Gå til innhold

Ubehagelige/komiske opplevelser på buss

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var fullt alle steder i bussen, så en fyr måtte sitte ved siden av meg. Han blir bare kalt "Svettelukta". Kan bekrefte at det er et nokså riktig kallenavn🥴

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
cleangal skrev (På 21.2.2018 den 17.28):

Hadde gleden av å sitte foran pratesyk bergenser med ny mobiltelefon på bussen fra Hemsedal til Drammen en gang. Er sikker på at han ringte alle han kjente for å fortelle at han hadde ny telefon. Skal ikke si hvor jeg hadde lyst til å putte den telefonen etter hvert... 

Sannsynligvis er han i slekt med dama som skravlet i ett kjør i telefonen på morgenbussen fra Sogn til Bergen. Lurer ennå på hvem i all verden hun ringte til før klokka 7 om morgenen. Jeg og en del av de andre passasjerene prøvde å sove litt, men det var helt umulig.

Ah, bergensere... Har vært utsatt for noen jeg også 😅

Anonymkode: cf960...d3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det kom en liten jentegjeng, drita fulle på bussen, og de brukte evigheter på å komme seg på. Når de gikk forbi, møtte jeg blikket til hun ene. Hun begynte så å hylgråte og rope at «Hun så skikkelig stygt på meg! Det er ikke min feil!» mens venninnegjengen trøstet og trøstet. Hele veien ned til byen. Jeg var ondskapen selv. Mulig jeg var litt oppgitt, men jeg tror hun var hakket fullere enn jeg var slem :ler:

Anonymkode: dd77f...588

• Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Var på vei hjem fra en kveld hos en venninne, i sånn 22-23tiden, og sitter ganske langt bak på en av disse metrobussene i Trondheim. På kommer en fyr med hettegenser, hetta trukket opp og tørkle over munne og nese. Han går så gjennom bussen og hytter neven i været mens han brøler HYLL BREIVIK!! for full hals :fnise:

En annen gang kom det en kar å satte seg på siden av meg, jeg satt ved vinduet. Han er på telefonen. Litt lengre ned i gata går det opp for meg at han slett ikke er på telefonen, han prater med seg selv og skryter av å ha drept 4000mennesker 😂

Anonymkode: 7778c...929

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror jeg har flere:

Ikke transport i Norge, men i en storby i Europa:  Først et tog hvor det plutselig dukket opp en band som gikk gjennom toget for penger. Det lokale politiet kom selvfølgelig etter de hvor da den ene bestemte seg for å blåse i trompeten i fjeset på en ene politimannen for å distrahere han. 

Så til t-banen i samme by, hvor da ei dame bestemmer seg for å gjøre sitt fornødne på gulvet foran flere passasjerer. Flere titter bare på henne som om dette skjer på daglig basis. Damen og jeg går av på samme sted, og da skal hun visst markere sitt revir med å tisse i oppgangen jeg skulle opp. 

En i Norge: Tok bussen Oslo-Trondheim på midten av 00' tallet. Rett etter Gardermoen bestemmer en kar seg for å gå på do, men når vi nærmet oss Hamar så var det flere som følte de trengte en tur på do. Sjåføren stoppet, og det tok lang tid før det lyset gikk av. Jeg tullet med noen venner over msn at det var en kar som hadde tatt overdose på do. Desverre viste det seg å stemme, og det ble plutselig veldig alvorlig. Mannen døde, og vi måtte kjøre helt inn til Hamar for å avlevere mannen og la folk som må på do - gå på do. Politi med narkohund kom inn i bussen for å finne ut om den døde hadde lagt fra seg en større dose inne i bussen.

Bussen ble 3 timer forsinket, og når vi kom til Dombås så måtte vi bytte buss fordi de måtte rengjøre bussen etter dødsfallet. Det kom nye passasjerer om bord som var smått sure fordi bussen var så forsinket. Ei spurte meg direkte om hva som har skjedd. Surtrynet gikk over i sympati i det jeg hadde fortalt om det hele. 

Anonymkode: 32b7a...b9a

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 9 måneder senere...

Annonse

AnonymBruker skrev (På 25.1.2018 den 22.45):

Satt en gutt med downs på bussen å sang kaptein sabeltann for full guffe med headset på ørene. Veldig sjarmerende syns jeg. Så snudde han seg og sa "oi, fy søren, du er pen! Er du singel??" Svarte at desverre er jeg det. Han "Ja typisk det." Svarte han at det var koselig å bli lagt merke til og smilte til han. 

Ikke noe komisk eller ubehagelig opplevelse kanskje, bare veldig sjarmerende.

Anonymkode: 65be4...bc0

Desverre at du var singel? Og at det var typisk? 

Skjønte ikke.

Anonymkode: 3b90f...af1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på et fullsatt tog fullt av bergensere etter fotballkamp (de var på vei til flyplassen) stanka øl og svette, høylydte og tullete var de,  mens en fyr plutselig ripte til en annen i vogna: Din lille dildo! på bergensk. 

🙃

Anonymkode: c85ea...a70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dame i rullestol ble nektet av sjåføren å komme av bussen... sjåføren nektet å gjøre jobben sin ved å feste stolen i ankerfestene i gulvet, og damen ville ikke sitte usikret og bad derfor om å bli sluppet av. Men bussjåføren ville ikke hjelpe, så han bare gikk frem til plassen sin, satte seg, lukket dørene og kjørte😱 

Anonymkode: 9c1ec...67c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...