstendig promiskuøse foran kameraet og gir kroppene sine vekk på TV til dem som vil ha, synes ikke det gir noe godt inntrykk av dem på noen som helst måte. Jeg synes det er fascinerende å se spillet og utviklingen, men ikke all sexen. Og det må være lov å si på lik linje som at man synes det er greit å se på det.

Jeg er heller ikke interessert i å se på sexen som blir vist på TV, men det er åpenbart ikke en slik bemerkning jeg sikter til. Hvis man ikke synes sexen er interessant er man jo åpenbart ikke opptatt av hvor mye sex de har. Da ligger jo fokuset på spillet. 

Anonymkode: 801ae...642

Skrevet
12 timer siden, Ardwinna skrev:

Huff ja, jeg husker godt Drøystein. Det var ikke antall partnere jeg reagerte på der i gården men at han nærmest presset Mikela til å ha sex med ham første kvelden. Han la ut om hvor teit det var med damer som ikke ville ha sex med partneren sin på PH og hvordan han nærmest avskydde sånne pripne og kjedelige damer. Så avsluttet han tiraden med å hinte hardt frempå om at han håpte Mikela ikke var en sånn kjedelig dame.
Drøystein var skikkelig ekkel...

Øystein var skikkelig ekkel ja. Jeg reagerte ikke på hvor mange han pulte, men at han faktisk presset seg til sex med ho ene, første kvelden og sa jenter som ikke ville ha sex med sin partner var så kjedelige 🙄 usj. Hvem var de to andre han pulte? Sandra og?

Skrevet
46 minutter siden, Minnie23 skrev:

Øystein var skikkelig ekkel ja. Jeg reagerte ikke på hvor mange han pulte, men at han faktisk presset seg til sex med ho ene, første kvelden og sa jenter som ikke ville ha sex med sin partner var så kjedelige 🙄 usj. Hvem var de to andre han pulte? Sandra og?

Stine. Jeg skrev om det litt bakover her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...