Gå til innhold

Hjelp! Nå har jeg reisefeber...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg begynt å grue meg noe skikkelig.

Koffertene er pakket,og på tirsdag reiser vi til syden for å gifte oss!!

Jeg har gledet meg i flere måneder,men nå som avreisedagen nærmer seg,har nervene mine begynt å slå krøll!

Hva om ting ikke går som planlagt? Hva om dagen ikke blir som vi håper?

Tenk om det blir plagsomt varmt i brudekjole der nede...

Kanskje jeg besvimer, kanskje jeg snubler i kjolen, kanskje jeg stammer og svarer noe teit forran presten...... :oops:

Huff'a'meg...

Gi meg noen trøstens ord da folkens!!!

:-? Ismen :-?

Videoannonse
Annonse
Gjest Engel, ikke pålogget
Skrevet

Du kan da skjønne at det går bra! varmt kan det bli, men det hadde det vært om du hadde giftet deg her i Norge nå også, med 25 grader i skyggen. Det går sikkert greit! Og om du skulle si noe rart så vil ingen syns noe rart om det, nervøse brudepar har en god unnskyldning :)

Nei, gled deg du, dere får det sikkert helt fantastisk!

Gjest Anonymous
Skrevet

Skjønner akkurat hvordan du har det. Gifter meg 16 aug., og gruer/gleder meg veldig. Klarer ikke å tenke på noe annet akkurat nå. Har heldigvis ikke det så travelt på jobben om dagen.

Er også redd for å besvime, svare noe rart istedet for "ja" osv.

Men jeg tror ikke du trenger å bekymre deg. Det går helt sikkert fint. Det kommer til å bare gå av seg selv.

Det må jo være kjempegøy å gifte seg i syden. Tror ikke det blir så veldig varmt inne i kirken (hvis det er i en kirke?). Var akkurat ute en tur nå, og det er jo supervarmt her i Norge nå også, så det blir nok det samme. Tenk du slipper å bekymre deg noe særlig for regn og uvær, for det er det ihvertfall ikke mye av der nede.

Masse lykke til! Det kommer til å bli superbra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...