Gå til innhold

Paradise Hotel 2018 - spoilertråd

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er litt rart det. En jente kan si hun ikke er interessert i en gutt og vil kun være venner. Men så fort han får seg dame eller begynner å date en, så blir jenta sjalu. AM virker egentlig ganske pissed på Marius, selv om sier det er greit 

Anonymkode: 5a57a...cc8

Hun er jo dritpissed! Hun bare later som om hun ikke bryr seg når Marius er i nærheten, men så snart hun er alene med "væææninnene" sine så kommer furteleppa fram og klagingen over hvor drittsekk Marius er og hvor tøsete og ondskapsfull Ina er. Sånn går det når man leker hard to get gudinne. Marius gidder vel ikke vente i all evighet, spesielt ikke når en mye triveligere blondine kom inn :)

Men æsj altså at AM kom inn igjen! På tide at noen begynner å få ut disse fuckings legendene! Håper AM "overtaler" Marius til å stå med henne, stiller seg bak ham sammen med Ina, og så lurer han henne trill rundt og velger Ina. Det hadde vært legendarisk! :nigo:
Og så må Karoline slutte å lytte så mye til AM og heller begynne å tenke på seg selv. Rart at hun ikke ser hvordan AM manipulerer henne hver gang hun skal ta et valg. Hun hadde jo tenkt å ta ut Newa men så kom AM og snakket henne rundt om hvor lurt det var å ta ut Ingrid. Vips hadde AM fått viljen sin mens Karoline og Leo måtte ta støyten. Dette førte også til at Leo fikk stemmer fra Erik & co og ble sendt til underverdenen, og Karoline står nå uten partner og må kjempe for plassen sin.

Det blir spennende i morgen. Jeg håper Karoline og Ina blir værende men det skal vel godt gjøres med mindre Marius tør å lure AM.

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Helt komisk hvor sur og furten AM er 🤣 Hun sier hele tiden i snakkeboksen at det er greit, men virker ikke som det er så greit. Så mye hun bitcher om både Marius og Ina. Så sykt bitter da. Hva forventer hun egentlig? At Marius bare skulle holde seg unna de andre jentene, selv etter hun ikke ville noe med Marius? Bare flørte og kose litt? Mener han ALDRI kommer til å finne en som hun igjen. Javel?

Hun er bare pissed fordi hun ikke har Marius som backup lenger ;)

Anonymkode: fef75...2fd

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Synes faktisk at Erik sin løsning for Karoline var den mest realistiske, tror ikke hun kan stole på at Marius velger AM over Ina. Rart hun ikke tenkte på det selv. Jeg skjønner hun vegrer seg for å gå mot Charlotte, men er hun ikke med på PH for å prøve å vinne? Hadde ikke blitt med for å få ny bestevenninne, men virker som det er mange som mister fokuset der inne. 

Anonymkode: c434c...686

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Synes faktisk at Erik sin løsning for Karoline var den mest realistiske, tror ikke hun kan stole på at Marius velger AM over Ina. Rart hun ikke tenkte på det selv. Jeg skjønner hun vegrer seg for å gå mot Charlotte, men er hun ikke med på PH for å prøve å vinne? Hadde ikke blitt med for å få ny bestevenninne, men virker som det er mange som mister fokuset der inne. 

Hvorfor? Det beste for Karoline er vel at hun stiller seg bak et sted ingen andre står. Hun er vel både sikret for utsjekk og skjellsord hvis hun står bak Mathias og AM går til Marius. Hvis AM blir sendt hjem er ikke det en tragedie akkurat. 

Anonymkode: 801ae...642

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor? Det beste for Karoline er vel at hun stiller seg bak et sted ingen andre står. Hun er vel både sikret for utsjekk og skjellsord hvis hun står bak Mathias og AM går til Marius. Hvis AM blir sendt hjem er ikke det en tragedie akkurat. 

Jo men tror du virkelig at AM vil ta den sjansen? Mente realistisk i at det faktisk er en reell mulighet for Karoline som alle går med på (bortsett fra Charlotte da..)

AnonymBruker
Skrevet

Selv om AM er irriterende osv, er det ikke bedre at de på en måte får ut enten Newa eller Ina som er i den andre alliansen?

Anonymkode: 36c15...776

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo men tror du virkelig at AM vil ta den sjansen? Mente realistisk i at det faktisk er en reell mulighet for Karoline som alle går med på (bortsett fra Charlotte da..)

Vet ikke, men håper det! :laugh: Jeg er nok litt biased fordi jeg vil ha ut AM, og Ina er det ikke så farlig med. 

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke, men håper det! :laugh: Jeg er nok litt biased fordi jeg vil ha ut AM, og Ina er det ikke så farlig med. 

Jeg har ikke fulgt med på PH så jeg er ikke sikker på reglene i finalen, men er det sånn at dersom AM holder ut i et par uker til så er hun en av de som de andre skal stemme på som vinner? Er det bedre å få ut henne nå fordi hun ellers har en reell sjanse til å vinne?

Jeg syns ikke det er rettferdig om en av legendene står i finalen og har sjans til å vinne, for de har hatt sjansen sin før og burde egentlig bare være "listefyll" i denne sesongen. 

Anonymkode: 36c15...776

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Joakim har spoilet hvem som vinner.

Spoiler

Leo og Julie

Anonymkode: 8807f...2dc

• Liker 2
Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet

Håper ikke Karoline ryker idag!! Da blir jeg lei meg. Kan ikke Carl Aksel komme inn igjen?

AnonymBruker
Skrevet

Han Joakim var et skikkelig brødhode ass. Fortsetter å være det med å spre spoilere.

Anonymkode: e80c7...2cb

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja.. Ikke overrasket over at det var nettopp han som på død og liv MÅTTE spre det. "Hele" Askøy vet det visst... :klaske:

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vis skjult innhold

Leo og Julie

Hvor har han spoilet det? 

Anonymkode: 89435...50c

AnonymBruker
Skrevet

Han har sagt det til flere venner som har spredt det videre.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han har sagt det til flere venner som har spredt det videre.

Men får egentlig deltakerne som ikke er jury vite hvem som vinner?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Men får egentlig deltakerne som ikke er jury vite hvem som vinner?

Trodde ikke det jeg heller, men nå er jeg litt usikker. Er jo sikkert veldig lett at det sprer seg til resten av deltakerne også er det alltids noen som ikke greier å holde kjeft til egne venner. Tipper det er flere enn Joakim som har sagt det til flere. Men hva vet jeg, kan aldri vite om et rykte er helt sant. Kommer fra jodel Bergen liksom..

Gjest thejohan
Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vis skjult innhold

Leo og Julie

Men dette er vel noe som har blitt snakka om lenge? Har han nettopp spoila det? Og hvor spoila han det?

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, thejohan said:

Men dette er vel noe som har blitt snakka om lenge? Har han nettopp spoila det? Og hvor spoila han det?

Kan stemme at dette er et rykte som har florert en stund ja. Vet ikke når han spoilet det. Han har ikke lagt det ut noe sted, men fortalt det til venner som igjen har spredt det videre. Blir snakket om på jodel Bergen nå, var slik jeg fant ut av det.

Gjest thejohan
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan stemme at dette er et rykte som har florert en stund ja. Vet ikke når han spoilet det. Han har ikke lagt det ut noe sted, men fortalt det til venner som igjen har spredt det videre. Blir snakket om på jodel Bergen nå, var slik jeg fant ut av det.

Håper ryktet stemmer! Heia Leo! ❤️

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette har vi jo vært ganske sikre på her inne i flere uker, at det er Leo og Julie i finalen.

Anonymkode: fee22...fb8

Det visste jeg ikke. Har ikke vært særlig aktiv her inne (:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...