AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #1161 Skrevet 8. mai 2018 HVA er så fantastisk med KR? Jeg aner ikke engang hvem han er.. Anonymkode: 0efb8...795 3
Tranquilo Skrevet 8. mai 2018 #1162 Skrevet 8. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: HVA er så fantastisk med KR? Jeg aner ikke engang hvem han er.. Anonymkode: 0efb8...795 Han er ikke en sånn type som er på badeferie. Han er der for å vinne, og å skape god tv i guess.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #1163 Skrevet 8. mai 2018 Hadde vært super nedtur om det var Ali som sjekker inn 🙊 Ser jo på høyden, tatoveringer og ringen at det er Kristian René😁 Men hvorfor sjekket han ikke inn med legendene? Kanskje det skal være en overraskelse? Hadde vært enda bedre om Nicklas Vindel sjekket inn 😀 hadde en crush på han i sesong 3, for da hadde han klippet seg Anonymkode: 9cee3...098 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #1164 Skrevet 8. mai 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: HVA er så fantastisk med KR? Jeg aner ikke engang hvem han er.. Anonymkode: 0efb8...795 Han er en skikkelig spiller og laget mye drama i sesong 5. En av de få som ikke bare på badeferie og som faktisk spiller Anonymkode: 9cee3...098
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #1165 Skrevet 8. mai 2018 14 hours ago, AnonymBruker said: Ina har vel ikke gjort noe med utseende? Alle jentene sminker seg jo, men det må nesten være lov (syntes ikke vipper er så ille heller). Ingrid har vel noe i leppene? De ser unaturlig store ut. Selvfølgelig mener Erik andre var betatt av henne, i hans verden er vel hun det fineste som finnes og han tror derfor alle syntes hun er like digg som han syntes. Hun er en søt dame, men syntes ingen av deltagerene er kjempe pene. Erik er som du sier barnslig, forferdelig irriterende fyr. Sånn sett hadde han passet godt sammen med Newa. Grunnen til at guttene har seg med Julie er vel fordi hun er veldig villig, og ikke legger skjul på at hun også er litt "billig" (det er ikke noe vits av noen å bli fornærmet over bruken av ordet billig, dama har hatt sex med 3 stk inne på Paradise, PÅ TV!) Så vidt jeg har skjønt er hun nå sammen med Oskar da (rykter her inne, og tar man en titt på instagrammen deres ser man de har tatt bilder på samme steder, skriver hjerter til hverandre osv ) Anonymkode: fee22...fb8 Bra svart takk. Oppklarende...for jeg sliter med å se at andre ble betatt av Ingrid. Rart hvordan forelskelse fungerer...hadde jo nesten begynt å glede meg litt til drama fordi alle gutta var forelsket i henne. MEN Newa har jo også bydd seg frem overfor både Oscar, Ali, Erik og... kanskje noen andre også? Og hun fikk vel ikke lagt med noen av de? Selv om hun kun er helt gjennomsnittlig er hun i d minste mer naturlig...ja, hun Ina også bortsett fra at det ser ut som hun har silikon. Veldig fine pupper uansett! Synes at noe er rart med flere av deltakerenes overlepper... Inkl.Ingrid som du påpeker...men jeg har full forståelse for at jenter fyller på. Hadde gjort det selv hadde det ikke vært for frykten for "duckface". Jeg synes heller ikke at sminke er ille...men det er helt rart hvor annerledes man blir med vipper osv. Julie spesielt er jo et annet menneske uten. Så det er vel dette gutter mener med at de føler seg lurt av damer som "jukser" når de våkner opp med dem og all pynten er av. Anonymkode: 40840...c18
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #1166 Skrevet 8. mai 2018 Digger at Oscar lå med Julie! Haha! Anonymkode: daeb4...136 4
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #1167 Skrevet 8. mai 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Bra svart takk. Oppklarende...for jeg sliter med å se at andre ble betatt av Ingrid. Rart hvordan forelskelse fungerer...hadde jo nesten begynt å glede meg litt til drama fordi alle gutta var forelsket i henne. MEN Newa har jo også bydd seg frem overfor både Oscar, Ali, Erik og... kanskje noen andre også? Og hun fikk vel ikke lagt med noen av de? Selv om hun kun er helt gjennomsnittlig er hun i d minste mer naturlig...ja, hun Ina også bortsett fra at det ser ut som hun har silikon. Veldig fine pupper uansett! Synes at noe er rart med flere av deltakerenes overlepper... Inkl.Ingrid som du påpeker...men jeg har full forståelse for at jenter fyller på. Hadde gjort det selv hadde det ikke vært for frykten for "duckface". Jeg synes heller ikke at sminke er ille...men det er helt rart hvor annerledes man blir med vipper osv. Julie spesielt er jo et annet menneske uten. Så det er vel dette gutter mener med at de føler seg lurt av damer som "jukser" når de våkner opp med dem og all pynten er av. Anonymkode: 40840...c18 Det er i hvert fall ganske tydelig at Ingrid, Charlotte og AM har fyllt på overleppa si så de har fått Donald-leppe. Husker vi fikk det da vi var barn og slo oss eller noe sånt og så var det skikkelig flaut å ha Donald-leppe, men så ble det plutselig populært, gitt. Rart det der. Newa har vel hatt sex med Erik og Oskar? Julie liker jeg ikke noe særlig for personligheten hennes, men hun blir skikkelig forandret med sminke - det er helt sinnsykt å se. Hun er veldig søt når hun er uten sminke. Pen med sminke da, men søt uten, syns jeg. Anonymkode: 36c15...776
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #1168 Skrevet 8. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er i hvert fall ganske tydelig at Ingrid, Charlotte og AM har fyllt på overleppa si så de har fått Donald-leppe. Ikke minst Julie. Er jo helt krise! Når kommer dagens episode? Anonymkode: fe844...6d1 1
Janzypants Skrevet 8. mai 2018 #1169 Skrevet 8. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ikke minst Julie. Er jo helt krise! Når kommer dagens episode? Anonymkode: fe844...6d1 Det legges ut på Viaplay kl 17 alle dager bortsett fra torsdager når det er parsermoni
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #1170 Skrevet 8. mai 2018 Jeg likte ikke så godt Julie i starten, men syntes det var kjempekult at ho turte å sende ut Isabell. I tillegg syntes jeg veldig synd på henne før ho røyk ut sist, så synes det var helt ok at ho kom inn igjen. Ser jo at det brått ble mer fart bare ut ifra episoden i går etter at ho kom inn igjen. Synes for så vidt det er teit av Erik å påstå at Ina turte å gjøre et "eget valg", når det var nettopp det Karoline gjorde da ho sendte ut Ingrid. Samme med Julie. Anonymkode: 03e29...54f
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #1171 Skrevet 8. mai 2018 Man kan si hva man vil om Julie, men Hun lager i alle fall liv og røre der inne 😀 Hun fikk ut både Isabel og AM, som sikkert er sur på Julie enda Lurer på om Isabel ee bitter fordi de sender inn Julie og ikke henne? 🙊 Anonymkode: 01af2...ad3 1
Gjest thejohan Skrevet 8. mai 2018 #1172 Skrevet 8. mai 2018 Se og Hør spoila nettopp at det er Kristian René som sjekker inn i kveld 👏🏻
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #1173 Skrevet 8. mai 2018 https://www.tv2.no/v/1331840/ Ligger på tv2 også Anonymkode: ba303...16f
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #1174 Skrevet 8. mai 2018 1 time siden, thejohan skrev: Se og Hør spoila nettopp at det er Kristian René som sjekker inn i kveld 👏🏻 Yes. Hadde aldri trodd at han ville gjøre comeback 😃 Skuffet de sender han i uke 9, men dette blir bra, håper jeg. Siden han har sagt før han er ferdig med PH, så får han sikkert betalt. Anonymkode: 01af2...ad3
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #1175 Skrevet 8. mai 2018 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror det er lagt opp til at folk skal tro det er Kristian Rene, men viss man tenker over det har vel Ali så å si samme tatovering OG han har samme dialekt. Tvilsomt at Kristian Rene kommer inn. Anonymkode: a6937...f83 Men det er jo Kristian René som sjekker inn Hvorfor i all verden skulle de lage så mye oppstyr hvis det bare var Ali? Anonymkode: 01af2...ad3 4
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #1176 Skrevet 8. mai 2018 Har Julie PH-rekord i antall gutter hun har hatt sex med? Er det noen andre jenter som har forsynt seg like mye? Anonymkode: 6c2c0...a83 4
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #1177 Skrevet 8. mai 2018 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har Julie PH-rekord i antall gutter hun har hatt sex med? Er det noen andre jenter som har forsynt seg like mye? Anonymkode: 6c2c0...a83 Har det noe å si, sånn egentlig? Hva med guttene som alle har seg med samme jenta? Ingen som nevner de.. La nå jenta kose seg! 😌 Anonymkode: 6f31b...ca1 11
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #1178 Skrevet 8. mai 2018 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har Julie PH-rekord i antall gutter hun har hatt sex med? Er det noen andre jenter som har forsynt seg like mye? Anonymkode: 6c2c0...a83 Nei, det har hun nok ikke. Det har vært ville sesonger tidligere. Uansett spiller det ingen rolle. Skal ikke jenter få ligge rundt på lik linje med gutter? Anonymkode: daeb4...136 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #1179 Skrevet 8. mai 2018 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har Julie PH-rekord i antall gutter hun har hatt sex med? Er det noen andre jenter som har forsynt seg like mye? Anonymkode: 6c2c0...a83 Kan folk slutte å slutshame Julie??! Anonymkode: f7f4b...22d 15
Blablaa Skrevet 8. mai 2018 #1180 Skrevet 8. mai 2018 (endret) Hahaha denne episoden var kjempe morsom😂😂 I slutten når Leo og AM gikk rundt og vekket de andre og Oskar bursov 😂😂😂 Endret 8. mai 2018 av Blablaa 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå