Gjest Anonymous Skrevet 11. februar 2005 #21 Del Skrevet 11. februar 2005 Hadde samboern min satt på meg et kyskhetsbelte, så hadde jeg jo sluppet å være utro. For det velger du jo ikke sjøl. Kyskhetsbelter og bur er nok greit som leketøy for dem som liker det, men derfra til å bruke dem som "fast sikkerhetsytstyr" er det langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kath Skrevet 11. februar 2005 #22 Del Skrevet 11. februar 2005 For å få litt historisk inn i dette også, det sies at damene ofte la på seg masse når de visste mennene deres skulle på reiser, og slanket seg da de dro. -Dermed kunne de bare gli rett ut av dem og ha seg i nord og i sør! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. februar 2005 #23 Del Skrevet 11. februar 2005 Leste et sted at de gode, gammeldagse kyskhetsbeltene aldri ble brukt i virkeligheten, og at de er basert på en spøk.......... Om det stemmer vet jeg ikke... I mitt Trivial Pursuit er det spørsmål om dette; "Har kyskhetsbeltet virkelig eksistert, eller er det dikt og forbannet løgn?" Svaret er det siste... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå