Gå til innhold

Hjelp! Nå har jeg reisefeber...


Barbie

Anbefalte innlegg

Nå har jeg begynt å grue meg noe skikkelig.

Koffertene er pakket,og på tirsdag reiser vi til syden for å gifte oss!!

Jeg har gledet meg i flere måneder,men nå som avreisedagen nærmer seg,har nervene mine begynt å slå krøll!

Hva om ting ikke går som planlagt? Hva om dagen ikke blir som vi håper?

Tenk om det blir plagsomt varmt i brudekjole der nede...

Kanskje jeg besvimer, kanskje jeg snubler i kjolen, kanskje jeg stammer og svarer noe teit forran presten...... :oops:

Huff'a'meg...

Gi meg noen trøstens ord da folkens!!!

:-? Ismen :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Engel, ikke pålogget

Du kan da skjønne at det går bra! varmt kan det bli, men det hadde det vært om du hadde giftet deg her i Norge nå også, med 25 grader i skyggen. Det går sikkert greit! Og om du skulle si noe rart så vil ingen syns noe rart om det, nervøse brudepar har en god unnskyldning :)

Nei, gled deg du, dere får det sikkert helt fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Skjønner akkurat hvordan du har det. Gifter meg 16 aug., og gruer/gleder meg veldig. Klarer ikke å tenke på noe annet akkurat nå. Har heldigvis ikke det så travelt på jobben om dagen.

Er også redd for å besvime, svare noe rart istedet for "ja" osv.

Men jeg tror ikke du trenger å bekymre deg. Det går helt sikkert fint. Det kommer til å bare gå av seg selv.

Det må jo være kjempegøy å gifte seg i syden. Tror ikke det blir så veldig varmt inne i kirken (hvis det er i en kirke?). Var akkurat ute en tur nå, og det er jo supervarmt her i Norge nå også, så det blir nok det samme. Tenk du slipper å bekymre deg noe særlig for regn og uvær, for det er det ihvertfall ikke mye av der nede.

Masse lykke til! Det kommer til å bli superbra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...