Gjest Anonymous Skrevet 8. februar 2005 #1 Del Skrevet 8. februar 2005 hvor i oslo kan man få kjøpt litt rimeligere akvariumsfisker? det er stprt sett så dyrt, men noen dyrebutikker må vel være litt rimeligere? lyst til å fylle opp akvariumet mitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. februar 2005 #2 Del Skrevet 8. februar 2005 hehe - nå ser jeg for meg et helt stappfullt akvarium - er det noe poeng å FYLLE opp? Hva fisken koster kommer veldig an på hvilke arter du velger. Noen koster mye uansett hvor du handler, andre koster ti-femten kroner stykket. Noen fisk, feks guppy eller platy, formerer seg også fort hvis du har både hanner og hunner, sånn sett er de økonomisker i innkjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 8. februar 2005 #3 Del Skrevet 8. februar 2005 Akvariefisker er da ikke dyrt??? Hvor stort akvarium har du egentlig? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. februar 2005 #4 Del Skrevet 8. februar 2005 kjempe stort akvarium men lite fisker. neida skal ikek gå totalt over grensen for å fylle opp, hehe så for meg det selv også. det var jo ikke helt meninga! ingen fisker jeg har sett som koster 10 15 kr.. du må gjerne opp i 200 lapp for 7 8 fisker. det synes jeg er dyrt! har kjøpt disse fiskene som formerer seg men det har aldri skjedd i mitt akvarium... skjønner ikke helt hvorfor men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 8. februar 2005 #5 Del Skrevet 8. februar 2005 Tetra, guppy og korallplaty er fine og rimelige. Særlig neontetra får du gjerne til pakkepris... Men husk at du ikke må ha mer enn 1 cm fisk pr liter vann... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå