Gå til innhold

Hull i øret

Fremhevede innlegg

Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker said:

Anbefaler dere piercingstudio for barn også? Hvordan er smerten i det man tar hullet vs smerten med en frisørpistol?

6-åringen skal få hull i ørene, og jeg vurderer å gå til et studio. Men om smerten er "seigere", så er jeg redd for at hun trekker seg etter ett hull.. Hos frisøren er det jo fort gjort ☺

Anonymkode: 69f79...b48

Mye mindre vondt, og vondt mye kortere tid. Og øredobbene man får er ofte bedre kvalitet. Større sjanse for at hun trekker seg når det er med pistol. Men gjør hun det så er det ikke verre enn at hun går rundt med ett hull en stund. Da får hun sove bedre på natten.

Anonymkode: e0b8c...31c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mye mindre vondt, og vondt mye kortere tid. Og øredobbene man får er ofte bedre kvalitet. Større sjanse for at hun trekker seg når det er med pistol. Men gjør hun det så er det ikke verre enn at hun går rundt med ett hull en stund. Da får hun sove bedre på natten.

Anonymkode: e0b8c...31c

Godt poeng ☺

Anonymkode: 69f79...b48

Skrevet

Tok hos frisør for snart 40 år siden. Aldri hatt problemer, og 10 år gamle meg syntes heller ikke det var spesielt vondt.

Anonymkode: c4657...af6

Skrevet

Jeg selv tok hull hos frisøren og kan ikke huske å hatt noen problemer. (Var 5-6 år) Men nå som jeg vil ta et hull til i hvert øre og eventuelt helix så vil jeg heller ta det på en studio. 

Anonymkode: c8fa0...f83

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...