Gå til innhold

Eggløsningstest. Hjelp. se bilde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Her er mine 18 dager etter mens.

A45FFDED-8577-413C-9F19-C427BEDA71C2.jpeg

Anonymkode: ad9cd...9c8

Videoannonse
Annonse
Gjest Klokkeblomst90
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk el på dag 21. :)

Anonymkode: 57dfe...9b5

Så godt å høre. Da er det bare å håpe for meg også. Hvis ikke har den vært🙄

Gjest Klokkeblomst90
Skrevet

Er på dag 17 nå, og fortsatt ingen el. 

Håper at den kommer i morgen, eller senest på onsdag neste uke. Har hørt om tilfeller der folk her inne har fått positiv el 21 dager over🙄

Har tester hver dag siden mandag, og flere ganger per dag.. Men bare negative så langt. 

Tok sist test kl: 19 45 idag.

20180127_194525.jpg

Skrevet
2 minutter siden, Klokkeblomst90 skrev:

Er på dag 17 nå, og fortsatt ingen el. 

Håper at den kommer i morgen, eller senest på onsdag neste uke. Har hørt om tilfeller der folk her inne har fått positiv el 21 dager over🙄

Har tester hver dag siden mandag, og flere ganger per dag.. Men bare negative så langt. 

Tok sist test kl: 19 45 idag.

20180127_194525.jpg

Bare vær tålmodig! :) Du får heller tenke at siden det tar litt ekstra tid er det fordi eggene modnes skikkelig! Noen har litt lengre sykluser og det er helt normalt. Jeg har alt fra 27-35 dager, det er frustrerende, ja, men husk at det bare er noen dager ekstra. :) 

Gjest Klokkeblomst90
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bare vær tålmodig! :) Du får heller tenke at siden det tar litt ekstra tid er det fordi eggene modnes skikkelig! Noen har litt lengre sykluser og det er helt normalt. Jeg har alt fra 27-35 dager, det er frustrerende, ja, men husk at det bare er noen dager ekstra. :) 

Takk for oppmuntrende ord☺ Jeg håper det skjer snart

Gjest Klokkeblomst90
Skrevet

Dag 17. Har mye utflod og litt vondt i magen. 

20180128_220438.jpg

Gjest Klokkeblomst90
Skrevet

Tenker å ha samleie i kveld da det virker som el er like rundt hjørnet

Skrevet

Tips, man er som regel ganske regelmessig, men ikke alltid. Neste måned, om du ikke er gravid, begynn å teste noen dager før du fikk positiv denne syklusen. :)

Og ja, nå har du trolig eggløsning en gang de neste tredve timene eller så. 

Anonymkode: 56ff5...c0d

Gjest Klokkeblomst90
Skrevet (endret)

Dag 21 bilde helt nederst. Fra toppen er det fra dag 17.

El kan vel ikke komme senere enn dette.. Har alle tegn på at el faktisk skjer nå. Var så kvalm i går at jeg nesten spydde. Har i tillegg masse utflod og smerter i mage og rygg.

20180131_130745.jpg

Endret av Klokkeblomst90
Skrivefeil
Skrevet
18 minutter siden, Klokkeblomst90 skrev:

Dag 21 bilde helt nederst. Fra toppen er det fra dag 17.

El kan vel ikke komme senere enn dette.. Har alle tegn på at el faktisk skjer nå. Var så kvalm i går at jeg nesten spydde. Har i tillegg masse utflod og smerter i mage og rygg.

20180131_130745.jpg

Man skal jo ikke stole blindt på disse testene 😊 Men kan det hende at kroppen ikke har klart å slippe egg denne mnd? At det bygger seg litt opp, men så får den det ikke til? Tror nemlig det er ganske vanlig ☺️

Men mye sex er jo forsåvidt bra 😀 Om ikke annet for hyggen sin del 👌🏼

Gjest Klokkeblomst90
Skrevet (endret)
2 minutter siden, lille_myyy skrev:

Man skal jo ikke stole blindt på disse testene 😊 Men kan det hende at kroppen ikke har klart å slippe egg denne mnd? At det bygger seg litt opp, men så får den det ikke til? Tror nemlig det er ganske vanlig ☺️

Men mye sex er jo forsåvidt bra 😀 Om ikke annet for hyggen sin del 👌🏼

Hadde ingen el forrige måned og kanskje ikke nå heller. Synes det er litt rart? Er redd for at jeg kan ha utfordringer knyttet til dette..  

Hvis ikke en finner sted innen 1 uke drar jeg til gyn. Har nettopp gått lenge å ventet på el. 

Endret av Klokkeblomst90
Skrevet
4 minutter siden, Klokkeblomst90 skrev:

Hadde ingen el forrige måned og kanskje ikke nå heller. Synes det er litt rart? Er redd for at jeg kan ha utfordringer knyttet til dette..  

Hvis ikke en finner sted innen 1 uke drar jeg til gyn. Har nettopp gått lenge å ventet på el. 

Det er sikkert lurt 😊 Eller så har du den tidligere enn du tror? At du kunne testet litt før du begynte? 

Gjest Klokkeblomst90
Skrevet
1 minutt siden, lille_myyy skrev:

Det er sikkert lurt 😊 Eller så har du den tidligere enn du tror? At du kunne testet litt før du begynte? 

Ja, har ikke tatt el test før nå så begynte litt sent. Skal uansett ringe gyn å høre. 

Skrevet

Hvis du hadde hatt EL for lenge siden, skulle vel mensen kommet nå. Den vil som regel komme 14 dager etter EL (noe variasjon). Uansett kan en lang lutealfase være problematisk mtp. korrekt modning av eggene, og hvis egget slippes kan det da ha dårlig kvalitet.

Anonymkode: 07fce...c5c

Gjest Klokkeblomst90
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du hadde hatt EL for lenge siden, skulle vel mensen kommet nå. Den vil som regel komme 14 dager etter EL (noe variasjon). Uansett kan en lang lutealfase være problematisk mtp. korrekt modning av eggene, og hvis egget slippes kan det da ha dårlig kvalitet.

Anonymkode: 07fce...c5c

Hm.. Skal sjekke for siste gang i dag om el finner sted. Er på dag 22 nå.. 

Har testet tidlig, og hvis den ikke kommer nå så er jeg redd noe er galt. Har testet som en gal! Forrige måned var mensen 20 dager for sein og nå skjer det ingen el selv om alle tegn er der..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...