Gå til innhold

Paradise Hotel 2018 - spoilertråd

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

13 minutter siden, kindagirl skrev:

Kunne virkelig ikke brydd meg mindre om hun AM røk. Hun kunne godt ofret seg selv:D

Poenget var ikke om du kunne brydd deg, men hva var logikken i at AM skulle ta et slikt valg?

Anonymkode: c434c...686

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

38 minutter siden, kindagirl skrev:

Kunne virkelig ikke brydd meg mindre om hun AM røk. Hun kunne godt ofret seg selv:D

Hvorfor får AM kritikk for å ikke redde Karoline og heller burde ofre seg selv? Du sier hennes sanne jeg kom frem fordi hun ikke ville bli sendt ut selv? Det blir for dumt.  De prøvde faktisk å redde Karoline hele dagen, men det funket ikke. Da er det ikke mer å gjøre..

Anonymkode: 01af2...ad3

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste her inne at Leo vinner. Da stemmer ikke dette eller står dere fortsatt for dette?

Anonymkode: d4513...53d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble visst spoilet på Instaen til PH hvem som sjekker inn neste uke. Men det ble raskt slettet. Noen som rakk å se det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg leste her inne at Leo vinner. Da stemmer ikke dette eller står dere fortsatt for dette?

Anonymkode: d4513...53d

Leo og Julie vinner, sier ryktene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AM gikk ikke bak Marius fordi Marius hadde fortalt på forhånd at han velger Ina framfor henne. Blir for dumt å skylde på AM når det er Karo som valgte å gå ut uten en kamp. Likte hun godt men du kan ikke gå bak noen du ikke har snakket særlig mye med den dagen.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså, Leo gikk ut på den mest idiotiske måten! det var helt utenfor de flestes kontroll, og hadde ingenting med spillet å gjøre.

Julie kom inn på den mest idiotiske måten! Hun kom inn fordi produksjonen ville ha henne, og igjen hadde dette ingenting med spill å gjøre.

Skal ikke paradise hotel være et spill?!?! Hvorfor snakker forlk så mye om spillet og spillere, når reglene er åpenbart ikke-eksisterende?

Det er første gang jeg følger med på PH, men dette er jo bare produksjonsstyring. føkk at Julie kom inn, føkk at Leo måtte ut pga henne.

Anonymkode: e80c7...2cb

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Julie kom inn på den mest idiotiske måten!

Hun gikk også ut på den mest idiotiske måten, det må ikke glemmes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

føkk at Julie kom inn, føkk at Leo måtte ut pga henne.

Hæ? Det var guttene som gjorde at Leo røk. Ikke Julie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at når deltakerne stemmer på hvem de vil skaø ryke, så er det en helt fair måte å ryke på. Det handler om å ha en parter, og bli godt nok likt til å sanke stemmer. At Julie kom tilbake var ikke fair.

Anonymkode: c688e...a0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er sant at Leo og Julie vinner, Så håper jeg Leo kaster kula og deler pengene med Karoline :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men de spoiler utrolig mye på SoMe, har spoilet så mye tidligere?? Trodde deltakerne hadde taushetsplikt jeg, men tydeligvis ikke. Isabel har spoilet mye, for hun klarer jo ikke å holde kjeft :roll:

Anonymkode: 5a57a...cc8

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teit at dere kritiserer AM for å ikke redde Karoline. Karoline hadde blitt valgt av KR, men ville ikke gå ditt, så hun har seg selv å takke her 

Anonymkode: 5a57a...cc8

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AM prøvde jo faktisk å redde Karoline og var villig til å ta en sjanse for å gjøre det, men når Marius forteller henne at han kommer til å velge Ina uansett... Hva forventer dere? Hun vil jo selvfølgelig ikke sende seg selv ut. Håper fortsatt enten Leo eller Karoline kommer tilbake på en eller annen måte, og at den som gjør det ofrer sin partner for å få inn den andre. De eneste to som fortjener å vinne i mine øyne 😭

Anonymkode: f31cb...636

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altså, Leo gikk ut på den mest idiotiske måten! det var helt utenfor de flestes kontroll, og hadde ingenting med spillet å gjøre.

Julie kom inn på den mest idiotiske måten! Hun kom inn fordi produksjonen ville ha henne, og igjen hadde dette ingenting med spill å gjøre.

Skal ikke paradise hotel være et spill?!?! Hvorfor snakker forlk så mye om spillet og spillere, når reglene er åpenbart ikke-eksisterende?

Det er første gang jeg følger med på PH, men dette er jo bare produksjonsstyring. føkk at Julie kom inn, føkk at Leo måtte ut pga henne.

De fleste spill er jo en god blanding av strategi og ren flaks/uflaks. Jeg ser ikke noe galt i at det skjer vrier der folk blir sendt ut og kommer inn igjen. At produksjonen har bestemt at akkurat Julie skulle inn igjen vet vi jo faktisk ikke. Det er mulig at spillet var lagt på på forhånd sånn at den jenta som ble sendt ut under den kriminelle uka skulle få komme inn igjen i ondskapens uke, uansett hvem det ble.

Jeg synes også det var veldig synd at Leo røk ut men nå ble det sånn. Jeg har på følelsen av at han kommer inn igjen. Han bør i hvertfall det så ikke alle vinner-spoilerne her inne dummer seg ut! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy så stygt sagt av Karoline: Man kan knulle seg til mye, men ikke en finale i PH (sagt om Ina). 

Ærlig talt - hva har jenta egentlig gjort? Hun er helt ny og fikk god tone med Marius. Og så skal AM og Karoline snakke så spydig om henne? 

Anonymkode: daeb4...136

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fy så stygt sagt av Karoline: Man kan knulle seg til mye, men ikke en finale i PH (sagt om Ina). 

Ærlig talt - hva har jenta egentlig gjort? Hun er helt ny og fikk god tone med Marius. Og så skal AM og Karoline snakke så spydig om henne? 

Anonymkode: daeb4...136

Var det ikke AM som sa det til Marius når hun prøvde å smiske seg inn på han da de lå med bassenget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Ardwinna said:

De fleste spill er jo en god blanding av strategi og ren flaks/uflaks. Jeg ser ikke noe galt i at det skjer vrier der folk blir sendt ut og kommer inn igjen. At produksjonen har bestemt at akkurat Julie skulle inn igjen vet vi jo faktisk ikke. Det er mulig at spillet var lagt på på forhånd sånn at den jenta som ble sendt ut under den kriminelle uka skulle få komme inn igjen i ondskapens uke, uansett hvem det ble.

Jeg synes også det var veldig synd at Leo røk ut men nå ble det sånn. Jeg har på følelsen av at han kommer inn igjen. Han bør i hvertfall det så ikke alle vinner-spoilerne her inne dummer seg ut! :fnise:

Det er jo en grunn til at produksjonen har mange møter osv underveis, tenker jeg. Har alltid vært sånn at favorittene eller de som lager mer bråk og tv kommer inn igjen. Mens de som ikke gjør det blir ikke sendt inn. 

Anonymkode: 17f09...ddc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hallo!?! Julie og Leo røk ut på samme måten. Eneste forskjellen var ar det bare var guttene som fikk stemme når Leo røyk! Det var en stemme i forskjell på Julie og AM. Samme med Leo og Marius . Urettferdig at Julie kom inn?? Ikke noe mer urettferdig det enn alle de andre som har kommet inn att. Greit å heie på folk men en bør ha litt fornuft for det

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Christy89 skrev:

Var det ikke AM som sa det til Marius når hun prøvde å smiske seg inn på han da de lå med bassenget?

Jo, hun sa i hvertfall at "Det går ikkje an å knulle seg til en finale her inne, det må man jo skjønne" eller noe sånt. Jeg kan ikke huske at Karoline sa noe sånt.

Hvorfor har Erik Trump-sveis i neste uke? :skratte:

sa1mv03.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...