AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #81 Del Skrevet 1. august 2019 Snart to døgn uten snus. Har aldri prøvd å slutte før, og foreløpig går det ganske greit. Tygger en del tyggis, og har nikotinfri snus tilgjengelig (men den smaker høgg). Merker jeg er gretten da 🙊 Anonymkode: e1142...c00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #82 Del Skrevet 19. februar 2022 Noen som er i slutte-helvete nå i 2022? Jeg sluttet for 2 dager siden og sliter veldig. Synes livet er grått uten snusboksen. Hjelper ikke å tenke på fordelene ved å slutte akkurat nå. Jeg er sint og irritert for alt nå Anonymkode: 1cfcb...b7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #83 Del Skrevet 6. august 2023 Noen som slutter nå? Jeg sliter meg gjennom den første tiden nå 😅 Anonymkode: 8972a...2c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest paxi Skrevet 20. august 2023 #84 Del Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (På 6.8.2023 den 15.56): Noen som slutter nå? Jeg sliter meg gjennom den første tiden nå 😅 Anonymkode: 8972a...2c8 Hei! Hvordan gikk det med deg?? Jeg slutta dagen før deg og er over abstinensene nå 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå