Gå til innhold

H&M krenker Islam


Fremhevede innlegg

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er faktisk rart at de som et så stort firma kan gjøre slike tabber. 

Anonymkode: 4f448...db8

Ikke så rart egentlig. Jeg vet hva jeg skal se etter, men skjønner ikke hvordan noen får det her til å bli "Allah".

4xnsAQN.png

Anonymkode: b973e...68e

Videoannonse
Annonse
Gjest Blondie65
Skrevet

Dette er en ikke-sak. Genseren var derimot tankeløs. Men at et tilfeldig sett med streker kan leses opp ned som noe er noe helt annet.

Forøvrig mener jeg at Islam og andre religioner ikke kan påberope seg å bli krenket. De må tåle både kritikk og analytisk lys på seg. Personer kan bli krenket fordi deres hudfarge, kjønn eller legning blir diskriminert eller latterliggjort.

Skrevet

Det her er vel det som kalles å se syner :overrasket:

Allah skrevet på arabisk: الله

Jeg ser ingen likhet :blink: 

Gjest Cartman
Skrevet

Og islam krenker kristendommen, da de hevder at Jesus ikke er Guds sønn. I verden blir alle krenket en eller annen gang. Deal With it jævla sytepave!

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke så rart egentlig. Jeg vet hva jeg skal se etter, men skjønner ikke hvordan noen får det her til å bli "Allah".

4xnsAQN.png

Anonymkode: b973e...68e

I følge teksten er det på arabisk, og du må snu det opp ned.

Anonymkode: 5e326...d18

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det bare meg, men føler at mange utlendinger og spesielt muslimer er noe ekstremt dramatiske og er hårsåre for ingenting.

Føler at en fjær plutselig blir til veldig mange høns.

Hørt det i fra andre også, så jeg regner jo med det stemmer da.

Ihvertfall i veldig mange tilfeller. 

 

Anonymkode: b4103...b38

Ser ut til at muslimer har oppdaget hvor redde "Vesten" er for å å krenke muslimer, og lar det gå sport i å bli krenket på alle mulige måter. Hele greia er ufattelig tåpelig. Og det som er mest tåpelig er at vi føyer oss i stedet for å le dem opp i trynet.

Skrevet

Synd at H&M lar seg presse til å trekke strømpene tilbake. Syns det hadde stått meg respekt av de om de hadde fortsatt å selge dem. 

Skrevet

Det merkelig er at det er dette som krenker islam og som det må demonstreres mot. Ikke æresdrap, IS, selvmordsbombere, rape-fugees og grooming, da er det stille som natten.

Anonymkode: 1d7c8...dff

  • Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

rape-fugees og grooming, da er det stille som natten.

Helt stille fra Kvinnegruppa Ottar også..

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I følge teksten er det på arabisk, og du må snu det opp ned.

Anonymkode: 5e326...d18

:hakeslepp:

Kjenner jeg blir målløs. Snakk om å lete etter ting å bli krenket av ..

Anonymkode: b973e...68e

Skrevet
1 time siden, Morten1 skrev:

Synd at H&M lar seg presse til å trekke strømpene tilbake. Syns det hadde stått meg respekt av de om de hadde fortsatt å selge dem. 

Enig. Men de er vel redde for en terroraksjon, så må være føre var

Anonymkode: cc10a...6c3

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Det merkelig er at det er dette som krenker islam og som det må demonstreres mot. Ikke æresdrap, IS, selvmordsbombere, rape-fugees og grooming, da er det stille som natten.

Anonymkode: 1d7c8...dff

Og dette 👍

Anonymkode: c6c4c...543

Skrevet
På 28.1.2018 den 2.26, Salka skrev:

Å herregud! Krenk meg her og krenk meg der! 

Høres ut som starten på et dikt. Har du fortsettelsen?

Anonymkode: 4fb89...ca3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...