Gå til innhold

Kyskhetsbelte - vil det bli på moten igjen?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

I gamle dager benyttet man Kyskhetsbelte når man skulle på jakt/reise i mange dager. Det er en "belteliknende" gjenstand (for kvinner) eller "bur" (for mannen) man bruker for å forhindre tilgang til kjønnsorganene. Med andre ord så sørger man for etter å ha låst fast annorningen, at partnerene ikke får hatt sex og vært utro mens man er ute og reiser.

Her er noen eksempler på kyskhetsbelter: http://www.data-service.nl/chastity/galler...ery/2/index.htm

I dagens samfunn blir utroskap stadig mer utbrett, og desverre ser det ut til at det blir mer og mer akseptert. Ville det ha vært en ide å innføre kyskhetsbelter igjen? Ikke de av den gamle varianten i ubehagelig stål, men i en mer nymoderne form, lærprodukter osv. Vi lever tross alt i en sexfiksert verden full av fristelser der man fort fristes til utroskap og med et kyskhetsbelte på under en tur på by'n eller på fest så reduserer man risikoen for å ha sex med andre enn sin partner.

Kjør debatt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan går man på do eller har mensen?
Det gjør man igjennom små åpninger i kyskhetsbeltet etter hva jeg har forstått.

Virker ikke som det mest hygieniske produktet kan man si, men at det kunne være en smart måte å fohindre fristelser og utroskap på er det vel liten tvil om.

Om dag tror jeg kyskhetsbelter stort sett benyttes i forbindelse med BDSM aktiviteter der den dominant ikke vil at slaven skal ha tilgang til egne kjønnsorganer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Ærlig talt :o  Folk må da vel ha såppas styrke at de klarer å styre seg!?

Ja! Og det er derfor det finnes så lite utroskap, tilfeldig sex og "uønskede svangerskap". :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

beklager, men vil min kjære være utro så er ikke jeg den rette for han. Og et slikt belte ville ikke løst de egentlig problemene, som ligger til grunn for utroskapen.

Så nei takk, alle bestemmer vi heldigvis over oss selv. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Skulle veldig gjerne hatt et slikt belte jeg kunne ha satt på dama mi om morgenen før jeg drar jeg. Er dritt lei at snekkere, rørlegger og elektrikkere får kose seg med fitta hennes mens jeg er på jobb :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle veldig gjerne hatt et slikt belte jeg kunne ha satt på dama mi om morgenen før jeg drar jeg. Er dritt lei at snekkere, rørlegger og elektrikkere får kose seg med fitta hennes mens jeg er på jobb  :-(

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle veldig gjerne hatt et slikt belte jeg kunne ha satt på dama mi om morgenen før jeg drar jeg. Er dritt lei at snekkere, rørlegger og elektrikkere får kose seg med fitta hennes mens jeg er på jobb  :-(

Du får slutte å pusse opp så løser det seg nok :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

La oss si det sånn:

hvis mannen ville holdt på meg ved å insistere på at jeg måtte pisse, drite og menstruere i en lær-rem som jeg så skulle fortsette å bruke, så hadde jeg fått ham innlagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men seriøst, for noe sadotull! Mennesker kan da styre seg såpass? Og hvis ikke så er det vel ikke ment til å være... hadde fyren min satt noe slikt på meg hadde jeg blitt grisesinna, nei æsj han eier ikke meg slik! Bare i senga, og der trenger vi da vel ikke en sånnen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Julianne

Skulle gjerne hatt et slikt belte jeg. Skal på firmafest, 10 års jubileum, til helgen og da vet jeg at jeg kommer til å være utro og ha sex med en kollega. Vi har hatt det før og knullet senest sammen på julebordet. Hadde samboern min satt på meg et kyskhetsbelte, så hadde jeg jo sluppet å være utro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Moonshadow

Ja! Og det er derfor det finnes så lite utroskap, tilfeldig sex og "uønskede svangerskap". :roll:

'

Men om de ikke klarer å holde seg uten sånne ting, så får de heller være utro for min del. Er ikke noen jeg ville samlet på alikavel da så..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste et sted at de gode, gammeldagse kyskhetsbeltene aldri ble brukt i virkeligheten, og at de er basert på en spøk.......... Om det stemmer vet jeg ikke...

Vel, hvis man er avhengig av sånt for å stole på partneren sin, så har man det kanskje bedre som singel :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...