AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #1 Skrevet 27. januar 2018 https://www.di.se/nyheter/olycklig-tillfallighet-far-hm-att-dra-tillbaka-strumpor/ Tidligere i år krenket de Afrika, med en reklame for t-skjorta "Coolest Monkey in the jungle", det er utrolig hvor klønete de er. Hadde forventet bedre av et svenskt selskap. Anonymkode: 12651...fb9
Anette.94 Skrevet 27. januar 2018 #3 Skrevet 27. januar 2018 Herregud altså... Motivet av en legomann på en barnesokk kan, hvis snus opp ned, leses som Allah på arabisk. Hvis man blir krenket av dette går man faktisk inn for det 11
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #4 Skrevet 27. januar 2018 Krenkelse? Nei vet du hva, det blir for dumt. Når man leter etter krenkelse så finner man det sikkert. Anonymkode: f39d8...040 4
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #5 Skrevet 27. januar 2018 Helt fjernt! Jeg trodde at det var den sorte store legomannen som var problemet da den minnet om en fra IS. Kjenner at slikt gir meg fordommer mot andres religion. Anonymkode: 61366...a50 1
Gjest Catalina Culès Skrevet 27. januar 2018 #6 Skrevet 27. januar 2018 Vi lever i krenkelsens tidsalder.
Gjest -Willow Skrevet 27. januar 2018 #7 Skrevet 27. januar 2018 De krenket vel ikke afrika, men mange mørkhudede. Det er ikke bare i afrika at de finnes, håper jeg du vet? Og hvorfor forventer du bedre av svenske selskaper fremfor de av andre nasjonaliteter? Bare lurer.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #8 Skrevet 27. januar 2018 Snart må vel alle sanger som gies ut også godkjennes så ikke de slumper til å krenke Islam hvis man spiller dem baklengs. Anonymkode: d9559...39f 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #9 Skrevet 27. januar 2018 Det er faktisk rart at de som et så stort firma kan gjøre slike tabber. Folk som er muslimer eller har afrikansk bakgrunn er vanvittig stort på verdensbasis. Med andre ord et stort marked. Så som et firma skulle man tro at de kom til å trå varsomt. Anonymkode: 4f448...db8 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #10 Skrevet 27. januar 2018 Hehe.. Det finnes ikke krenkende, men folk er hårsåre. Anonymkode: b4103...b38
Drizzt Skrevet 27. januar 2018 #11 Skrevet 27. januar 2018 At går an å føle seg krenket for noe sånt. 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #12 Skrevet 27. januar 2018 Null og nada krenkende. Det er ihvertfall min mening. Anonymkode: b4103...b38 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #13 Skrevet 27. januar 2018 Det var jo tom galt at man hadde lysebrune plaster😣 Det var rasistisk. Skulle ha svarte plaster. Hjelpes. Anonymkode: b4103...b38 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #14 Skrevet 27. januar 2018 Er det bare meg, men føler at mange utlendinger og spesielt muslimer er noe ekstremt dramatiske og er hårsåre for ingenting. Føler at en fjær plutselig blir til veldig mange høns. Hørt det i fra andre også, så jeg regner jo med det stemmer da. Ihvertfall i veldig mange tilfeller. Anonymkode: b4103...b38 1
Salka Skrevet 28. januar 2018 #15 Skrevet 28. januar 2018 Å herregud! Krenk meg her og krenk meg der!
WubWub Skrevet 28. januar 2018 #16 Skrevet 28. januar 2018 Akkurat nå, Salka skrev: Å herregud! Krenk meg her og krenk meg der! *blunke til Salka*
Salka Skrevet 28. januar 2018 #17 Skrevet 28. januar 2018 1 minutt siden, WubWub skrev: *blunke til Salka* Jeg føler meg krenket! 1
Example Skrevet 28. januar 2018 #18 Skrevet 28. januar 2018 Synes oppriktig synd på mennesker som reagerer på dette. For et forferdelig trist liv de må leve. 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #19 Skrevet 28. januar 2018 16 minutter siden, Example said: Synes oppriktig synd på mennesker som reagerer på dette. For et forferdelig trist liv de må leve. Jeg kan ikke si meg annet enn enig. Anonymkode: c6c4c...543
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #20 Skrevet 28. januar 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er faktisk rart at de som et så stort firma kan gjøre slike tabber. Folk som er muslimer eller har afrikansk bakgrunn er vanvittig stort på verdensbasis. Med andre ord et stort marked. Så som et firma skulle man tro at de kom til å trå varsomt. Anonymkode: 4f448...db8 Folketallig er ikke det samme som kjøpesterkt. Det er en grunn til at store merker oftere henvender seg til hvite, vestlige - det er der pengene ligger. Anonymkode: a1f43...36f 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå