AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #41 Del Skrevet 30. januar 2018 Jeg fikk det dekket. Skulle hjelpe meg å komme i jobb. Hva som feilte meg og heller gjøre noe med det, var ikke så viktig. Endte opp som ufør til slutt, men fikk likevel lappen dekket da jeg var på AAP. Anonymkode: ed151...adb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #42 Del Skrevet 24. februar 2018 På 24.1.2018 den 8.07, AnonymBruker skrev: Hvorfor i alle dager skulle nav støtte deg med penger til sertifikat? Jeg håper da inderlig ikke det er noe man får støtte til. Sertifikat er ikke livsviktig. Anonymkode: f689f...713 Det er ganske viktig med sertifikat i dag ja. I de fleste jobber krever de at du har det og er mobil. Til og med i forsvaret krever de det i mange tjenester. Synd jeg ikke hadde lappen når jeg var i forsvaret, da det jeg ville krevde det. Tror man må ha lappen for å søke befalsskole også. Man må ha bil og lappen for å komme seg på jobb og få til og rekke alt som man må. Så lenge man ikke har en fast og spesiell jobb midt i Oslo sitt smørøye og bolig i samme slengen... Anonymkode: b4f19...4c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #43 Del Skrevet 24. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er ganske viktig med sertifikat i dag ja. I de fleste jobber krever de at du har det og er mobil. Til og med i forsvaret krever de det i mange tjenester. Synd jeg ikke hadde lappen når jeg var i forsvaret, da det jeg ville krevde det. Tror man må ha lappen for å søke befalsskole også. Man må ha bil og lappen for å komme seg på jobb og få til og rekke alt som man må. Så lenge man ikke har en fast og spesiell jobb midt i Oslo sitt smørøye og bolig i samme slengen... Anonymkode: b4f19...4c8 Hvorfor må jobben være spesiell for å ikke måtte ha lappen? Anonymkode: ed151...adb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå