Gå til innhold

Hva slags tøy går du aldri med ?

Gjest Balian de Ibelin

Anbefalte innlegg

På 23.1.2018 den 10.56, AnonymBruker skrev:

Bingobunad

Anonymkode: 1f608...4c9

Hva er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sweet Ingrid

Klær med trykk og/eller tekst, hettegensere, klær med frynser eller annet dill, trendklær jeg ikke virkelig liker, lyse farger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.8.2018 den 7.43, Trude.lutt skrev:

Hva er det?

Med Bingobunad menes kanskje noe slikt? :) 

221531_a_x_001_a.jpg

Anonymkode: 967f5...216

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 5.8.2018 den 18.39, smalls skrev:

Hva er båthals? :klo:

Båthals er vid/oval halsåpning, som ofte glir utover den ene skuldra om den er vid nok.

Anonymkode: 54c57...1c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Med Bingobunad menes kanskje noe slikt? :) 

221531_a_x_001_a.jpg

Anonymkode: 967f5...216

Nei. Det er folk som henger litt igjen i 80-tallet med treningsjakker i mange farger, høyvannsbukser blomstrete t-skjorter og en kort og "snasen" hårfrisyre samt for ikke å forglemme røyken mellom fingrene

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Honey Dew skrev:

Nei. Det er folk som henger litt igjen i 80-tallet med treningsjakker i mange farger, høyvannsbukser blomstrete t-skjorter og en kort og "snasen" hårfrisyre samt for ikke å forglemme røyken mellom fingrene

Tror ikke du har fulgt med på moten i det siste? ;) Jakker i mange farger og bukser med korte ben er for lengst tilbake i motebildet. Blomstrete mønstre er også populære for tiden. 

Anonymkode: 80f42...b38

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Honey Dew skrev:

Hahahaha, æææsj! 😂

Anonymkode: d2fa1...ab3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke du har fulgt med på moten i det siste? ;) Jakker i mange farger og bukser med korte ben er for lengst tilbake i motebildet. Blomstrete mønstre er også populære for tiden. 

Anonymkode: 80f42...b38

Det er ikke bingobunad. En slik bunad innebærer at man går med slitte og utvaskete klær fra 80-tallet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går aldri med G-streng, syns det gnager seg så langt oppi**** at det sluttet jeg med for årevis siden. Også prøver jeg å unngå klær som burde være forbeholdt tenåringer, som det nærmer seg 20 år siden jeg selv forlot. (F eks magekorte topper, shortser hvor halve rumpa henger under osv)

Ellers har jeg innsett at det meste annet bare er endringer i motebildet, og det jeg sverger på at jeg aldri ville hatt på meg i dag, kanskje er noe jeg syns er superfint om noen år..  

Anonymkode: b6cee...12c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.1.2018 den 10.56, AnonymBruker skrev:

Bingobunad

Anonymkode: 1f608...4c9

Mariebuksen er vel bingobunad? I følge forhandleren holder den fasongen selv etter timer i bilen eller på bingoen. 1275.jpg

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går ikke i tunika og tights, liker ikke jeans med bootcut, liker ikke bluser og skjorter. Går aldri i lilla eller turkis. ikke crocs. Kjoler og skjørt må rekke ned til knærne, eller så godt som. I år har jeg fått på meg kort jeansshorts for første gang i livet og jeg nærmer meg femti, trodde aldri det kom til å skje, så man skal aldri si aldri. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg går egentlig med alt mulig som er behagelig å ha på. Mest bomull eller viskose. Og store vide klær som ikke strammer. Også føler jeg at jeg kan gjemme meg bak klærne.

Går aldri med jeans som strammer overalt eller akryl strikkete plagg som klør. 

Mest tights og tunika og joggebukser. Alt det som dere andre ikke liker. Jeg liker også crochs. Så motsatt av alle 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri gått i - og kommer aldri til å gå i - boblejakke. Eller treningsklær når jeg ikke er på trening. Inkludert tights og "sporty" jakker. Ikke allværsjakker heller. Når det er sagt så har jeg også sagt aldri regnjakke, støvler eller joggesko med mindre jeg er på tur i skauen, men jeg går med alt det nå rett som det er:ler:

Når det gjelder ting jeg gikk i før men har droppet nå så er det store, løse plagg som gensere, tunikaer eller kjoler som henger og slenger og ikke er innsydd i det hele tatt. Samt pushup-BH eller BH med innlegg. Begge deler er vel fordi før var jeg supertynn og litt flat og kunne gå i "alt", og gjerne likte å late som jeg faktisk hadde litt pupper av og til ved å polstre dem og mose dem opp til noe som kunne ligne en kløft, men nå har jeg pupper og rumpe så det holder. Så å pushe puppene opp gjør at det blir for mye av det såkalt gode, og løse klær henger som en gardin ned fra brystene og skjuler at jeg har en slank midje, sånn at jeg ser minst 10 kg større ut. 

Anonymkode: eb546...d7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer aldri til å gå i jeansshorts. Synes det er ufattelig stygt. 

Anonymkode: d2fa1...ab3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...