miaw Skrevet 22. januar 2018 #21 Del Skrevet 22. januar 2018 (endret) Ingen pastellfarger. Fargetonen blir så feil som det går an til meg. Ballerina's Høye hæler. Joggedress Treningstights med mindre jeg er på et treningssenter Poncho Pels Skinn Tights Endret 22. januar 2018 av miaw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ulven298 Skrevet 22. januar 2018 #22 Del Skrevet 22. januar 2018 Pels og skinn( med tanke på dyrene) ikke t-skjort( med mindre jeg trener, fordi jeg synes armene mine er så store) ikke vanlig singlet heller med tanke på armene som er litt tykke... er egentlig ikke overvektig, synes bare armene mine er litt større enn resten av kroppen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 23. januar 2018 #23 Del Skrevet 23. januar 2018 Bruker og har ikke klær i rutet stoff. Hater ruter. Har heller ikke jeans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 23. januar 2018 #24 Del Skrevet 23. januar 2018 (endret) Magetopper, minikjole, ekte pels, skinn, dyreprint (harry) vest, caps, snekkerbukse, topper og gensere som er korte foran og lange bak, pologensere, kjole med tykk glidelås bak, sko med spiss tå, boblejakke og fargen gul og oransje Endret 23. januar 2018 av LeilaS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 23. januar 2018 #25 Del Skrevet 23. januar 2018 Jeg går aldri i : - pels (fy skam!) - klær med leopardmønster (for desperate, middelaldrende eller eldre kvinner som tror de blir så sexy) - ettersittende overdeler - shorts på gata (bruker kun hjemme når jeg soler meg) - crocs - sterkt utringede plagg (jeg har små pupper) - batikkmønstrede klær - gule ting (jeg hater gult! Sist jeg brukte noe gult var for 36 år siden, som fjortenåring) - Det var det jeg kom på akkurat nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #26 Del Skrevet 23. januar 2018 Bingobunad Anonymkode: 1f608...4c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #27 Del Skrevet 23. januar 2018 Klær laget av polyester eller akryl. Plagg med mer enn 3 farger (orker ikke «spjåkete» klær) Tubetopper eller magetopper. Klær i fargen lilla eller orange. Anonymkode: ddfee...61f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 23. januar 2018 #28 Del Skrevet 23. januar 2018 (endret) ulltruser og alt med dyreprint ! Endret 23. januar 2018 av Wonders Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 23. januar 2018 #29 Del Skrevet 23. januar 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Bingobunad Anonymkode: 1f608...4c9 Hva er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dricka Skrevet 23. januar 2018 #30 Del Skrevet 23. januar 2018 Ullgenser. Synes det er for varmt og tjukt/klumpete å gå med. Også klør det litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
barbent Skrevet 23. januar 2018 #31 Del Skrevet 23. januar 2018 sokker shorts platåsko pels crocs klær med leopardmønster joggebukser vide klær generelt klær med store logoer rosa klær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 23. januar 2018 #32 Del Skrevet 23. januar 2018 I tillegg til det jeg nevnte tidligere, går jeg ikke med shorts. Jeg er kalvbeint og synes beina ser så rare ut hvis jeg har shorts på meg. Går heller ikke med typiske herreklær som dress, skjorte og slips. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #33 Del Skrevet 23. januar 2018 Pels, dun, skinn, ull Anonymkode: 9296d...ccc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boblevann Skrevet 23. januar 2018 #34 Del Skrevet 23. januar 2018 Kjole. Jeg HATER å gå i kjole, kjole er et grusomt ubekvemt klesplagg og jeg skulle ønske det ikke fantes i verden (mtp. presset for å gå med det). Hater hater hater kjoler ALLE typer kjoler. Fysj!! (ja, jeg føler veldig sterkt rundt dette. Beklager utbruddet) Forøvrig går jeg bare med tights inne når jeg vasker, det plagget hører ikke til noe annet sted enn hjemme.. Går aldri i tubetopper, pels, boyfriend-jeans, fløyel, leopard, crocs eller høyhælede sko. 21 timer siden, Calandria skrev: Pels, bobblejakke, blonder, nettingstrømpebukse, blomstrete plagg, vest, cord fløyel, tunika, ponsho, cardigan, boyfriend jeans, harem bukse, caps, snekkerbukse, bunad, bolero, høye hæler, spisse sko, beige, brune, oransje og pastell farget klær. 21 timer siden, Perelandra skrev: Sko med høye hæler og/eller spiss tå Klær i grått, hvitt, beige eller lyse pasteller Skjorte med knapper Boblejakke Bikini Overdeler med høy hals eller tett krage BH med innlegg eller vattering Hvordan overlever dere vinteren uten boblejakke? 😱 Jeg bor i min fra oktober til april Skal være den første til å innrømme at det er et nistygt plagg, men jeg overlever ikke uten ❄️ Har prøvd X antall dyre, flotte, fancy vinterjakker, men fryser i hel uten dunjakke.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 23. januar 2018 #35 Del Skrevet 23. januar 2018 Pels og dun Boblejakke Tunika Crocs Magetopper Leopardprint "Flagrende gevanter" Blomstrete klær Poncho Bootcut jeans Snekkerbukse Harembukse Bunad Bolero Pastellfarger, brunt, gult, orange, grønt, knallrosa (med unntak av sports-bh, der har jeg noen knallrosa) Caps Cordfløyel Lakk Skinnbukser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogkatten Skrevet 23. januar 2018 #36 Del Skrevet 23. januar 2018 Jeans Skinnbukser Caps Tunika Joggebukser Dyreprint Converse eller andre lignende sko Crocs Pels Shorts Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #37 Del Skrevet 23. januar 2018 Selebukse genser/t-skjorte med trykk på fronten joggebukse grilldress Jakker/gensere i teltstørrelse Blå klær (bare mørk, mørk, mørk blå en sjelden gang) Anonymkode: d2fa1...ab3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 23. januar 2018 #38 Del Skrevet 23. januar 2018 3 timer siden, boblevann skrev: Kjole. Jeg HATER å gå i kjole, kjole er et grusomt ubekvemt klesplagg og jeg skulle ønske det ikke fantes i verden (mtp. presset for å gå med det). Hater hater hater kjoler ALLE typer kjoler. Fysj!! (ja, jeg føler veldig sterkt rundt dette. Beklager utbruddet) Forøvrig går jeg bare med tights inne når jeg vasker, det plagget hører ikke til noe annet sted enn hjemme.. Går aldri i tubetopper, pels, boyfriend-jeans, fløyel, leopard, crocs eller høyhælede sko. Hvordan overlever dere vinteren uten boblejakke? 😱 Jeg bor i min fra oktober til april Skal være den første til å innrømme at det er et nistygt plagg, men jeg overlever ikke uten ❄️ Har prøvd X antall dyre, flotte, fancy vinterjakker, men fryser i hel uten dunjakke.. Blir ikke så kjempe kaldt her jeg bor, så ullgenser og en vind og vanntett jakke holder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #39 Del Skrevet 23. januar 2018 6 timer siden, Calandria skrev: Hva er det? Antrekk som bingokjerringene går med. De er lett gjenkjennelige Anonymkode: 1f608...4c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #40 Del Skrevet 24. januar 2018 Nikkers Anonymkode: d2fa1...ab3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå