LilleSol Skrevet 9. februar 2005 #1 Del Skrevet 9. februar 2005 Hei! Jeg har så lyst til å reise til Paris om en måneds tid, ta med meg sambo litt bort! Er det noen som har noen tips til noen ålreite hoteller i Paris ? Har ikke greie på hvor man bør bo, eller noe, så tips hadde vært fint! Det må være eget bad/toalett på rommet, og forholdsvis sentralt. Men ikke dyrt! Klarer oss fint på 2stjerners hotell Noen som har vært ett fint sted ? Klem LilleSol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 9. februar 2005 #2 Del Skrevet 9. februar 2005 Hotel Mont Blanc har vært anbefalt her inne tidligere i allefall. Ligger i Latinerkvarteret, 2 stjerner, med dusj og toalett på rommet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. februar 2005 #3 Del Skrevet 9. februar 2005 Fant en del bra på www.hotell.no. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cinzia Skrevet 11. februar 2005 #4 Del Skrevet 11. februar 2005 Hei! Jeg har anbefalt Hotel Mont Blanc her inne tidligere. Jeg har bodd der to ganger før, og synes det er veldig greit. Ikke noe luksus i det hele tatt, men rent, god frokost (baguetter, croissanter. Tror forresten ikke frokost er inkludert, men det er egentlig greit, for da er man friere til å spise frokost på en av de utallige kafeene i området istedet noen dager), og beliggenheten er suveren! Hotellet ligger midt i Latinerkvarteret og bare 1 min. fra St. Michel metrostasjon hvor det bl.a er direktelinje til flyplassen. Det kryr av kefeer i omådet og det er gåavstand til Louvre, Champs Elysees og mye annet. Noen av de store shopping-gatene ligger også like ved,selv om det gjerne ikke er de mest originale stedene å handle (mange kjedebutikker etc, men det duger for meg!). Ulempen med latinerkvarteret er at det er mye turister der, og restaurantene bærer vel kanskje litt preg av det (lave priser,men kvaliteten er kanskje ikke alltid like høy. God mat, men ikke suveren), og det er mange innkastere som prøver å få folk inn på deres restaurant etc., men dette er ikke noe stort problem, og vi har kost oss masse og funnet mange veldig koselige restauranter der! E-mail adressen til hotellet er forresten Mailadresse slettet. Regler. -Mie (moderator) Du kan også gå inn på denne siden og finne tips til andre hoteller: www.france-hotel-guide.com Lykke til og god tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSol Skrevet 11. februar 2005 Forfatter #5 Del Skrevet 11. februar 2005 Tusen takk for svar! Da blir det tur, og hotel mont blanc blir hotellet! Gleder oss masse nå ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå