AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #21 Skrevet 24. januar 2018 1 minutt siden, tirben skrev: Man hjelper samtidig det tyrkiske folk som et avhengig av turister. Husk at hoteller og restauranter er privateide oh de sysselsetter svært mange. Hvis turistene svikter Tyrkia, vinner Erdoğan. Han er ikke så glad i vestlig påvirkning. Enig. Synes så synn på de i Tyrkia som skal straffes fordi de har en tulling av en leder og majoriteten i landet stemmer frem dette. Bare så vidt over halvparten av Tyrkia..så omtrent halvparten stemte imot og. Anonymkode: 90740...39c 3
tirben Skrevet 25. januar 2018 #22 Skrevet 25. januar 2018 På 23.1.2018 den 9.44, AnonymBruker skrev: Dere som er godt bereist. Fortell meg litt Når bestiller dere biletter og hvor? Pakkereise? Fly og hotell hver for seg? Hva lønner seg? Og hva er normalt at det koster for fem pers. To voksne og tre barn. Tenkte å spare til en tur. Greit å vite hva prisene ligger på. Gode tips og råd mottas med en stor takk Anonymkode: 812f3...2fc Jeg bestiller alltid hotell og fly hver for seg. Mye fordi jeg ikke vil bo på typiske charter resorts. Vi bestilte før jul billetter til Bodrum for under 2500 kr. Da flyr vi med Turkish Airlines og må bytte fly i Istanbul. Hotell har vi ikke bestilt enda. Regner nemlig med at prisene går ned ganske mye. I fjor bestilte vi hotell i mai til et opphold i juli. Da fikk vi veldig god pris.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #23 Skrevet 29. januar 2018 På 24.1.2018 den 5.40, caroprins skrev: https://www.tui.no/feriereiser/tyrkia/antalyakysten/alanya/tui-family-life-pascha-bay/bilder-og-film/pc-000086929/#sommer-18 Var her. Bra sted. Dette hotellet ligger ikke sentralt i forhold til Alanya by. Hadde heller bodd på Nazar sitt Hotel som heter Pegasos world. Det er fantastisk flott og veldig barnevennlig Anonymkode: f769e...76f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå