Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dere som er godt bereist. Fortell meg litt :) Når bestiller dere biletter og hvor? Pakkereise? Fly og hotell hver for seg? Hva lønner seg? Og hva er normalt at det koster for fem pers. To voksne og tre barn. Tenkte å spare til en tur. Greit å vite hva prisene ligger på.

Gode tips og råd mottas med en stor takk :)

Anonymkode: 812f3...2fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil du absolutt til Tyrkia, eller ser du på flere steder?

Skrevet

Ikke Tyrkia please.

Hvis du ikke er dame og vil ha deg en kar, da kan jeg ikke stoppe deg.

Anonymkode: 8c080...d72

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke Tyrkia please.

Slutt å skap deg. Tyrkia er helt fantastisk. Bra vær, god mat og utrolig gjestfrie og hjelpsomme folk. 

Anonymkode: 22f01...ac9

• Liker 3
Gjest padawan
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke Tyrkia please.

Hva får deg til å si noe slikt? Jeg har selv vært flere ganger i Tyrkia og anbefaler det. 

TS: Med den turen dere skal på hadde jeg nok sett på både pakkepris og fly / hotell hver for seg for å sammenligne og se hva jeg fikk billigst..

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ikke Tyrkia please.

Hvis du ikke er dame og vil ha deg en kar?? Du mener at hvis ts er homo og vil finne seg homoseksuell tyrker er det greit??

Anonymkode: 90740...39c

Skrevet

Det kommer an på veeeeldig mange ting. Hvor gamle er barna, hvor mange rom trenger dere, når skal dere reise, hvor lenge skal dere være der, hvor i Tyrkia vil dere reise til? Jeg pleier å søke opp pakkereiser på Expedia, for da trenger en ikke velge charter. Men de siste årene har jo Tyrkia blitt mye billigere, så charter er sikkert ikke så dumt. Sjekk de vanlige selskapene som ving og apollo. Vet ikke om de har kuttet ut Tyrkia eller ikke. Midt på sommeren tenker jeg du kan få en fin ferie i ei uke for 30 000 kr.

Anonymkode: 064cb...ae9

Skrevet

Charter er nok billigst  før og etter skoleferien, ellers bør du nok skjekke fly og hotell hver for seg. Tyrkia er ok, får iallfall mye for pengene! Bodd på flere gode hoteller der, til mye rimeligere pris enn tilsvarende i Spania, Italia og hellas!

Anonymkode: 32084...844

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke Tyrkia please.

Hvorfor all denne negativiteten til Tyrkia? Typisk generaliserende og dømmende nordmenn...

• Liker 2
Skrevet

Biletter til Tyrkia er ganske dyrt i år pga stor etterspørsel og stor nedgang i flyavganger fra Norge de siste 2-3 årene. 

Jeg reiser dit 2-3 ganger i året og har gjort det i 10 år (har leilighet der), men i år blir det bare en tur pga de høye prisene på fly 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Biletter til Tyrkia er ganske dyrt i år pga stor etterspørsel og stor nedgang i flyavganger fra Norge de siste 2-3 årene. 

Jeg reiser dit 2-3 ganger i året og har gjort det i 10 år (har leilighet der), men i år blir det bare en tur pga de høye prisene på fly 

Er da ikke så høye priser??? Hvilket selskap flyr du? Pegasus er jo billig

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er da ikke så høye priser??? Hvilket selskap flyr du? Pegasus er jo billig

I forhold til før er det høye priser. Og ikke alle bor i Oslo-området og har mulighet til å reise med pegasus fra Gardermoen 

Turen min i år kommer på 6000kr for 2 istedenfor 2-3000kr som jeg ellers betaler. Ikke SÅ dyrt egentlig, men stor forskjell fra før 

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er politikerne som er problemet. Absolutt ingen tyrkere jeg omgås har noe ønske om det der. 

Og det er politikernes statskasse du forer med kontanter når du er turist i Tyrkia og politikernes sak du støtter når de kan vise til flotte besøkstall i landet.

Anonymkode: 83fea...ea3

• Liker 1
Skrevet

Er ett av landene jeg aldri skal til i mitt liv. Liker ikke folket, oppfatter dem som falske.

Anonymkode: 8619b...7e0

• Liker 1
Skrevet

Ville dratt i starten av juni! Godt og varmt, ligger rundt 28-32 grader på dagtid ☺️ Da er det også billigere siden det ikke er skolefri eller fellesferie enda. Tyrkia i juli/august er også ekstremt varmt.. Var rundt 45 grader når vi var der i august 2014.

Ving har iallefall lagt inn turer som går til Antalya flyplass i år, etter at det har vært rolig det siste året. Ville ha reist med dem, da er det direktefly og hotell med i prisen. Så er det enkelt å finne billige og barnevennlige hotell/plasser, men billig er det generelt å reise før fellesferien og skoleferie. 

Vil anbefale Side eller Alanya. Side er roligere enn Alanya, og mange barnefamilier drar dit ☺️

Har vært i Tyrkia 12 ganger, men har de siste årene reist til Kreta og Spania. Vi vurderer Tyrkia igjen i år, selv. 

Anonymkode: 51fef...f5e

Skrevet (endret)
På 23.1.2018 den 16.43, AnonymBruker skrev:

Har kjøpt billetter med Turkish Airlines fra Oslo til Bodrum for under 2500 pr pers,  og det synes jeg er rimelig! 

Endret av tirben
Skrevet (endret)
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og det er politikernes statskasse du forer med kontanter når du er turist i Tyrkia og politikernes sak du støtter når de kan vise til flotte besøkstall i landet.

Anonymkode: 83fea...ea3

Man hjelper samtidig det tyrkiske folk som et avhengig av turister. Husk at hoteller og restauranter er privateide og de sysselsetter svært mange.  Hvis turistene svikter Tyrkia, vinner Erdoğan. Han er ikke så glad i vestlig påvirkning.  

Endret av tirben
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...