kindagirl Skrevet 7. mai 2018 #1121 Skrevet 7. mai 2018 Sikker på at han fyren som kommer inn imorgen er Kristian Rene? Ikke Carl aksel?? Og hvem tror dere blir ofret imorgen? noe sier meg at Erik kanskje ryker.
kindagirl Skrevet 7. mai 2018 #1122 Skrevet 7. mai 2018 Er hvertfall helt på tryne å sende inn igjen Kristian Rene så sent i spillet..Håper såfall de kaster han fort ut igjen. Så får han oppleve å være med på PH flere ganger uten å vinne:)
A4. Skrevet 7. mai 2018 #1123 Skrevet 7. mai 2018 4 minutter siden, kindagirl skrev: Sikker på at han fyren som kommer inn imorgen er Kristian Rene? Ikke Carl aksel?? Og hvem tror dere blir ofret imorgen? noe sier meg at Erik kanskje ryker. Det er samme tatovering og ringer, så jeg er 100 % sikker. Siden Erik sin allianse er i overtall, så tenker jeg det blir en av de to gutta i den andre alliansen. Håper det blir M. 1
kindagirl Skrevet 7. mai 2018 #1124 Skrevet 7. mai 2018 Akkurat nå, A4. skrev: Det er samme tatovering og ringer, så jeg er 100 % sikker. Siden Erik sin allianse er i overtall, så tenker jeg det blir en av de to gutta i den andre alliansen. Håper det blir M. Spørs jo litt hvilken side Oskar velger da. Han har jo spilt med alle hittil.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #1125 Skrevet 7. mai 2018 Ganske sikker på at det er Ali som sjekker inn igjen i morgenAnonymkode: a6937...f83
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #1126 Skrevet 7. mai 2018 Trodde Marius foretrakk AM...? Hadde håpt p at Marius ikke var billig, hvorfor var Ina villig? De var jo edru. Hva er det med Julie som gjør hun uimotståelig overfor gutta versus de andre jentene? Er det silikon og Restylane? Newa har jo mye finere pupper. Er det i det hele tatt noen der inne som ikke har gjort noe? T.o.m Ingrid hadde jo falske vipper. Jeg er IKKE imot å fikse på utseendet...jeg bare synes at det er litt merkelig at ikke noen jenter er naturlig. Rart hvordan gutta klager p at jentene har fikset på seg, men likevel synes de er pulbare. Av jentene som har vært der inne til nå...er Isabel den eneste som jeg synes er over gjennomsnittet pen...(p.g.a operasjonene)men det var jo ingen som prøvde å pule på hun? Og hva er dette med at Erik mener at det var flere som ble betatt av Ingrid? Merker jo bare at han er helt, barnslig oppslukt. Anonymkode: 40840...c18
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #1127 Skrevet 7. mai 2018 Er det noen som vet hvilke par som blir sammen etter eller under oppholdet? Anonymkode: 40840...c18
Christy89 Skrevet 7. mai 2018 #1128 Skrevet 7. mai 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Av jentene som har vært der inne til nå...er Isabel den eneste som jeg synes er over gjennomsnittet pen...(p.g.a operasjonene)men det var jo ingen som prøvde å pule på hun? Anonymkode: 40840...c18 Fordi Isabel er i forhold vel 5
Christy89 Skrevet 7. mai 2018 #1129 Skrevet 7. mai 2018 Nå har jeg sett dagens episode Bra Julie sjekket inn, men bedre at AM sjekket ut. Jeg har liksom ikke klart å like henne denne sesongen. Vet ikke hvorfor. Så bitter Er jo Erik og Newa all over again. Bare nå er det med Oscar. Tipper han er bra lei hun Tror dette blir en dritbra uke 5
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #1130 Skrevet 7. mai 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trodde Marius foretrakk AM...? Hadde håpt p at Marius ikke var billig, hvorfor var Ina villig? De var jo edru. Hva er det med Julie som gjør hun uimotståelig overfor gutta versus de andre jentene? Er det silikon og Restylane? Newa har jo mye finere pupper. Er det i det hele tatt noen der inne som ikke har gjort noe? T.o.m Ingrid hadde jo falske vipper. Jeg er IKKE imot å fikse på utseendet...jeg bare synes at det er litt merkelig at ikke noen jenter er naturlig. Rart hvordan gutta klager p at jentene har fikset på seg, men likevel synes de er pulbare. Av jentene som har vært der inne til nå...er Isabel den eneste som jeg synes er over gjennomsnittet pen...(p.g.a operasjonene)men det var jo ingen som prøvde å pule på hun? Og hva er dette med at Erik mener at det var flere som ble betatt av Ingrid? Merker jo bare at han er helt, barnslig oppslukt. Anonymkode: 40840...c18 Ina har vel ikke gjort noe med utseende? Alle jentene sminker seg jo, men det må nesten være lov (syntes ikke vipper er så ille heller). Ingrid har vel noe i leppene? De ser unaturlig store ut. Selvfølgelig mener Erik andre var betatt av henne, i hans verden er vel hun det fineste som finnes og han tror derfor alle syntes hun er like digg som han syntes. Hun er en søt dame, men syntes ingen av deltagerene er kjempe pene. Erik er som du sier barnslig, forferdelig irriterende fyr. Sånn sett hadde han passet godt sammen med Newa. Grunnen til at guttene har seg med Julie er vel fordi hun er veldig villig, og ikke legger skjul på at hun også er litt "billig" (det er ikke noe vits av noen å bli fornærmet over bruken av ordet billig, dama har hatt sex med 3 stk inne på Paradise, PÅ TV!) Så vidt jeg har skjønt er hun nå sammen med Oskar da (rykter her inne, og tar man en titt på instagrammen deres ser man de har tatt bilder på samme steder, skriver hjerter til hverandre osv ) Anonymkode: fee22...fb8 2
Christy89 Skrevet 7. mai 2018 #1131 Skrevet 7. mai 2018 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ganske sikker på at det er Ali som sjekker inn igjen i morgen Anonymkode: a6937...f83 Hvorfor tror du det?
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #1132 Skrevet 7. mai 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det silikon og Restylane? Newa har jo mye finere pupper. Er det i det hele tatt noen der inne som ikke har gjort noe? T.o.m Ingrid hadde jo falske vipper. Jeg er IKKE imot å fikse på utseendet...jeg bare synes at det er litt merkelig at ikke noen jenter er naturlig. Anonymkode: 40840...c18 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ina har vel ikke gjort noe med utseende? Anonymkode: fee22...fb8 Jeg tror forresten ikke Newa har gjort noen inngrep heller (i tillegg til Ina). Annet enn øyenbryna. De har hun maltraktert! Anonymkode: fee22...fb8 5
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #1133 Skrevet 7. mai 2018 4 minutter siden, Christy89 skrev: Hvorfor tror du det? Tror det er lagt opp til at folk skal tro det er Kristian Rene, men viss man tenker over det har vel Ali så å si samme tatovering OG han har samme dialekt. Tvilsomt at Kristian Rene kommer inn. Anonymkode: a6937...f83 3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #1134 Skrevet 7. mai 2018 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trodde Marius foretrakk AM...? Hadde håpt p at Marius ikke var billig, hvorfor var Ina villig? De var jo edru. Hva er det med Julie som gjør hun uimotståelig overfor gutta versus de andre jentene? Er det silikon og Restylane? Newa har jo mye finere pupper. Er det i det hele tatt noen der inne som ikke har gjort noe? T.o.m Ingrid hadde jo falske vipper. Jeg er IKKE imot å fikse på utseendet...jeg bare synes at det er litt merkelig at ikke noen jenter er naturlig. Rart hvordan gutta klager p at jentene har fikset på seg, men likevel synes de er pulbare. Av jentene som har vært der inne til nå...er Isabel den eneste som jeg synes er over gjennomsnittet pen...(p.g.a operasjonene)men det var jo ingen som prøvde å pule på hun? Og hva er dette med at Erik mener at det var flere som ble betatt av Ingrid? Merker jo bare at han er helt, barnslig oppslukt. Anonymkode: 40840...c18 Jeg synes det verste er at Marius er så opptatt av at det skal komme inn en jente som ser naturlig ut og ikke har fikset seg samtidig som han har Pamela Anderson som idealkvinne. Jeg mener... Whut? Anonymkode: 801ae...642 7
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #1135 Skrevet 7. mai 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror det er lagt opp til at folk skal tro det er Kristian Rene, men viss man tenker over det har vel Ali så å si samme tatovering OG han har samme dialekt. Tvilsomt at Kristian Rene kommer inn. Anonymkode: a6937...f83 Men det blir jo tidenes antiklimaks. Anonymkode: 801ae...642 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #1136 Skrevet 7. mai 2018 2 timer siden, tingi85 skrev: Julie og Oscar hadde også sex. Julie og Mathias ble venner igjen. Er hun kun med for å spre beina og ha sex på TV? Anonymkode: 483fc...a2e 4
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #1137 Skrevet 7. mai 2018 Er nok Kristian Rene som kommer inn imorgen Anonymkode: 19e62...d1c 14
A4. Skrevet 7. mai 2018 #1139 Skrevet 7. mai 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ganske sikker på at det er Ali som sjekker inn igjen i morgen Anonymkode: a6937...f83 Om du har sett dagens episode er personen for lav til å være han. 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #1140 Skrevet 7. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tror det er lagt opp til at folk skal tro det er Kristian Rene, men viss man tenker over det har vel Ali så å si samme tatovering OG han har samme dialekt. Tvilsomt at Kristian Rene kommer inn. Anonymkode: a6937...f83 Blir for dumt å legge opp til at Kristian René skal sjekke inn også er det bare Ali. Snakk om å skuffe seerne da. Pluss han har vært borte fra SoMe. Er nok Kristian René som sjekker inn. Presidentener tilbake Anonymkode: fef75...2fd 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå