Gå til innhold

Paradise Hotel 2018 - spoilertråd

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, A4. skrev:

Om du har sett dagens episode er personen for lav til å være han.

Kristian René er vel rundt 175 ish. Ikke veldig høy.

Anonymkode: fef75...2fd

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg likte han i hans sesong, samtidig som jeg ikke gjorde det. Dette blir så bra :D

Anonymkode: 74d1a...cbd

Hans sesong? Hvilken av dem da? :rolleyes:

AnonymBruker
Skrevet

Kristian René.. spørs om han ser sin likhet i Erik, eller finner mer interesse i Leo.

Anonymkode: daeb4...136

Skrevet

Tatoveringene på hendene stemmer ikke med Ali. Ali har sånn tatovering av en paraply elns på høyrehånden, det hadde ikke denne personen. Må være KR

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Kristian René.. spørs om han ser sin likhet i Erik, eller finner mer interesse i Leo.

Anonymkode: daeb4...136

Regner egentlig med at han joiner "legende-alliansen".

Anonymkode: 821f0...a80

AnonymBruker
Skrevet

Blir så forvirra av Newa og Erik. Nå fikser de jo opp på TV, så hvorfor krangler de i etterkant hjemme? 😂 Stakkars Newa som må sitte og høre på hvor mye han forguder, som jente vet jeg hvor vanskelig det kan være å høre. Men syns samtalen dems var veldig fin og ærlig!

Anonymkode: f31cb...636

AnonymBruker
Skrevet

* forguder Ingrid. 

Anonymkode: f31cb...636

Skrevet

Tror det er noe kødd.

Han kan ikke sjekke inn som vanlig deltaker.

Håper Kristian kommer tilbake :)

• Liker 1
Skrevet

Kristian Rene lissom. Fantastisk! :nigo:

Hvilke sesonger var han med igjen nå? Har blitt gammal i mellomtiden, og husken min har blitt litt svekket ;)

AnonymBruker
Skrevet
Just now, UnderCover said:

Kristian Rene lissom. Fantastisk! :nigo:

Hvilke sesonger var han med igjen nå? Har blitt gammal i mellomtiden, og husken min har blitt litt svekket ;)

Fjerde og femte. :)

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fjerde og femte. :)

Det er såpass ja 😆 jeg håper han sjekker inn som vanlig deltager og endelig havner i finalen. Han har nok muligens forandret seg siden sist, men samma faen. Ut med Mathias :nigo:

• Liker 2
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Newa, Newa, Newa 🙈

Anonymkode: 0013c...904

Uff ja...

3 timer siden, A4. skrev:

Om du har sett dagens episode er personen for lav til å være han.

Dessuten var det veldig likt Kristian Rene sitt ganglag da personen gikk med trappa. Jeg er veldig spent på om han sjekker inn som deltaker eller bare får en annen rolle. Selv om jeg synes han er en festlig fyr, håper jeg han ikke sjekker inn som vanlig deltaker. Han har fått sine sjanser nå.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Med tanke på at det er en legende sesong er jeg 99% sikker på at han er vanlig deltaker :)

Anonymkode: 3331a...ff4

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Regner egentlig med at han joiner "legende-alliansen".

Er jo bare Mathias igjen, Kristian Rene gir nok litt faen i han tror jeg, kan ikke se for meg at de to hadde spilt ærlig sammen. Ser heller for meg at han hadde joina Erik og vært litt som en cocky men awesome mentor som kanskje jekker ned Erik litt samtidig som han hjelper han. 

Var det Kristian René som gifta seg på paradise eller var det kødd? Digger fyren.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Med tanke på at det er en legende sesong er jeg 99% sikker på at han er vanlig deltaker :)

Anonymkode: 3331a...ff4

Men litt mistenksomt med «æ e tilbake» synes du ikke? Blir vel enten han eller han Alyousha fyren isåfall. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, GrenadeApple said:

Er jo bare Mathias igjen, Kristian Rene gir nok litt faen i han tror jeg, kan ikke se for meg at de to hadde spilt ærlig sammen. Ser heller for meg at han hadde joina Erik og vært litt som en cocky men awesome mentor som kanskje jekker ned Erik litt samtidig som han hjelper han. 

Var det Kristian René som gifta seg på paradise eller var det kødd? Digger fyren.

Mulig, men så er det jo ofte sånn at det ikke er plass til to "alphaer" i en allianse. 
Han giftet seg ikke, men han fridde til Tina og de var forlovet på hotellet. Det forholdet raknet ganske raskt for å si det sånn.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Mulig, men så er det jo ofte sånn at det ikke er plass til to "alphaer" i en allianse. 
Han giftet seg ikke, men han fridde til Tina og de var forlovet på hotellet. Det forholdet raknet ganske raskt for å si det sånn.

Sant nok, tenkte på det med alpha selv, hadde vært sjukt om det hadde blitt drama mellom Kristian og Erik, da hadde ting flydd vegg imellom 🤣 

Måtte Google og leste om det nå, herregud så lættis. 

AnonymBruker
Skrevet

Håper Kristian René frir til Newa og så dumper henne rett før finalen. Dét blir tidenes sesong, det. 

Anonymkode: 8d1e9...3b0

• Liker 2
Skrevet

"En gammel kjenning sjekker inn, på det spektakulære viset, som alltid" står det i programoversikten. Hei der, Kristian René🖑

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gikk fra litt usikker til overbevist om at det er KR ved kjøttsekvensen, i og med at han var med på Masterchef for noen år siden. Tidenes nedtur om det er noen andre.

Anonymkode: 2c792...1fc

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...