RogaGuri Skrevet 25. januar 2018 #1 Del Skrevet 25. januar 2018 Jeg er snart 41 år gammel og ønsker å utvide vennekretsen min. Jeg har tre barn i alderen 14, 18 og 20 år. Ble mor ganske tidlig. Liker å gå tur, gå på kino, kafé, vinkvelder med mer. Håper du tar kontakt med meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
misskitty Skrevet 1. april 2018 #2 Del Skrevet 1. april 2018 Heisann ! Jeg er 39, bor i Stavanger, ingen barn. Interessene mine er dyr/hunder, turer, kafébesøk, kino, teater, musikk, sang og dans, reise, bake, lese blant annet 😊 Blir gjerne med på tur en dag eller kafé 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ibby Skrevet 1. april 2018 #3 Del Skrevet 1. april 2018 Hei. Straks 37 år dame som bor rett utenfor Stavanger. Mor til en tenåringsgutt. Mine interesser er turer, musikk, reising, matlaging, fotografering, liker å lese. Blir gjerne med på noe en dag, bare til å ta kontakt med meg 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
misskitty Skrevet 3. april 2018 #4 Del Skrevet 3. april 2018 Kunne ikke vi 3 avtalt en tur sammen da, eller et kafébesøk, Ibby og RogaGuri ? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ibby Skrevet 3. april 2018 #5 Del Skrevet 3. april 2018 Ja, det kan vi gjøre 🙂 Send en dm så kan vi avtale nærmere tid og sted? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RogaGuri Skrevet 5. april 2018 Forfatter #6 Del Skrevet 5. april 2018 Hei, jeg er med på kafebesøk. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
misskitty Skrevet 5. april 2018 #7 Del Skrevet 5. april 2018 Så flott ! Da må vi bare bli enige om tid og sted 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ibby Skrevet 6. april 2018 #8 Del Skrevet 6. april 2018 Når passer det for dere å treffes, RogaGuri og misskitty? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
misskitty Skrevet 6. april 2018 #9 Del Skrevet 6. april 2018 Neste uke ? Kan også treffes på dagtid, eller neste helg ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ibby Skrevet 7. april 2018 #10 Del Skrevet 7. april 2018 Gjerne det, for meg passer alle dager neste uke bortsett fra onsdag. Helst etter arbeidstid 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
misskitty Skrevet 7. april 2018 #11 Del Skrevet 7. april 2018 Tirsdag etter kl 19.30, torsdag etter kl 19, ellers passer fredag, lørdag og søndag 😊 Oppdaget plutselig at jeg var litt opptatt 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RogaGuri Skrevet 7. april 2018 Forfatter #12 Del Skrevet 7. april 2018 Litt travelt denne måneden men jeg klarer alltid å finne tid til et kafebesøk. Men helst etter kl 18 på kveldstid. Eventuelt lørdag 14.april? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
misskitty Skrevet 8. april 2018 #13 Del Skrevet 8. april 2018 Så blir vi enige om en dag ? 😄 Ikke alltid like lett å få det til å passe 😄 Da blir det enten en kveld i uka, eller lørdag ? Kan godt ta det lørdag for min del 😊 Og hvor skal vi treffes ?😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ibby Skrevet 9. april 2018 #14 Del Skrevet 9. april 2018 Passer fint på lørdag for min del 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
misskitty Skrevet 9. april 2018 #15 Del Skrevet 9. april 2018 Da sier vi lørdag 😊 Tid og sted ? Forslag ? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RogaGuri Skrevet 10. april 2018 Forfatter #16 Del Skrevet 10. april 2018 Starbucks i Stavanger med torget kl 13? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
misskitty Skrevet 10. april 2018 #17 Del Skrevet 10. april 2018 Høres bra ut 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ibby Skrevet 10. april 2018 #18 Del Skrevet 10. april 2018 Helt greit å treffes der 🙂 Skal vi kanskje legge hverandre til på Messenger så kan vi tastes der? Legger ikke ut fullt navn her altså men kan sende pm 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
misskitty Skrevet 10. april 2018 #19 Del Skrevet 10. april 2018 God idé 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RogaGuri Skrevet 11. april 2018 Forfatter #20 Del Skrevet 11. april 2018 Ja, lurt. 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå