Gå til innhold

H&M krenker Islam


Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

behead-protest.jpg

Anonymkode: 1d7c8...dff

Skrevet

Herregud altså... Motivet av en legomann på en barnesokk kan, hvis snus opp ned, leses som Allah på arabisk.

Hvis man blir krenket av dette går man faktisk inn for det :fnise:

  • Liker 11
Skrevet

Krenkelse? Nei vet du hva, det blir for dumt. Når man leter etter krenkelse så finner man det sikkert. 

Anonymkode: f39d8...040

  • Liker 4
Skrevet

Helt fjernt! 

Jeg trodde at det var den sorte store legomannen som var problemet da den minnet om en fra IS.

Kjenner at slikt gir meg fordommer mot andres religion.

Anonymkode: 61366...a50

  • Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Vi lever i krenkelsens tidsalder.

Gjest -Willow
Skrevet

De krenket vel ikke afrika, men mange mørkhudede. Det er ikke bare i afrika at de finnes, håper jeg du vet? Og hvorfor forventer du bedre av svenske selskaper fremfor de av andre nasjonaliteter? Bare lurer. 
 

Skrevet

Snart må vel alle sanger som gies ut også godkjennes så ikke de slumper til å krenke Islam hvis man spiller dem baklengs.

Anonymkode: d9559...39f

  • Liker 2
Skrevet

Det er faktisk rart at de som et så stort firma kan gjøre slike tabber. Folk som er muslimer eller har afrikansk bakgrunn er vanvittig stort på verdensbasis. Med andre ord et stort marked. Så som et firma skulle man tro at de kom til å trå varsomt. 

Anonymkode: 4f448...db8

  • Liker 1
Skrevet

Hehe.. Det finnes ikke krenkende, men folk er hårsåre. 

Anonymkode: b4103...b38

Skrevet

At går an å føle seg krenket for noe sånt.

  • Liker 1
Skrevet

Null og nada krenkende.

Det er ihvertfall min mening. 

Anonymkode: b4103...b38

  • Liker 1
Skrevet

Det var jo tom galt at man hadde lysebrune plaster😣 Det var rasistisk.

Skulle ha svarte plaster. 

Hjelpes. 

Anonymkode: b4103...b38

  • Liker 1
Skrevet

Er det bare meg, men føler at mange utlendinger og spesielt muslimer er noe ekstremt dramatiske og er hårsåre for ingenting.

Føler at en fjær plutselig blir til veldig mange høns.

Hørt det i fra andre også, så jeg regner jo med det stemmer da.

Ihvertfall i veldig mange tilfeller. 

 

Anonymkode: b4103...b38

  • Liker 1
Skrevet

Å herregud! Krenk meg her og krenk meg der! 

Skrevet
Akkurat nå, Salka skrev:

Å herregud! Krenk meg her og krenk meg der! 

*blunke til Salka* :herremann:

Skrevet
1 minutt siden, WubWub skrev:

*blunke til Salka* :herremann:

Jeg føler meg krenket! :hoho: 

  • Liker 1
Skrevet

Synes oppriktig synd på mennesker som reagerer på dette. For et forferdelig trist liv de må leve.

  • Liker 1
Skrevet
16 minutter siden, Example said:

Synes oppriktig synd på mennesker som reagerer på dette. For et forferdelig trist liv de må leve.

Jeg kan ikke si meg annet enn enig. 

Anonymkode: c6c4c...543

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er faktisk rart at de som et så stort firma kan gjøre slike tabber. Folk som er muslimer eller har afrikansk bakgrunn er vanvittig stort på verdensbasis. Med andre ord et stort marked. Så som et firma skulle man tro at de kom til å trå varsomt. 

Anonymkode: 4f448...db8

Folketallig er ikke det samme som kjøpesterkt. 

Det er en grunn til at store merker oftere henvender seg til hvite, vestlige - det er der pengene ligger.

Anonymkode: a1f43...36f

  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...